Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

16.6.2010 18:29

äffä kirjoitti:Kannattaisko siirtyä polkupyöriin ennen kuin henki lähtee...


nämä neuvot voi varmaan pitää asiasta mitään tietämättömät omana mielipiteenään.jooko?

16.6.2010 18:59

Spine^ kirjoitti:
äffä kirjoitti:Kannattaisko siirtyä polkupyöriin ennen kuin henki lähtee...


nämä neuvot voi varmaan pitää asiasta mitään tietämättömät omana mielipiteenään.jooko?

yep, ottaa itteekin jo aivoon tollasen "mailmanparhaatkuskit" jotka tulee heti ivailemaan ko jtn tällästä sattuu.. :roll:

16.6.2010 21:09

Mitä mä nyt tapahtumien kulusta luin B-foorumilla, niin taisi olla ihan joku muu joka piti itseään "maailman parhaana kuskina". :roll:

16.6.2010 21:17

Jep, poliisia pakoon jne... Nyt kävi näin. Stuur, voisi kanssa ottaa asioista selvää, ennenkun puhuu aivoon ottamisesta.

16.6.2010 22:46

Itse ymmärsin Stuur:n viestin niin, että häntä ärsyttää nämä jotka tulevat valittamaan "siirry polkupyöriin"

17.6.2010 0:11

Nojoo, niin sen voi myös ottaa ja ehkä tarkottikin viestin noin.

17.6.2010 2:09

Eiköhän odoteta nyt luotettavaa ja varmaa, laajaa tietoa asiasta eikä spekuloida turhaa :D

17.6.2010 7:31

Tässä on vain yksi syyllinen, kuski itse. Poliisia pakoon helvetillistä ylinopeutta ja lopputulos oli tämä.
Onneksi kuski pääsi suhteellisen vähällä, monesti nuori kuski maksaa näistä typeryyksistä liian kovan hinnan.

17.6.2010 7:45

Jep, tämmöset asiat on 90% vältettävissä olemalla leikkimättä ghostrideria tuntemattomilla teillä. Mutta voimia ja pikasia paranemisia vaikka b-foorumeilta luin, että voipi mennä hetki mutta silti. ens kerralla parempi tuuri :seko:

17.6.2010 20:52

Shit happens, vältettävissä varmasti, mutta vaikea se vaan on ajaa pyörällä jossa teho/paino suhde on lähes yksi ihan sääntöjän mukaan aina... Itsekkin olen lunarin kautta ajamaan opetellut, niin autolla kuin pyörällä. Tärkentä on vaan että henki säilyy, romua saa aina kaupasta uutta ;). Paranemisia.

4.7.2010 18:06

Ihme jeesustelua. Ei toi nyt nii kumma asia oo. Jos ajaa kovaa nii välil kaadutaa, kyl toi joissain tilanteissa on ihan suositeltavaaki ajaa sikoja karkuu. Tässä tapauksessa jos ei kerta seuta tuntenu nii voi olla pikkase vaikeeta kyllä. Pikaisia paranemesia vaa ja uutta gixxua alle!

4.7.2010 22:57

äffä kirjoitti:Tässä on vain yksi syyllinen, kuski itse. Poliisia pakoon helvetillistä ylinopeutta ja lopputulos oli tämä.
Onneksi kuski pääsi suhteellisen vähällä, monesti nuori kuski maksaa näistä typeryyksistä liian kovan hinnan.
Omasta hölmöilystä voi maksaa vain riittävästi, ei liikaa. Siinä vaiheessa kun aletaan muita vaarantamaan törttöilyllä niin neliraajahalvaus ei ole yhtään liikaa.

4.7.2010 23:12

KonZa^^ kirjoitti:Omasta hölmöilystä voi maksaa vain riittävästi, ei liikaa. Siinä vaiheessa kun aletaan muita vaarantamaan törttöilyllä niin neliraajahalvaus ei ole yhtään liikaa.


Moottoripyörällä on aika hankalaa vaarantaa muita... Vai oletko kuullut kenestäkään joka on jäänyt keulivan pyörän alle?

Pidän autolla kaahailua rankaistavampana kuin pyörällä, juurikin siitä syystä kun auto voi olla porukkaa täynnä ja kuski ihan pihalla viinasta tai huumeista. Pyörällä ei nyt kunnon tujussa pääse liikkeelle metriäkään. :roll:

6.7.2010 21:41

-Makke- kirjoitti:
KonZa^^ kirjoitti:Omasta hölmöilystä voi maksaa vain riittävästi, ei liikaa. Siinä vaiheessa kun aletaan muita vaarantamaan törttöilyllä niin neliraajahalvaus ei ole yhtään liikaa.


Moottoripyörällä on aika hankalaa vaarantaa muita... Vai oletko kuullut kenestäkään joka on jäänyt keulivan pyörän alle?


Jäin itse kaksi viikkoa sitten moottoripyörän alle joka kaahasi kaasupohjassa ylitseni... sillä seurauksella että nyt on kallonpohjan murtuma, murtunut lapaluu, kaikenlaista pikku ruhjetta, vuodenpäiviksi sairaslomaa ja ajokielto pään vammojen vuoksi vuoden loppuun.

Että kyllä se moottoripyöräkin sattuu kun se tulee kahtasataa yli...

6.7.2010 21:42

mza kirjoitti:
Että kyllä se moottoripyöräkin sattuu kun se tulee kahtasataa yli...


Radaltahan noita tapauksia muistaa itse kukin, mut siitä ei ollut nyt kyse.

Paranemisia!