Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.
5.8.2011 0:44
Eli 2 vuoden tauon jälkeen takasin 2-pyöräsissä ja merkkinä tietysti taas KTM, eikä kaduta vaihto pätkääkään!
Kortin onnistuin menettämään heinäkuussa poliiseille josta johtuen pistin auton myyntiin, ihan vaan kokeillakseni jos sattuisi menemään, noh, sehän meni ja nopeasti.. Lähes koko kesän ajan kuolannut supermoton perään ja nyt sellasen sai taas hommattua, toivottavasti aurinkoisia kelejä vielä riittää!
Sitten itse pyörästä.. 2009 vuosimallin EXC-R, tunteja pyörässä 80, kytkinkoppa hieman kulunut, muuta moitittavaa pyörässä ei yksinkertaisesti ole. Kuristukset luonnollisesti poistettu heti alkuunsa.
Pyörään tehtyjä muutoksia:
- Vakiot oranssit katteet vaihdettu White factory settiin valkoisilla tarroilla, Red Bull tarrasetti mietinnässä..
- Mustat motovanteet oransseilla navoilla, edessä 3,5", takana 5", edessä lisäksi 320mm jarrulevy
- Punainen fatbar tanko harmailla tupeilla, vaihtuu oranssiin fatbariin KTM tupeilla
- Oranssit powerparts ketjut
- "Kultainen" takaratas, vaihtuu pykälää isompaan
Edit. Kuvia pyörästä kuvagalleriassani!
6.8.2011 0:30
Kannattaa kattoa suuttimet ja neula kohdalleen, sekä kiihdytyspumppu sopivaksi. Joku jd:n kitti on ihan jees, mutta osaava saa saman tai paremman aikaan ihan omista osista. Jos nyt et mitään muuta tee niin ainakin kiihdytyspumppu kannattaa modata ärhäkämmäksi.