5.8.2010 22:37
5.8.2010 23:19
5.8.2010 23:52
6.8.2010 8:22
6.8.2010 16:40
6.8.2010 18:35
Henkkis_ kirjoitti:Ps. ei kaikkea moottorin sisällä välttämättä tarvitse uusia.
6.8.2010 19:36
6.8.2010 23:29
7.8.2010 11:47
Tuuningmaster kirjoitti:En oikein jaksa uskoa niittien jumittumiseen, eikö niiden pitäisikin tiukassa olla että levy ei liiku sivuttais suunnassa?
7.8.2010 14:38
7.8.2010 20:12
7.8.2010 21:20
Tuuningmaster kirjoitti:Samassa luulossa olen itsekkin elänyt, mutta niin että levy saa liikkua vain pitkittäis suunnassa hieman joustavamman pysähtymisen toivossa. Viestissä tarkoitin sivuttais suuntaista liikkumista jota ei pitäisi tapahtua ilman että niiteissä on liikaa väljää, tällöin tärisee ainakin.
Miten noiden niittien jumittuminen olisi mahdollista jos kerran jo tehtaalla ovat tehty liikkumaan rei'issään? Sen verran kovaa materiaalia niittien kuitenkin pitäisi olla, että soikeaksi eivät pääse menemään jarrutuksesta tulevan voiman seurauksena.
7.8.2010 22:31
JP_89 kirjoitti:Tuuningmaster kirjoitti:Samassa luulossa olen itsekkin elänyt, mutta niin että levy saa liikkua vain pitkittäis suunnassa hieman joustavamman pysähtymisen toivossa. Viestissä tarkoitin sivuttais suuntaista liikkumista jota ei pitäisi tapahtua ilman että niiteissä on liikaa väljää, tällöin tärisee ainakin.
Miten noiden niittien jumittuminen olisi mahdollista jos kerran jo tehtaalla ovat tehty liikkumaan rei'issään? Sen verran kovaa materiaalia niittien kuitenkin pitäisi olla, että soikeaksi eivät pääse menemään jarrutuksesta tulevan voiman seurauksena.
Sivuttainhan ne kelluvat, jotta levy olisi mahdollisimman hyvin linjassa palojen kanssa.
Ja normaalit katulevyt on aika tiukasti kiinni mutta kisakisa levyt heiluu jo käsin.
7.8.2010 22:56
Tuuningmaster kirjoitti:JP_89 kirjoitti:Tuuningmaster kirjoitti:Samassa luulossa olen itsekkin elänyt, mutta niin että levy saa liikkua vain pitkittäis suunnassa hieman joustavamman pysähtymisen toivossa. Viestissä tarkoitin sivuttais suuntaista liikkumista jota ei pitäisi tapahtua ilman että niiteissä on liikaa väljää, tällöin tärisee ainakin.
Miten noiden niittien jumittuminen olisi mahdollista jos kerran jo tehtaalla ovat tehty liikkumaan rei'issään? Sen verran kovaa materiaalia niittien kuitenkin pitäisi olla, että soikeaksi eivät pääse menemään jarrutuksesta tulevan voiman seurauksena.
Sivuttainhan ne kelluvat, jotta levy olisi mahdollisimman hyvin linjassa palojen kanssa.
Ja normaalit katulevyt on aika tiukasti kiinni mutta kisakisa levyt heiluu jo käsin.
Ok. Pitää varmaan joskus purkaa tuollainen levy niin ymmärtää sen hyödyn... Tämäkö nyt sitten on kelluvien levyjen etu vai kuuluuko niihin myös tuo joustavampi jarrutus, josta minulle joskus aikaisemmin tällä foorumilla selitettiin? Tyhmän on vielä pakko kysyä miksi levyn pitää myös liikkua sivuttais suunnassa jos satulassa männät jo antavat palojen vähän liikkua kuitenkin?
7.8.2010 23:10
JP_89 kirjoitti:Tuuningmaster kirjoitti:JP_89 kirjoitti:Tuuningmaster kirjoitti:Samassa luulossa olen itsekkin elänyt, mutta niin että levy saa liikkua vain pitkittäis suunnassa hieman joustavamman pysähtymisen toivossa. Viestissä tarkoitin sivuttais suuntaista liikkumista jota ei pitäisi tapahtua ilman että niiteissä on liikaa väljää, tällöin tärisee ainakin.
Miten noiden niittien jumittuminen olisi mahdollista jos kerran jo tehtaalla ovat tehty liikkumaan rei'issään? Sen verran kovaa materiaalia niittien kuitenkin pitäisi olla, että soikeaksi eivät pääse menemään jarrutuksesta tulevan voiman seurauksena.
Sivuttainhan ne kelluvat, jotta levy olisi mahdollisimman hyvin linjassa palojen kanssa.
Ja normaalit katulevyt on aika tiukasti kiinni mutta kisakisa levyt heiluu jo käsin.
Ok. Pitää varmaan joskus purkaa tuollainen levy niin ymmärtää sen hyödyn... Tämäkö nyt sitten on kelluvien levyjen etu vai kuuluuko niihin myös tuo joustavampi jarrutus, josta minulle joskus aikaisemmin tällä foorumilla selitettiin? Tyhmän on vielä pakko kysyä miksi levyn pitää myös liikkua sivuttais suunnassa jos satulassa männät jo antavat palojen vähän liikkua kuitenkin?
Tarkoituksena on siis että levy hakee parhaan reittinsä satulan läpi, näin itse sen käsitin... Joustavammasta jarrutuksesta en kyllä ole kuullut.. Mutta ei minulla ole millään muotoa varmaa tietoa asiasta sanoa.