Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

29.8.2009 18:01

tulipa otettua videoa, mutta se on semmosessa jossain muodossa että ei voi uploadata youtubeen, pitää tässä muutella kun ehtii :D :lol:

29.8.2009 21:47

Tällästa haaveilen itekki ekaksi isoksi pyöräksi, ei vaan taida rahat ainakaan uuteen riittää :(

9.9.2009 17:23

Tuli tässä tuosta viikonkuvasta mieleen että oisko kellää mitään ehdotusta että jos laittais jotain tarrasarjaa tai jotain tähän pyörään, tietäiskö kukaa mitää hyvää tarrasarjaa mikä sopis tähän?

9.9.2009 21:59

juuso_91 kirjoitti:Tuli tässä tuosta viikonkuvasta mieleen että oisko kellää mitään ehdotusta että jos laittais jotain tarrasarjaa tai jotain tähän pyörään, tietäiskö kukaa mitää hyvää tarrasarjaa mikä sopis tähän?

Mulla on yksi ehdotus: unohda ne tarrat. Hieno juuri tällaisena ja juuri siksi kun mitään tarroja ei ole.

9.9.2009 22:07

Samaa mieltä, kaikenlaiset mainosrace-tarrat ovat puhdasta ääliömäisyyttä, niistähän joutuu vielä itse maksamaan :D

10.9.2009 0:02

kai se on uskottava, säästyypähän rahatkin :lol:

10.9.2009 0:20

Omasta mielestä replicapyörät on ihan jee, hieno sellainen onnistuu harvemmin itse tekemällä...

Jos tossa olis enemmän yhtenäistä katepinta-alaa niin ymmärtäisin tarrojen lisäämisen (esim. Ninja näyttää tosi alastomalta ilman teippejä), mutta tuohon sopii hyvin tuo alkuperäinen teippaus. Se yleensä toimii monessa. :)

10.9.2009 21:20

Supersporttien teippejä kopioimaan.. ?

Daytonan kuristus

16.9.2009 21:33

Terve! Kuristuksesta kyselisin, että minkä hintaisia systeemejä mahtavat olla? Ja maahantuojaltako sitä kannattaa kysellä vai missä mahdetaan myydä?

Kovaa hintaa kuristushärpäkkeestä ei huvittaisi maksaa, koska jos se vain rajoittaa kaasukahvan liikettä, niin tuntuu kuin turhasta maksaisi.. Etenkin kun jotkut ovat pelkillä pulttipatenteilla kuristellut 600cc pyöriä ja saanut alle25kW kilpiin.

17.9.2009 12:08

jakee- kirjoitti:Terve! Kuristuksesta kyselisin, että minkä hintaisia systeemejä mahtavat olla? Ja maahantuojaltako sitä kannattaa kysellä vai missä mahdetaan myydä?

Kovaa hintaa kuristushärpäkkeestä ei huvittaisi maksaa, koska jos se vain rajoittaa kaasukahvan liikettä, niin tuntuu kuin turhasta maksaisi.. Etenkin kun jotkut ovat pelkillä pulttipatenteilla kuristellut 600cc pyöriä ja saanut alle25kW kilpiin.

motormanin kautta sain 25kw sarjan kaupan päälle, kaasuahan se rajoittaa juu. En nyt kyllä oo varma mutta muistelisin että jotain 130 luokkaa ois ollu se palikka, mut varma en kyllä oo kun tosiaan sain sen ite ilmaseksi.

18.9.2009 7:00

Joo tää on helvetin hyvä näin, älä tarroja laita:) itel entine omistaja kävi valentino rossi tarrotuksen laittamassa.. Eikä muuten ole halpoja tarroja, varmaa 30-50€ per tarra toho omaani.. Hyhh

20.9.2009 22:26

osaiskos joku kertoa että onko raakana vaihtamisesta paljonkin haittaa? kunnolla kiihdyttäessä ois kivempi pistää raakana isompaa..

20.9.2009 23:24

Jos sen tekee oikein niin ei mitään haittaa, saattaa jopa säästää hiukan laatikkoa.

21.9.2009 10:46

markketo kirjoitti:Jos sen tekee oikein niin ei mitään haittaa, saattaa jopa säästää hiukan laatikkoa.

miten sen vois tehdä väärin?

21.9.2009 15:14

Monellakin tapaa. Netti on kyllä pullollaan ohjeita, miten asia tehdään tyylipuhtaasti, mutta reenaamalla sen parhaiten oppii. Ehkä pahin virhe on vaihtaa liian hitaasti.