14.7.2009 21:08
14.7.2009 22:04
14.7.2009 22:25
15.7.2009 1:10
19.7.2009 12:37
19.7.2009 13:05
astr0 kirjoitti:Hei tänään tuli huomattua ensimmäinen vika/ominaisuus/mikälie! Kun pyörä on käynnissä ja vilkku päällä, vilkuntanopeus vaihtelee. Eli välillä vilkkuu normaalisti ja välillä hiukan nopeammin. Ei muuten mitään, mutta näyttäähän tuo hiukan tyhmältä. Tuntui tekevän tuota pelkästään tyhjäkäynnillä kun koitin kiihdyttää vilkku päällä, tyhjäkäynti on jossain tuhannen kierroksen tietämissä - ehkä jopa hivenen alle. Sähköinsinööri en ole - vinkkejä tai ideoita? Koitin kone sammuksissa virrat päällä ja toimi silloin niinku pitääkin. Rele? Vääräntehoiset polttimot? Lataus?
19.7.2009 14:31
astr0 kirjoitti:Uudet ketjut ja rattaat alla, ero on kuin yöllä ja päivällä... Hintaa asennettuna 130e.
Kenelläkään ehdottaa halpoja slipareita tähän?
20.7.2009 18:44
jarez kirjoitti:Tyhjäkäynti on jees siinä 1000-1200 paikkeilla. Jos meinaat sliparin laittaa kiinni, niin suosittelen lämpimästi dynojetin suutinsarjan uittamista paikoilleen, menee nämä kaasaripelitkin melkein yhtä sekaisin kuin ruiskuvessat sliparin vaihdon jälkeen, eli hyvin varmasti tulee kuoppia seoskäyrään vakio suuttimilla ja sliparilla.
20.7.2009 21:20
21.7.2009 0:26
paperbox kirjoitti:http://purkuosat.net/
Tuolla ainakin näkyy gpr:n slipari olevan tuohon pyörään neljännestonnilla.
23.7.2009 20:14
24.7.2009 22:00
4.8.2009 22:43
10.8.2009 1:15
11.8.2009 1:45