Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

21.1.2009 12:40

Tuuningmaster kirjoitti:
-tunspii kirjoitti:Olisko hiilikuitukatteet mitään?!?!

Liian kalliit minulle, panostetaan sitten johonkin muuhun.


Eipä nuo ole kuin 150-200 euroa, ehkä ihan max 250 euroa.
Että jos sellaiset vaan haluaa niin ei siihen mitään tonneja mene.

21.1.2009 13:42

Pommi- kirjoitti:
Tuuningmaster kirjoitti:
-tunspii kirjoitti:Olisko hiilikuitukatteet mitään?!?!

Liian kalliit minulle, panostetaan sitten johonkin muuhun.


Eipä nuo ole kuin 150-200 euroa, ehkä ihan max 250 euroa.
Että jos sellaiset vaan haluaa niin ei siihen mitään tonneja mene.


Mistä niitä noin halvalla saa?

21.1.2009 14:16

Ainakin OPP:n ja Sebimoton hiilikuitukatteet on mun mielestä ollu siinä tonnin paikkeilla, erikoisemmat titaanihiilikuidut vai mitkälie kahtakin.

Mut kyl mullekin kelpaa, jos jostain tohon hintaan saa. :)

21.1.2009 18:02

Pommi- kirjoitti:
Tuuningmaster kirjoitti:
-tunspii kirjoitti:Olisko hiilikuitukatteet mitään?!?!

Liian kalliit minulle, panostetaan sitten johonkin muuhun.


Eipä nuo ole kuin 150-200 euroa, ehkä ihan max 250 euroa.
Että jos sellaiset vaan haluaa niin ei siihen mitään tonneja mene.

Pistähän ihmeessä mistä tuohon hintaan saa, lähtee tilaus melkein samantien :nörtti:

21.1.2009 18:07

mulla on tällänen kutina että pommi tarkotti että ite tekemällä tulis suurinpiirtein ton hintasia?

21.1.2009 18:12

Pommi- kirjoitti:Eipä nuo ole kuin 150-200 euroa, ehkä ihan max 250 euroa.
Että jos sellaiset vaan haluaa niin ei siihen mitään tonneja mene.
En usko että edes lasikuitukatteita löytyy tuohon hintaan mistään, mutta laita linkiä jos tiedät jonkun paikan.

Nyt alkaa olla runko kasausta vaille valmis, tein takajousituksen linkustoon uuden koiranluun. Normaalisti R6:n vakio palikka on 160mm pitkä, mutta tästä tekemästäni palikasta löytyy säätö 120mm-180mm väliltä, eli pitäisi saada perä sopivaan kulmaan :P .

Vanteiden kiillotus idea jäi motivaation ja hyvän maalipinnan takia, joten vkl:na käyn mahdollisesti hakemassa uuden eturenkaan ja vaihdatutan renkaat. Tämän jälkee pääsee kasailemaan pyörää ja suunnittelemaan uusia katteita.

Kuva

21.1.2009 18:15

ooh. seksikästä ja neroa <3

21.1.2009 19:00

Onkos tossa uudessa linkussa mitään laakereita? sokea kun olen.
Komiaa jälkeä tosin.

21.1.2009 21:51

turhake kirjoitti:Onkos tossa uudessa linkussa mitään laakereita? sokea kun olen.
Komiaa jälkeä tosin.
Varsinaisia laakereita ei ole, muovihelat kylläkin. Uskoisin että kestävät yhden pyörän iän.

25.1.2009 1:21

onko nuo tehty vieläpä vastakkaisilla kierteillä että perää voi säätää purkamatta hässäkkää?

26.1.2009 23:30

samppa91 kirjoitti:onko nuo tehty vieläpä vastakkaisilla kierteillä että perää voi säätää purkamatta hässäkkää?
Juurikin näin, sehän homman idea on ;) .

Tänään vein neljä kappaletta vanteita euromasterille reinkaiden vaihtoon, joiden mukana oli myös R6:n vanteet. Huomenna pitäisi saada tasapainotettuina ja vähän paremmilla renkailla takaisin.
Itse mopoa olen myös jo vähän kasaillut, mutta kuvaa tulee huomenna kun saan vanteetkin paikoilleen.

27.1.2009 21:06

Kuva
Kuva
Kuva

Linkuston säätö toimii kuin pitääkin (otan kuvat säätöjen ollessa eri asennoissa kun saan pyörän isompaan talliin). Vanteet pitää vielä vahata ja paljon muuta säätöä tehdä. Kohta pitäisi kuitenkin päästä tekemään katteita mopoon :P .

27.1.2009 21:08

;Gomee

27.1.2009 22:53

Rupee näyttämään hyvältä!

29.1.2009 17:13

Näyttäis mun mielestä paremmalta, jos olis vielä mustaks maalattu kone, mut siin on kyl aika paljon hommaa. :P