joo-o.. Josko sitä väriä kattois sit ko saa sen uuden ykköspyörän ostettua joskus ja tän ns. "talliruusuks"
Jospa tässä sit ajankuluks kertois hitusen pyörän ominaisuuksista/ajettavuudesta..
Muilla foorumeilla haukkuvat tuota kankeaksi ja sellaiseksi, että mutkasta selvitäkseen on käytettävä voimaa kunnolla. Itsellä ei nyt tämmösiä kokemuksia oikeastaan ole.. Kyllähän tuo enemmän voimaa vaatii, mitä entinen Zeta, mutta samalla mutkissa tuo on paaaaaljon rauhallisempi.. Siinä missä Zeta haki jokaista pientä uraa ja epätasaisuutta, niin Ärrä menee vakaasti ja ilman mitään suuria dramaattisuuksia.. Kakspäälläkin tuntuu paljon tukevammalta, mitä Zeta.. ja tilaa tosiaan on kohtalaisesti paremmin.
Moottorista nyt on jopa hieman negatiivista sanottavaa, jotka luultavasti hoituvat tuon ruiskun säädöllä. Eli pienillä kierroksilla pyörä pätkii hieman ja meno on nykivää, samaten tuo mainitsemani kulutus hieman vituttaa tällä hetkellä
Muuten kone on aikast unelma.. Vääntöä riittää alhaisiltakin kierroksilta.. Ajelin eilen sateessa ja sellainen pirullinen hymy levisi kuskin naamalle muutamasta risteyksestä lähdettäessä.. Liikkeelle tyhjäkäynnillä, pyörä suoraan ja kaasu auki. Kierrokset kerääntyvät kunnes 4000-kierroksen kohtaa rengas (jo) menettää pitonsa ja alkaa sutia.. Sama toistuu kakkosella 6000 kierroksen kohdalla.. Zeta kun ei sutinut edes ykkösellä kaasusta
Nojoo.. Eipähän tuosta tähän hätään keksi juuri huonoa sanottavaa.. Tehoa on ja I like it..a lot..
Radalle olen tuon kanssa menossa 8.6, koska edelleen olen sitä mieltä, että rata-ajo on paras tapa päästä pyörän käyttäytymiseen käsiksi ja oppia tuntemaan se oma kulkine.. Ajelen kuitenkin rauhassa hieman ehkä pyörän rajoja kokeillen.. Tarkoitus ei ole polttaa koko takarengasta kerralla eikä kaataa pyörää.. Näillä mennään