Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

30.10.2008 17:57

Ei takahäkin takia kannata edes muutoskatsastaa, koska se on apurunko. Ja tuskin sitä kukaan edes huomaa, ellei sauma ole mallia räkä.

En tiedä ketään kellä olisi tullut prosentteja takahäkin muutoksista otteeseen edes.

31.10.2008 1:49

sulla näyttäis olevan tuo 'kytkimen keventäjä', oliko tuolla vaikutusta kytkimen käyttöön minkäverran? :)
Viimeksi muokannut -jokke- päivämäärä 26.2.2010 1:48, muokattu yhteensä 1 kerran

31.10.2008 15:08

Keventää kytkintä huomattavasti,mutta lisää myös kahvan liikettä,mutta ite oon siihen jo tottunut,että kahva pitää vetää melkein pohjaan asti.

31.10.2008 19:48

dodiih, pitää itellekki hommata tuo jos laitan ne jäykät kytkinjouset ym. kaikkeen tottuun paitsi jääpuikkoon per..... :)

5.11.2008 22:25

Tein viime viikolla takajalkatapit koulussa mitkä menee vielä pulverimaalautukseen kunhan kiinnitys reiät on tehty.
Kuva
Opintolainalle sekä myydyistä osista saadulle rahalle keksin käyttöä joten pistin tilaukseen:
-600 cbr rr etulokarin
-maskin
-todella pienet vilkut etuvilkuiksi
-gillesin clipon tangot
-renthalin tupet
Viikonloppuna käyn ostamassa myös putkea kaatumisrautoja varten sekä lattarautaa takahäkkiä varten.

6.11.2008 17:00

jos saa kysyä niin mikä maski tähän nyt tulee? ja jalkatapit todella nätin näköset, melkein kuin kaupasta ostetut :P

6.11.2008 18:28

Maskista niinkuin muistakin osista tulee kuvaa vasta sitten kuin ne saapuu.

8.11.2008 20:08

Tänään sain tehtyä vähän takahäkkiä lisää.Siitä puuttuu vielä parit tuet,etummaiset katteen kiinnikkeet ja keulimisrauta.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

9.11.2008 19:23

Nyt on takahäkki paria pikku hommaa vaille valmis.
Keulimisraudaksi tuli pala tunturi supersportin takarunkoa.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Honda f4i malliin tarkoitettu vaimentimen väliputki kävi helposti kiinni kollektorin jälkeistä putkea lyhentämällä.Vaimentimesta lähtee vielä puolet pois.
Kuva
Kuva

Honda CBR 600 F2 stunttipyöräksi

10.11.2008 18:09

Eikai toi putki oikeest jää tollee.. sillä nyt meni linjakas perä saman tien piloille. Tietyst iltelleshän tätä teet mut omaa silmää ei oikee iske toi putki tos ylhääl

10.11.2008 18:38

Vaimennin jalkatapin alta kurkkaamaan ;)

Tuo yläkautta tuonti kyllä vie tuon perän profiilin aika hektiseksi, mutta ittelleppähän mopoa teet.

10.11.2008 19:08

Putki jää tuonne ja on siellä hyvässä suojassa,kun normaali paikassa ottaa helposti maahan kiinni ja menee pakskaksi ja kuten sanoin niin putkesta lähtee melkein puolet pois.

10.11.2008 21:05

Hyvältä putken paikka näyttää imo, keulimisrautakin on sopivan huomaamaton. Aika hyvää vauhtia etenee projekti :eek:

10.11.2008 23:01

Tuuningmaster kirjoitti:Hyvältä putken paikka näyttää imo, keulimisrautakin on sopivan huomaamaton. Aika hyvää vauhtia etenee projekti :eek:

Kiitti ja pitää sen edetä,että valmiiksikin tulee joskus ja pystyn rakentelmaan vain jokatoinen viikonloppu jolloin sitten ollaankin koko päivät tallissa.
Pistin muuten hakemuksen acs:ään saas nähdä miten käy.

11.11.2008 17:06

Itse ainakin nappaisin sliparista puolet suosiolla pois, tulisi perästä paljon kevyemmän näköinen ja mökä paranisi huomattavasti 8)