No on jos vaikka mitäkin.
Laitetaan nyt tämmönen kuvapläjäys kiinnostuneille.
Kovettunutta jäähynestettä
Toisessa sylinterissä kulumaa. Näkyy sentään hoonausjäljet. Kilometrit N/A mutta luulisin että on jotain 120tkm. Hyvin toimii naarmuista huolimatta.
Tyyppivika havaittu eli manuaalista jakoketjun kiristintä pitää muistaa itse kiristää (Mr. Hondan aivopieru, myöhemmin tuli automaattinen kiristin), muuten jakari hölskyy ja syö mutteria joka näkyy tuossa jakarin sisäpuolella. Kone muuten puhdas sisältä eikä mitään metallipuruja eli kone mitä todennäköisemmin ollut auki tämän vahingon jälkeen.
Öljypumpun ketju piti uusia.
Johtoviidakkoa
Swingi ruostunut puhki. Onneksi Saksasta löytyi korvaava swingi halvalla.
Runko puhki alta. Kittailin umpeen ja toivon että kestää.
Rungolle uusi rattlecan-maalipinta
Seuraavaksi penkin tekoa, kun alkuperäinen oli 1. v*tun ruma, 2. ruostunut läpi. CX:ssä on ärsyttävä monttu kuskin paikalla, joten mitään siistiä suoraa lankkua ei voi tilalle tehdä. Alla hahmottelua ja toteutus.
Mittaristo laihikselle eli vanhojen bulkkimittarien tilalle pieni digimittari missä vauhti/rpm/vesilämpö/pakolliset lamput samassa.
Suurimmat muutokset ovat lähinnä kosmeettisia, mutta alkuperäinen "h-box" alkukäyrien ja äänenvaimentimien välistä poistettiin kun sekin oli yllättäen läpimätä. Tilalle motonetistä suorat tötteröt, kaasareihin powerfiltterit ja isommat suuttimet. Alkuperäisen mekaanisen tuulettimen tilalle asennettu sähkötuuletin Ninjasta, jonka hyödyt ovat mm. alkuperäinen 34v vanha muovituuletin ei räjähdä korkeilla kierroksilla kranaattina reisille (on/oli kiinni kampiakselissa eli pyöri kierroksien mukaan), moottori rasittuu marginaalisesti vähemmän jne..
Ulkoisia juttuja sitten eli led-jarruvalo, led-vilkut, clip-on stongat, haitarikumit, DIY-penkki, takarungon muokkausta joka muuten näkyy vielä jälkeen-kuvissa, eli on vielä hiomatta, kittaamatta ja maalaamatta. Ei nyt just jaksa kun just sai ajoon.
Ei ole muita ongelmia muuta kun että vasemmasta kaasarista tippuu muutamia tippoja bensaa/mustaa paskaa. En tiedä mistä johtuu, kohot katsottu monta kertaa ja tyhjennysruuvi tiukalla ym. Joku pieni vuoto jossain ilmeisesti. Tosin en ole ajanut vielä tankillistakaan joten ei sitä tiedä mitä vielä tulee. TOISAALTA, nämä Hondat ovat niin pomminvarmoja vehkeitä ettei tosikaan. Jenkeissä joku on ajellut lähemmäs 700tkm samalla pyörällä. Kaveri kerto.