Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

29.8.2008 10:03

Tomppade kirjoitti:Normi 110kw täysteho kulutti abaut 5,5l/100km itselläni.

Rankka Zeta. :P

29.8.2008 10:11

arg! pieni typo sattui, tuli pieni ajatuskatkos näköjään tuota kirjoittaessa.... 110hp lienee enemminkin :D

30.8.2008 0:24

Joo kyllä :D jos noin paljon olisi zetassa tehoa niin ei tarvisi heti vaihtaa :lol: Tuosta kulutuksesta niin itse olen saanut pahimmillaankin vain 6,5 litran kulutuksen sadalle ja siihen kuului mutkapätkällä revittelyä sekä kaupungissa räppäilyä.

30.8.2008 12:11

Eilen kävin loviisasta hakemassa myös tuon Z 750 pyörän, mutta sitä on vähän laitettu mm. perää sun muuta. Ihan mukavasti tuo tuntuu liikkuvan korttiä ei kyllä vielä ole niin ei paljoa uskalla ajaa.

30.8.2008 12:12

Paljonkos tosta kiertopalkinnosta tällä kertaa piti pulittaa?

30.8.2008 12:17

Liikaa. Onneksi tuo minun "kiertopalkinto" on vähän erilainen kuin vakio.

30.8.2008 13:21

Sen voisi laskea kyllä miinukseksi.

30.8.2008 14:32

Niin no siitä voi olla montaa mieltä.

30.8.2008 17:17

Tuliko ahdin kyljessä ku ostit, kerra myyjä sitä tarjos ku tota mietin. Onneks en sitte lähteny ostelee.

30.8.2008 17:37

Tarkoitin jälleenmyyntiarvoa, enkä niinkään hupiarvoa joka on jokaisen oma asia.

30.8.2008 21:56

Pavezugi kirjoitti:Niin no siitä voi olla montaa mieltä.



Kyllä tuo herkekeittopurkkia muistuttava vaimennin ainakin vaihtuisi kunnolliseen jos tuo oma pyörä olisi. En kyllä ymmärrä että mitä vikaa on Zetan perämuoveissa ollu, hyvän näköinen perse se on jollain pienemmällä kilpitelineellä.

Jokatapauksessa makuasioita, mut ostajakunta tuollaiselle pyörälle on todella pieni.

31.8.2008 13:27

ralliraita kirjoitti:Tuliko ahdin kyljessä ku ostit, kerra myyjä sitä tarjos ku tota mietin. Onneks en sitte lähteny ostelee.

Ei tullu mukaan, mutta ahtimen kanssa hintaa olisi ollut tonni enemmän.

31.8.2008 21:41

Nyt on ihan mieletön ongelma päällänsä :D pitäisi keksiä minkä väriset vanneteipit hankkisi :D siniset on tylsät, koska pyörä on muutenkin sininen. valkoiset olis ehkä hyvät mut pyörässä ei muuta valkoista. Punainen sopisi mustiin vanteisiin, mutta en tiedä sopiiko siniseen pyörään. Ainoa mikä yhdistäisi punaisen muuhun pyörään on tappokatkaisin sekä sliparin nimikyltti :lol: tietysti jos löytyisi jostain teippi jonka väri on sama kuin moottorin poskilla niin vois käydä ihan hyvin, voi tätä elämää on se vaan niin vaikeeta :roll:

Kuinkas muuten 14 piikkisen eturattaan vaihto vaikuttaa ajoon? Tällainen muutos on käynyt mielessä kun ei noilla vakioväleillä meinaa saada keulaa ilmaan kaasusta sitten millään.

Tänään tuli 1000 kilsaa täyteen uudella pyörällä, aika vähän kuukauden ajoksi, mutta otetaan huomioon että olin kreetalla viikon ja on ollut paskat ilmat. Tarkoitus on nyt ajella kunnes lunta tulee maahan ;) hankinta listalla on commanderi, sekä jonkin ajan kuluttua uusi etunen.

1.9.2008 19:29

laatite kirjoitti:pitäisi keksiä minkä väriset vanneteipit hankkisi :D


Jätä ne sähköteipit vanteen reunasta pois... :lol:

Ja eturattaasta,ei hajua mikä zetassa vakio eturatas mutta taidat kaavailla -1 eteen ?
On todellakin kannattava muutos etenkin katteettomassa,paljon mukavampi ajella ja sikailla!

1.9.2008 19:52

Jätä ne sähköteipit vanteen reunasta pois
Joo voi olla että näin teen kun en osaa päättää :D säästän rahat commanderiin. Ja vakioratas on 15 piikkinen joten juuri tuota -1 olen kaavaillut ja todellakin sikailua varten :seko: