Viime syksynä iski visio pyörästä ku kortinki sai taskuun, eihän siihen auttanu muutaku laittaa audi myyntii ja sen ku sai kaupaks tuli haettua Vantaalta kotari.
Syksyllä tuli ajettua muutama kerta kadulla ja loppuaika mettässä.
Talvel alko iskemää visio et täähä tarttis saada vähä edustavampaan kuntoon kesää ajatellen ja muutenkin vähä käydä läpi ja uusii kuluvat osat ja huoltaa takaiskari ku se vuotaa.
Parit kaljat ja
siitä se purkaantu
Kevättalvella tuli talviauto vaihdettua motovanteisiin ja niitähä kokeiltiin heti vähän alle ja hyvin ne sinne passas.
Vanhat pultit oli vähä sekalaista seurakuntaa osa ja jotku vähä ruostees nii tuli tilattua uus pulttisatsi
Sit osat tutulle puhallukseen ja pohjamaalit..
Vanteista ihanan vittumaisesti liimantuneet teipit pois
Sit vähä juttelua
hovimaalarille (mun kautta saa kyseltyä yhteystiedot jos haluaa turun alueel jottai maalauksii
) et tarttis saada maalii pintaa ja sii visioitii yhdes kaiken näköst ja todettii et tarrasarjat on liian mainstream jote katteisii tulee nyt jotai kivaa
Tänää putsattii osat ja hinkattii, tähä tilanteesee jäätii ja maalari jäi viel tallil vetäsee maalin pintaa ja viikonloppuu mennes loput maalit ja airbrushit pintaa.
Motokeitaalta tuli tilattua jo jotai pikkuosaa, smotolokarii ja ketjulaahaimii jne nippelii, Biltemast haettuu uus tanko ja hiilikuituteippii.
Viel tarttis Stormist hakee ketjut & rattaat, Bike Worldist pari vilkkuu ja suuttimii.
FMF Gnarly olis ostoslistalla ja jarrupäivityst etee, just missasin kotarin 4-mäntäse satulan Ebays ku ei ollu rahaa, 105e ois irronnu, tarvii silmät pitää auki jos viel ilmestyis myyntii sellasii tai muute tarvii joku LC4 iso satula ostaa ja joku 320 levy.
Päivitellään taas ku tapahtuu
Viimeksi muokannut elr päivämäärä 20.4.2013 1:00, muokattu yhteensä 1 kerran