Palasäätö.
Jos on edes jossain rajoissa, eikä räksytä, älä koske.
Tuolta räjäytyskuvat ja osia...
Suomessa aika nihkeellä varaosia, mutta tilaamalla kyllä...
Jos muistaa huoltaa, tuollanen pyörä on ikiliikkuja. Ja jos sinne on laitettu taakse tarvikeiskarit, voi sinnä olla jo ajettavuuttaki. Alkuperäset oli liian lötköt.
Vilkase takaswingin laakeroinnin kunto venkuamalla sitä sivuttain. Ihan olematon välys sais olla. Ja ees joskus rasvattu.
Rungon takapäätä ja siinä satulantienoolla vilkase, ettei ole hapanta. Jos on, röpötä uutta tavaraa tilalle.
Joo, vanhemmissa pyörissä saattaa esiintyä rungoissa korroosiovaurioita ja väsymismurtumaa.
Jos löytyy murtumaa, lämmitä se kohta vaikka kaasutoholla, hitsaa, ja tarjoile lämpöä jotta jäähtyy hitaasti, samalla kuulapäävasaralla hillitysti hitsausta koputellen.
Tulee pienempi lämpöshokki ja poistaa jännityksiä. Ja näyttää pro-meiningiltä...