30.4.2009 21:09
1.5.2009 9:32
1.5.2009 11:18
1.5.2009 13:10
1.5.2009 21:17
MänTä kirjoitti:Älkää vaan hissutelko sisäänajoa. Ensin koneen lämmittelyä pari kolme minuuttia reilulla tyhjäkäynnillä(norm tyhjä + n.500rpm), sitten rauhallista ajelua jokunen kilometri(3-6km) jonka jälkeen kannattaa kiihdytellä kovempia vetoja, mitä rajoitukset antaa myöten. Tuollainen hitech kone vaatii sisäänajossa pikemminkin hienosäädön kuin vanhojen valurautasylinterien karkean sovituksen johtuen materiaalien lämpölaajenemiskertoimista.
Jos haluat pelata "varman päälle" niin toki voit noudattaa omistajanoppaan ohjeita.
Käytännössä et tule huomaamaan eroa sisäänajotapojen välillä persdynolla, eli teit niin tai näin, niin kyllä se kone toimii. Se etu on ollu jo 60-luvulta asti valmistetuissa japanilaisissa koneissa.
7.5.2009 22:12
7.5.2009 23:26
Hepex kirjoitti:Nojoo, nyt parin tankillisen jälkeen aloin jo käyttää tehopiikkiä. Vissiinkin karstottunut tuo putki kun lorautettiin vahingossa vitunmoinen seos kaverin kanssa (reiluun litraan yli 0.4 dl öljyä) ja kyllä haisoo kun vähän käytti tehopiikkiä.
Aluksi pyörä tuntui mahdottomalta ajaa, mutta nyt jo parin tunnin ajelun jälkeen alan tottua pyörään.
5. vaihteen tehopiikki on kenties "paras" koska silloin tuntuu pitoa riittävän eikä pyörä sudi tyhjää
8.5.2009 7:49
8.5.2009 12:12
Tomppade kirjoitti:Hei hei... mitä vattua. jätkät tehny jonku 35% seoksen..
8.5.2009 15:39
8.5.2009 15:56
9.5.2009 9:18
9.5.2009 9:21
Tomppade kirjoitti:Hei hei... mitä vattua. jätkät tehny jonku 35% seoksen ja kehtaavat vielä ajella sillä ja käyttää sitä uudennaheassa pyörässä, kyllä varmasti on jokapaikka tukossa. kyllä itsekkin tuon mäntä nimimerkin kanssa tehtiin mopopoikina pevekkiin aikalailla fiftififti seos jäteöljyä ja vanhaa pensaa mut se oli vanha pevetti eikä uus rämä. okei, te sentään teitti sen uudesta pensasta ja öljystä mut silti...
9.5.2009 22:38
22.5.2009 15:25