Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

Ms. Kawa 2001 600cc

7.9.2009 17:40

Moikka!

Nyt on taas palattu pyörien pariin.

Kawasaki ZX-6R, punamusta, vuosimalli 2001, eli kaasarilla.
Pyörän yleisilme on aika näppärä, kiinni on Leovince. Täydellinen huoltokirja, 29tkm, saksantuonti.

Ajotuntuma on aika jämäkkä, mutta kevyt. Tehoja on iha perkeleesti. Sliparia ei ole vielä säädetty kaasarin puolelta, joten kaikkia ei saa vielä edes irti... Pienet skraidut oikealla puolella kevyestä lippaamisesta, ne on pian historiaa, kunhan pääsen vauhtiin :)

Pitäis saaha 25kw papereihin, mutta virallinen setti kustantais 440e!!! (ellei jollakin ois myydä käytettyä? <3)

Tilasin uudet renkaat, 200e @ reliatec. <- suosittelen.

Peräpäähän teen uuden kilpitelineen, hommaan uudet vilkut pyörään, vaihdan undertrayn (koska sain hienomman mukaan) ja irroitan ninja tarrat :lol:

Kuva
Kuva

8.9.2009 13:23

Renkaat ovat kyllä tappovehkeet, jos 200e/eteen+taakse. Jos on ajanut vähänkään sporttipyörää, tietää kyllä mikä merkitys niillä renkailla on. Oma mielipide että vähintään laadukkaat sport-touring renkaat pitäisi kusiaiseenkin laittaa. Ja tietysti herää myös kysymys että kait niiden nopeusluokitus riittää? Jopa kuluneet sporttikumit kuoriutuu kovassa ajossa aika helposti, ei tulisi mieleen millään kiinantekeleillä lähteä luukuttamaan. Tietenkin jos jotain Michelinin Pilotteja tohon hintaan jossakin myydään, niin eri asia. Mutta yleensä kelvollisen takarenkaan hinta lähtee sieltä 150e ylöspäin.

8.9.2009 13:32

SMRacing kirjoitti:Renkaat ovat kyllä tappovehkeet, jos 200e/eteen+taakse. Jos on ajanut vähänkään sporttipyörää, tietää kyllä mikä merkitys niillä renkailla on. Oma mielipide että vähintään laadukkaat sport-touring renkaat pitäisi kusiaiseenkin laittaa. Ja tietysti herää myös kysymys että kait niiden nopeusluokitus riittää? Jopa kuluneet sporttikumit kuoriutuu kovassa ajossa aika helposti, ei tulisi mieleen millään kiinantekeleillä lähteä luukuttamaan. Tietenkin jos jotain Michelinin Pilotteja tohon hintaan jossakin myydään, niin eri asia. Mutta yleensä kelvollisen takarenkaan hinta lähtee sieltä 150e ylöspäin.

200e saa jo koko satsin esim pilot poweria, mutta joutuu tilaamaan saksasta, reliatecistä hommattuna tuolla 200e saa jo ihan käypän setin mikäli ei radalla käy.

aina ei oo pakko hommata tavaraa allrightin tai duellin ovh hinnoilla.

8.9.2009 16:56

No mikäs rengassetti se sitten oli?

8.9.2009 18:40

JP_89 kirjoitti:No mikäs rengassetti se sitten oli?

Ettei olis ollut tuo etusivulla hehkutettu:

"180/55ZR17(73W) TL SPORTMAX D208R, Huippuluokan Sport-rengas, 120/70+180/55=199"

10.9.2009 17:31

Moro!

Joo ostin nuo Dunlopit, pitäs olla iha käypäset, vai onko jottai vastaaväettämistä ? :roll:

Kävin just hakee ja hyvännäköiset on...

Pyörä on kuristettavana ja huomenna ehkäpä saan sen jo 25kw papereihin :)

Parit uudet kuvat voisin laittaa, kun hääräilin peräpään kanssa...
En saanu kun tän upattua servulle... Joku häiriö:

Kuva

10.9.2009 20:29

Ewawillew kirjoitti:Moro!

Joo ostin nuo Dunlopit, pitäs olla iha käypäset, vai onko jottai vastaaväettämistä ? :roll:


jep,ei lämpene millään :D

joskus entiseen 636 kävin moisen uuden taakse vaihdattamassa ja rengasmies sano että ei suostu laittamaan sitä koska ei halua tapattaa mua.

noh,vaihdoin muualla ja hyvin suditteli "lämpimällä" renkaalla kuivalla asfaltilla pelkällä kaasulla :lol:

10.9.2009 22:05

Ewawillew kirjoitti:Joo ostin nuo Dunlopit, pitäs olla iha käypäset, vai onko jottai vastaaväettämistä ? :roll:


Ghostrider vetää Dunlopeilla niin kyllä mäkin niitten kanssa pärjään.

Kannattaa kyllä varoa ihan niitä tourinkimalleja, merkistä riippumatta. Mulla nyt takana tän kesän ollut
Dunlopin Roadsmart ja vieläkin jokunen millin kummenys pintaa kun normaalisti pehmeämpiä ns."sporttikumeja" menee sen 2-3 kesässä. Pitoa ei kyllä sitten tosiaankaan ole tuolla kumilla... :roll:
Qualifierit sitten ovatkin jo asiallisia.

11.9.2009 15:02

tuo 208 dunloppi on kyllä melko syvältä. tän ja viime kesän aikana oon noita tuhonnu useemman kappaleen ja ei kyllä voi kiitellä. etusena menee ja pitää mukavasti, tosin kuluu ihan saatanan nopeesti ja takana noita ei viiti käytellä kun ne suorastaan sulaa alle.

noissa rengasvalinnoissa on kyllä hyvä funtsia, että mitä siltä renkaalta hakee. jossain sunnuntaiajelussa joku tourinkikumi toimii helvetin hyvin. pito riittää rauhallisempaan kurvailuun helkkarin hyvin ja kulutuskestävyys on ihan toistaluokkaa verrattuna johonkin katulailliseen ratakumiin.

13.9.2009 11:27

Kyl se mulle kelpaa... On sitä paskemmillaki ajettu. Ei sitä normaalis tieliikentees toistasataa tarvii kokoajan päästää jalkatapit maassa...

28.9.2009 1:06

Elämä on ihanaa, kun Kawalla porskuttaa...

Talvella oon vähä ajatellu pieniä rojekteja.

-Jos maalauttas pyörän nätiks (tämmönen ajatus vaa... :))
-Vilkut
-Ketju/Ratas paketti
-Kytkintä pittäis vilkasta

Pelannu tosi hyvin. Ainut mistä en tykkää et ei oo niin pehmeitä nuo vaihteenvaihdot ellet oo tottunut niin saatanan nopeesti räpäyttää jalkojas. Ominaiset rallatukset kawassa myös pistääpi korvaa, muuten on kyl aivan _SUPER!_ ;)

Ainiin. Tehot loppu kesken jo. :lol:

EDIT: lisää kuvia galleriassa <--