Nuo peilit on kyllä aivan hanurista, ei niillä nää kuin omat vehkeensä, ja nekin vain, jos ajaa alasti. Menevät vaihtoon kunhan taas tilipäivä koittaa. ; D
Suuttimien kokoa en muista, mutta muistikuva on että ne olisivat olleet 122,5 luokkaa. Ovat kyllä liian pienet, sillä tulpat ovat vieläkin valkoiset, lämpimällä säällä pelittää kuitenkin ihan hyvin.
Mielenkiintoista kyllä, omakaan pärrä ei käy tyhjää kunnolla vasta kuin todella lämpimänä. Olen epäillyt imuvuotoa, mutta luulenpa että kunnon vehkeillä putsattuna nuo kaasarit pelaisivat paaaaljon paremmin, himassa kun ei oikein rahkeita (tai tiloja) ole.
Joo, toisesta putkesta stefa pettikin jo, onkos tossa keulassa sen verran sitten klappia jo uutena että syö stefoja vai löytyykö syy itse osasta? Ja joku tuossa omassa keulassa muuten klotaa, niitä emäputken laakereitahan jo arvuuttelin.
Ja sitten taas tilannepäivitystä, haha:
Elikä kostea nurmikko yllätti eezetan, stonga meni killiin heti, ja näköjään jo aikaisemminkin korjattu takakate räjähti. : D
Töissä sitten luppoajalla tuommosen perseen näköisen palikan kyhäsin siihen vain peittämään ruman näyn, jotain kokeilua. Eihän se hyvältä näytä.
Mutta heräsipä sitten visiot vähän kehitetymmistä peltikatteista seuranaan pelkkä typistetty penkki. Saas nähä saako tänä kesänä aikaan, tuskin. Tarkoituksena olisi kyllä nyt hankkia uudemman gessun vähän sirommat takakatteet.
Ai niin ja kysynpä vielä! Mites, tuppaako nämä tärisemään normaalisti melko paljon? Tuntuisi jotenkin täristävän oudosti, kierroksilla ainakin. Oiskohan kohta laakeriremppa tiedossa........?