Tuli ostettua taas jotain ettei vaan lopu tekeminen talvella
Eli "pakkausmuovit" aattelin laittaa ens kaudeks. Tarkoitus olis koittaa saada tää vehje jollain myös kilpiin, jos vaan mahdollista, koskaan ei oo kilvissä ollu, suoraan tehtaalta ostettu aikoinaan. Korttihan ei tähän vehkeeseen mulla tuu riittämään, kiitos ajokortti uudistuksen mutta koitetaan kauanko pääsee ilman että lähtee zetti kuivumaan
Jokatapauksessa kuristutan tän kyllä 25kw papereihin, jos se lieventäis asiaa jollain tapaa sitten kun käy väärin, jos saan tätä edes kilpiin
Asiaan, kuten huonoista kännykkäkuvista huomaa, tulee hiukan ahdasta suorien ja t-palojen yläpuolelle nostettujen clipareiden kanssa. Etukatetta leikkaan kyllä, mutta se ei auta asiaa riittävästi. Todennäköisesti joudun ostamaan säädettävät cliparit ja laittamaan ne t palan alle ja kääntämään hiukan "taaksepäin" niinkuin yleensä kyykkypyörissä on.
Jotain osia kuten tankki ja takavanne tuli ostettua kesällä, enää puutu paljoa osia. Seuraavaks saa purkaa tän osiks, korjata noi kaadutut ratakatteet ja suihkia väri päälle, runko, vanteet jne kuskaan pulverimaalaamoon, koneen käytän auki ja vaihdan varmaankin kannentiivisteen ja nokkaketjun, venttiilivälykset tarkistan/tarkistutan+säädätän jossain, venttiilikoneistosta kuulunut koko kesän pieni naputus, mutta tuskin mitään vakavaa kun ei ole vielä hajonnut
Tällä koneella on kuitenkin stuntattu sellaset 8 vuotta, niin vois olla aika rempata sitä vähän, jos vaikka pääsis vielä vuoden tai pari ennen koneen vaihtoa
Uudet kaatumaraudat tarvii tehdä jotka sopii katteiden kans, ja näistä koitan saada kerralla hyvät, sorvaan kaikki runkoa vasten tulevat osat, jotta ne sopii hyvin rungon muotoihin eikä rasita runkoa ja kestää vääntyilemättä paremmin.
Päivittelen lisää kun alan purkamaan pyörää, ja lupaan ottaa parempia kuvia silloin purkamisesta ja rakenteluvaiheista. Vinkkejä katteiden kuiduttamiseen tarvitsisin sitten kun alan siihen hommaan.