Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

Honda CB1000R

11.3.2009 18:54

Kyseinen Honda tuli hankittua viime kesänä 1000R K6 Giksuttimen tilalle. Ei lähellekkään niin vihainen kuin suzuki, mutta silti ihan hauska peli mutkapätkillä ja kaupunki-ajossa. Erittäin kevyt ja ketterä ajaa. Tuntui suorastaan huteralta Suitsan jälkeen.. :) Pyörä on kilpitelinettä ja vanneteippejä lukuunottamatta ainakin vielä vakiokuosissa.

Faktaa:
Teho: 92KW/10000rpm
Vääntö: 100NM/8000rpm
Paino ajokunnossa: 217Kg
Jarrut: 2x310mm edessä ja 1x256mm takana

Kuva

Kuva

Toivelistalla:

Putki/putkisto
Peilit
Sirommat vilkut
Power Commander

11.3.2009 18:57

Siisti pyörä kyllä, itse olen tuosta maskista aina pitänyt. Varsinkin se alempi projektori? tuo hyvän lisän siihen ilmeeseen 8)

11.3.2009 19:07

Tuo maski on tähän mennessä jonkin verran jakanut mielipiteitä. Omasta mielestä myös ihan siistin näköinen.

11.3.2009 20:31

Messuilla kokeilin tätä, vitun mukavan tuntone. Tehoja pitäs vaa olla vähä enemmä ;)

11.3.2009 20:49

Nätti peli...

SnaG kirjoitti:Messuilla kokeilin tätä, vitun mukavan tuntone. Tehoja pitäs vaa olla vähä enemmä ;)


Etköhän sä noillakin tehoilla kerkeä piikin jälkeen... ;) Vääntöähän tossa on jo ihan kivasti.

12.3.2009 1:33

Tyylikäs pyörä :) Joksenkin aika paljon samaa näköä, kuin Yamaha Fz1n:sä

12.3.2009 11:15

On kyllä ihan eri näköinen kun laitetaan jammu ja honda vierekkäin. Honda vie voiton! 8)

12.3.2009 15:29

SnaG kirjoitti:Messuilla kokeilin tätä, vitun mukavan tuntone. Tehoja pitäs vaa olla vähä enemmä ;)


:D Sanoo 125 cbr mies. En kommentois ilman kokemusta.

12.3.2009 19:11

Sää väität et jos mul on piikki ni en oo ajanu muil pyöril? Vääräs oot

12.3.2009 21:02

Kyllä tehot riittää hyvin. esim. 0-100km/h ero kilosiin ärräpyöriin on kymmenyksen luokkaa. Suuremmat erot tulee sit 0-200km/h ja siitä suurempiin vauhteihin, mutta ei ole tuota pyörää tarkoitettukkaan parin markan nopeuksiin. Kikkailuun ja mutkapätkille teho riittää paremmin kuin hyvin ja välejä lyhentämällä saa vielä lisää potkun tunnetta.

15.3.2009 11:54

wibaGSX1000R kirjoitti:Kyllä tehot riittää hyvin. esim. 0-100km/h ero kilosiin ärräpyöriin on kymmenyksen luokkaa... ... Kikkailuun ja mutkapätkille teho riittää paremmin kuin hyvin ja välejä lyhentämällä saa vielä lisää potkun tunnetta.


Riittää varmasti tehot kovemmallekki kuskille, eikä tämmösessä pyörässä suurin hv määrä oo kaiken a ja o. Kiloset ärrä- ja räppäilypyörät on sen verran petoja jo, että 0-100 kiihtyvyys on suurimmalta osaa kiinni siitä kuka vääntää kahvaa. Komee pyörä on ja varmaan kiva jokapäiväisessä mutkapätkä-lähiseutu pyörittelyssä. Hhuuuunndaaaa! 8)

18.3.2009 14:01

Komee on kyllä pärrä! Sinuna olisin gixxerinki säästäny siltä vvaralta et jossai vaihees tulee mieli taas vähä pommitella silläki! ois valinnan varaa ;)

18.3.2009 14:02

SnaG kirjoitti:Sää väität et jos mul on piikki ni en oo ajanu muil pyöril? Vääräs oot


Justiinsa pidemmän päälle niitä tehoja voi alkaakki kaivata, mut kyl se keväällä potkii kivasti!

18.3.2009 18:06

SnaG kirjoitti:Sää väität et jos mul on piikki ni en oo ajanu muil pyöril? Vääräs oot


No kuinkas monta tuhatta kilometriä olet ajanut vaikkapa yli 50kW tehoisella pyörällä?

18.3.2009 22:47

Poko kirjoitti:Komee on kyllä pärrä! Sinuna olisin gixxerinki säästäny siltä vvaralta et jossai vaihees tulee mieli taas vähä pommitella silläki! ois valinnan varaa ;)


Suitsa ois kyllä myös tallissa jos olisi pulleampi lompakko... :D Täyty vaihtaa hieman erilaiseen menopeliin kolmannen gixerin jälkeen. Vaihtelu virkistää!