Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

17.8.2009 19:39

Tota keulaa muuten saa punasena, wink wink. ;)

Tigerissä ainakin on, en oo kyllä tarkastanut onko samat säädöt. 07/08 Ninjankin keulan saa kiinni, mutta vaatii yhtä sun toista hienosäätöä.

17.8.2009 21:58

markketo kirjoitti:Tota keulaa muuten saa punasena, wink wink. ;)

Tigerissä ainakin on, en oo kyllä tarkastanut onko samat säädöt. 07/08 Ninjankin keulan saa kiinni, mutta vaatii yhtä sun toista hienosäätöä.

ei mulla taida olla ihan niin paljon ylimääräistä että vois alkaa keulaa vaihtaan, vaikka ois kyllä varmaa melko herkun näkönen sillain :seko:

17.8.2009 22:12

komee pyörä on !

harkitsisin jo vaihtoa jos vaan kuutioita olis muutama enemmän :p

17.8.2009 22:37

Kuva

Motivaatiokuva... :P

17.8.2009 22:45

eläpä nyt tuommosia ala laittaan, käy pian vielä niin että mun pitää alkaa tekeen tuo homma talven aikana :lol:

17.8.2009 23:09

Kerta kiellon päälle.

Kuva

18.8.2009 8:24

markketo kirjoitti:Kuva

Motivaatiokuva... :P


Pistän vähän vettä myllyyn...
ja sanon että musta/pun komeampi kuin värisotku, jos haarukka on edelleen "kultainen".. ;)

18.8.2009 13:44

siistein ois kultasella keulalla ja mattapinta-metallihohtokultaseks maalatuilla vanteilla 8)

18.8.2009 18:01

punanen ja musta kyllä sopii jotenkin tosi hyvin yhteen.. Pitääpä vähän miettiä että jos maalauttais sittenkin vanteet samalla värillä ku etuhaarukka.

23.8.2009 21:17

tulipa käytyä vähän tänää ajelemassa, kuviakin otin, joten laitetaa nyt yks tähänki
Kuva
ihan komia peli kai tuo on :lol:
Edit: tuli vähän turhan iso kuva.. noh galleriassa on kuitenkin toinenkin uus jos jotakuta kiinnostaa käydä kattomassa..

28.8.2009 11:10

Eräs nimeltämainitsematon liike lupaili mulle huoltoa ilmaiseksi tai halvemmalla kun useamman pyörän olen jo ostanut.. Huolto oli tehty ja kassalla piti sitten maksaa 120e, kuulemma oli alennukset laskettu, tosin aikasempaa pyörää ku käytin samassa huollossa ni tais maksaa vähemmän :lol: että semmosta tällä kertaa.. Asiakaspalvelu on näköjään mitä on..

28.8.2009 14:50

juuso_91 kirjoitti:Eräs nimeltämainitsematon liike lupaili mulle huoltoa ilmaiseksi tai halvemmalla kun useamman pyörän olen jo ostanut.. Huolto oli tehty ja kassalla piti sitten maksaa 120e, kuulemma oli alennukset laskettu, tosin aikasempaa pyörää ku käytin samassa huollossa ni tais maksaa vähemmän :lol: että semmosta tällä kertaa.. Asiakaspalvelu on näköjään mitä on..


Kuulostaa pahasti Motormanilta, pitääkö paikkansa? :D

28.8.2009 16:04

Oisko mahdollista saada vähän video äänistä jne? :P komein 600cc mun silmää <3

28.8.2009 16:09

paikkansahan tuo pitää, eli samasta paikasta kyse. Ja kyllä sitä videota ois mahdollista saada kun pari viikkoa sitten tuli hommattua just tollanen canon legria h20 videokamera ;) pitää katella jos ensviikon aikana sais jotain videoo tehtyä vaik..

Edit: lisäsin galleriaan yhen kuvan busasta ja trumpasta, kommentoimaan vaan ;)

29.8.2009 10:08

Juhixx kirjoitti:Oisko mahdollista saada vähän video äänistä jne? :P komein 600cc mun silmää <3


www.youtube.com