Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

4.9.2008 21:15

pikkurahoja :) Pelkkä sähköjärjestelmä kustansi suikkaan kolme ja puoli satkua.

4.9.2008 21:37

No joo onhan ne aika pieniä summia vielä :D mutta paljon tavallaan turhasta asiasta aika paljon :D

5.9.2008 10:26

Ei toi boksin hinta vielä mtn, mutta ammattilaisella ko säätää, ni hintaa tulee vielä samanverran lisää :D Toivottavasti meinaat sentään jossain dynossa säädätyttää ton?

ja tuosta kaaaauuuuuan sit puhetta olleesta asiasta.. Eli desibeleistä en tiedä mitä katsastuksessa tarttis olla.. Itellä oli ihan tyhjä putki, ko menin muutoskatsastukseen. Katsastusmiäs ei sen kummemmin viittinyt kattoa, ei laittanut ees käyntiin :D Ainoa mitä hän halusi nähdä oli dynokäyrän sekä e-hyväksyntätodistuksen..

5.9.2008 16:09

Joo kyllä tarkoitus olis säädätyttää :) no eipä tarvi yrittää tota mun deviliä katsastuttaa, koskoa e-merkintää ei siitä löydy 8)

6.9.2008 20:03

laatite kirjoitti:Joo kyllä tarkoitus olis säädätyttää :) no eipä tarvi yrittää tota mun deviliä katsastuttaa, koskoa e-merkintää ei siitä löydy 8)


Onkos toi Devil Trophy? Kyl sen katsastettua ainakin saa :D Eriasia onkin sit, et onko sulla niitä e-hyväksyntäpapruja siitä putkesta :D

6.9.2008 21:19

En tiedä mitä mallia toi on koska putkessa ei lue muuta kuin Devil :D tää on vissiin mallia laiton :D eikä tosiaan niitä papereitakaan ole :D

7.9.2008 16:41

Tossa olis vähän ääninäytettä :P kamera oli liian lähellä joissain kohdissa niin kuulostaa ihan joltain skootterilta :D http://www.youtube.com/watch?v=k7u8oIcBDZ0

7.9.2008 17:00

Mikähä tuo pieni 'vingunta' sivuäänenä :s

7.9.2008 19:29

Jaa-a :D sen vingunta äänen sävy muuttuu kun laittaa pitkät päälle, uskoisin että tulee laturista tai jostain sähkö vehkeestä joka tapauksessa. Ei siitä mitään haittaa ainakaan ole, tosin voihan se sitten olla akku joka meinaa räjähtää :lol:

10.9.2008 19:42

Tuli tänään ajettua toista sataa kilsaa kun kerrankin oli kuivaa pitkästä aikaa :D on se sitten kivaa! Silti lyhyempiä välityksiä se kaipaisi :seko: nappasin muutaman kuvan eräällä pihalla, hopi hopi galleriaan siis :lol:

12.9.2008 21:55

Itse oon huomenna lähdössä tienpäälle.. Vois ottaa itekin jtn kunnon ääninäytettä.. Jonkunnäköistä pätkää tuosta löytyy, mut aika laaduttomalla kameralla.. Palataan asiaan huomenna ;)

14.9.2008 10:48

Tuli hankittua 14-piikkinen eturatas nyt sitten kuitenkin, koska isompia takasia ei suomesta löydy ainakaan jos liikkeistä kyselee perkele. No nyt sitten pitäisi saada se paikalleen. Eilen yritin, mutta eihän siitä tullu ei sitten lasta eikä paskaa. Pultti on vedetty aivan saatanan tiukkaan. Olisko jopa ensiasennus ratas kun on sen verta kuluneen oloinen.

Laitoin helvetin paksun puukalikan vanteen puolan ja takahaarukan väliin ja väänsin puolen metrin pituisella vääntimellä eikä mitään. No lisää vartta kehiin. Metri rauta putkea eikä perkele vieläkään mitään. Kyllä vähän vityttaa :x

Olenko tosiaan heikko vaiko väännän väärään suuntaan. Vai olisko mahdollista että se pultti on todellakin niin tiukassa että pitää johonkin huoltamolle viedä että löystää pulttia. Ei hirveästi huvittaisi maksaa siitäkin että joku avaa muutamat pulsat ja kääntää koneella auki sen pultin.
Ja mitään aikaa en halua varata koska tarkoitus olis päästä ajelee uudella rattaalla vielä tänä vuonna :D

14.9.2008 11:53

meet lähinpään rengasliikkeeseen, jossa siis huoltopuoli ja ne avaa sen siellä varmaankin muutamalla eurolla ja laittaa myös kiinni, vaihat sen rattaan siinä niiden pihassa :D

14.9.2008 12:45

se pultti oli melko tiukassa, mutta kyllä sen sai ihan käsivoimin auki, ensiasennusratas mulla ainakin oli, kun pyörällä on ajettu niin vähän. mun pyörään tulee isompi takaratas raakarattaasta tekemällä

14.9.2008 13:37

e pultti oli melko tiukassa, mutta kyllä sen sai ihan käsivoimin auki


Millä hoidit sen ongelman että takapyörä pyörii kun yrität sitä vääntää? :D toi on nimittäin niin tiukassa että vaikka lähes satakiloinen kaverini istui pyörän päällä ja painoi takajarrua niin pyörä pyöri silti :roll: Jossain vaiheessa ajattelin että väännän väärään suuntaan, mutta eikö noissa raittaissa ole vähän sellainen systeemi että aukee just eri suuntaan kuin normaalit ruuvit yms.?
Näin ainakin itse sen pähkäilisin.