Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

29.5.2009 21:13

WPWW kirjoitti:Miten kärry ympäri meni??
Vasemman puolen kiinnitysliina petti ja oikealla puolella ollut liina oli niin kireä että pyörän lähtiessä kallistumaan veti se kärryn mukanaan, kärry on siis huomattavasti kevyempi mitä pyörä...

Mopo on nyt purettu hajonneista/naarmuuntuneista osista. "Etuhäkki" ehtikin käydä jo tänään hitsattavana, tankkin ja sivukatteen korjailua kaveri ehtikin jo aloitella, suuri kiitos muutenkin avusta sunday riderille. Itse olen vielä parannellut henkisiä vahinkoja, jos huomenna uskaltaisi jo ihmettelemään tallille.

29.5.2009 23:58

En voi edes kuvitella ketutuksen määrää :itku: Tsemppiä sulle.

30.5.2009 0:59

Oon aina kuvitellu et meikäläisellä on paska tuuri, mut kyl toi vei voiton.. Toivottavasti saat mopon pian taas nippuun.

3.6.2009 17:35

Well that`s epic fail! :D joo meneekö mitää kamoja roskiin vai saako ton vielä ehjättyä ihan maalilla / pikku fiksailulla?

3.6.2009 17:37

:lol: :lol:

3.6.2009 18:55

jocke- kirjoitti:En voi edes kuvitella ketutuksen määrää :itku: Tsemppiä sulle.

jep, jaksamisia sinneppäin ja toivotaan että vauriot ei oo kovin pahat :)

3.6.2009 20:57

A.S kirjoitti:Well that`s epic fail! :D joo meneekö mitää kamoja roskiin vai saako ton vielä ehjättyä ihan maalilla / pikku fiksailulla?
Roskikseen ei taida mennä muutakuin juuri ostamani vilkkupeilit ja pleksi... Motivaatiota korjailuunkin löytyi kaverin ninjan koe-ajon jälkeen :D . Korjattuina pohjamaaleissa ovat peräkate, toisenpuolen sivukate, etukate ja tankki. Huomenna kevyt hionta sekä maalit ja lakat päälle.

Maanantaina olisi SAMK:n pääsykokeet eli iltapäivä on vapaata, jos koittaisi saada siihen mennessä pyörän kuntoon ja kävisi _ajamalla_ näyttämässä kontorilla uudelleen 8).

4.6.2009 21:51

Kumminkin hyvä tuuri jatkuu ja kun menet sisällä käymään, niin joku pappa vetää fiestan kanssa kutosen yli... :D Ei vaan, ei saa enään puhuu tommosista, uskon et hieman on vituttanut. Tuleeko samoilla väreillä uus maalaus?

4.6.2009 22:19

Tobezki kirjoitti:Kumminkin hyvä tuuri jatkuu ja kun menet sisällä käymään, niin joku pappa vetää fiestan kanssa kutosen yli... :D Ei vaan, ei saa enään puhuu tommosista, uskon et hieman on vituttanut. Tuleeko samoilla väreillä uus maalaus?
Eiköhän tuo pyörä ole jo kaiken mahdollisen pahan kokenut minun ja entisen omistajan toimesta. Nyt ei tarvittaisi enää yhtään takaiskua.
Vedin tänään värin katteisiin, ihan samallaisen kuin ennenkin, jätin lakkaamisen huomiselle niin ei tule sitten virheitä hosuessa.

7.6.2009 22:03

Suunnilleen tässä kunnossa pyörä oli siis tuon kippauksen jäljiltä... Ihan koko komeus tuossa ei näy.

Nyt pyörä on jo kuitenkin katsastus kunnossa ja huomenna pitäisi konttorilla ehtiä käymäänkin.

Kuva

Kuva

Vielä pitäisi laittaa ohjaamoon johdot peittävät katteet. Uusi savupleksi on tulon päällä, samoin vaimennin ja uudet peilit haen ensiviikon aikana.

8.6.2009 17:03

Vilkasin ensin nopeesti tota alempaa kuvaa ja katoin et nytkö on menny pitkäks :lol: Ei sentää..
Parempaa onnea nyt katsastukseen! Ps. hyvältä näyttää..

8.6.2009 17:15

Tarroitus on todella maukas! ;)

8.6.2009 17:57

Sami kirjoitti:Tarroitus on todella maukas! ;)
Jep, joku suunnitellut niin hienoja tarroja että olen niitä kaikkiin 2 pyöräsiini lätkinyt :D.

Nyt on vähän päälle 70km takana, pyörä pelaa kun unelma <3 Ja kilpikin löytyy... 8)

8.6.2009 20:52

Tuuningmaster kirjoitti:
Sami kirjoitti:Tarroitus on todella maukas! ;)
Jep, joku suunnitellut niin hienoja tarroja että olen niitä kaikkiin 2 pyöräsiini lätkinyt :D.

Nyt on vähän päälle 70km takana, pyörä pelaa kun unelma <3 Ja kilpikin löytyy... 8)

mukavia ajokilometrejä sinneppäin, et kyllä helpolla päässy tässäkään projektissa :D

9.6.2009 0:10

nosliw_ kirjoitti:
Tuuningmaster kirjoitti:Nyt on vähän päälle 70km takana, pyörä pelaa kun unelma <3 Ja kilpikin löytyy... 8)

mukavia ajokilometrejä sinneppäin, et kyllä helpolla päässy tässäkään projektissa :D

Sitä enemmän sydäntä tästä löytyy ;)
Ja paljon iloisia kilometrejä täältäkin!