Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

16.9.2008 9:56

Ei ne tehot niin kauheet ole, hyvin noilla pärjää. Paljon tasasempi peli ajaa kun vaikka isompi ktm. Ja keulii ihan yhtä hyvin :lol:

16.9.2008 14:38

ook, enkä nyt uskonut että ihan tehoihin olisit kyllästynytkään kunhan heitin sen puoliks herjalla :P millasta pyyntiä oot meinannu? nättihän se on ja ihme jossei kaupaksi mene ;) itekki tos vähä kattellu ens kesäks menopeliä, vähä vaa mietinnässä et millasen sitä ostais..

16.9.2008 16:39

Jos mä siitä tosissaan haluaisin luopua, niin ~5,5k. Nyt kuitenkin mieluiten yli 6k, vaikka joku tossa jo 5,5k tarjosikin.

16.9.2008 20:12

Jokaosa muuten ainakin myy tähän Athenan bigbore-sarjaa (300cc), jolla varmaan saa jonkin verran lisäpaukkua, jos sitä joskus tuntuu kaipaavan. Voi olla halvempi ratkaisu, kuin vaihtaa isompaan joskus myöhemmin. ;)

16.9.2008 20:19

EiNiinNopea kirjoitti:Jokaosa muuten ainakin myy tähän Athenan bigbore-sarjaa (300cc), jolla varmaan saa jonkin verran lisäpaukkua, jos sitä joskus tuntuu kaipaavan. Voi olla halvempi ratkaisu, kuin vaihtaa isompaan joskus myöhemmin. ;)

Aika harvassa tapauksessa virittäminen on halvempi vaihtoehto kuin isompaan vaihtaminen, jos vähänkään samoista tehoista puhutaan.

Bigbore-kitin yhteydessä kun "tarvii" sit vaihtaa myös putkisto, kaasari, nokka..

16.9.2008 20:37

jusutus kirjoitti:
EiNiinNopea kirjoitti:Jokaosa muuten ainakin myy tähän Athenan bigbore-sarjaa (300cc), jolla varmaan saa jonkin verran lisäpaukkua, jos sitä joskus tuntuu kaipaavan. Voi olla halvempi ratkaisu, kuin vaihtaa isompaan joskus myöhemmin. ;)

Aika harvassa tapauksessa virittäminen on halvempi vaihtoehto kuin isompaan vaihtaminen, jos vähänkään samoista tehoista puhutaan.

Bigbore-kitin yhteydessä kun "tarvii" sit vaihtaa myös putkisto, kaasari, nokka..


ja siitä huolimatta se on vaan 300cc...

18.9.2008 15:48

Ja tuo bigbore-kitti ei ainakaan paranna pikkunelarin kestävyyttä.

18.9.2008 16:51

Ensi viikolla tulee näillä näkymin syksyn vikat semilämpimät ja aurinkoiset ajokelit, samalla alkaa koeviikko. Täytynee katsoa kumman valitsee.

Pitkän jossittelun jälkeen ohjaamo vaihtunut, eli tilalle tuli DICE:n kiinnikkeet, Tokipron kultanen fatbar, Renthal pehmuste, sekä UFO:n gripit. Vielä en ole ajanut, mutta ajoasento ainakin tuntuu huomattavsti paremmalta.

Ja kasvoihan se virtuaalipippeli taas parilla sentillä

PS. täytyy vielä kerran haukkua Motocross-shopin toimintaa. Faija soittaa sinne kerran viikossa kyselemään rahojaan, ja joka kerta sieltä sanotaan joko "me maksetaan huomenna", tai "me maksettiin eilen". Viimeks isi kysyi haluaako ne että haastetaan ne oikeuteen, niin vastaus oli "ihan sama, haasta vaan". No, kuluttaja-asiamiehen kanssa ollaan nyt juteltu jonkun verran, eli kai tässä on asiat selviämässä.

18.9.2008 21:32

Samat vastaukset sain mun isäkin ku se soitti sinne ja kysyi minne tavarat on hävinny, No we havent got it in stock, ask our supplier. Ihan vitun paska paikka.

18.9.2008 22:16

Sen verran tuosta motocross shoppi hommasta että veli tilas kaikkee krossihilpettä ja kampetta. No kengät ei tullu, niitä sitten useempaan otteseen sähköpostilla kyseltiin ja sieltä tuli vastaukseks ei oota. Visalla ku oli maksu suoritettu ni luottokuntaan yhteys ja näin rahat tuli takas oikeeseen osotteeseen :)

Aiheeseen liittyen ei sulla oo mielessä käyny kokonaan keltaset muovit? Vois natsata hyvinki ;)

29.9.2008 15:35

Enään ei kyllä ole mitkään muovit mielessä. Eli ajokausi loppui hussen (ja mun) osalta tänään. Ajoin töihin, olin ajanut ehkä 15 minuuttia niin kuului "kracks", ja pyörä sammui. Kiksi ei pyöri.

Tänään, tai pahimmassa tapauksessa huomenna pyörä kotiin ja koeviikon jälkeen olisi tarkotus katsoa mikä on hätänä. Parhaassa tapauksessa vaan mäntä + tulppa + parin tiivisteen vaihto (olisi muutenkin vaihtuneet nyt syksyllä) + (pytyn hoonaus), pahinta en viitti tällä hetkellä ajatella (nimim. 0,64e tilillä.) Sitten olisin kiinnostunut tietää (mikäli sylinterikin menee vaihtoon), eroaako tuo Athenan 250cc "big bore"-kit huomattavasti vakiosta? Jos eroaa, niin miten? Luulis sen olevan halvempi vaihtoehto kuin uus vakiopannu. Muita vinkkejä, ideoita?

Kolmelle kiitos kyydistä.

Onneks ehdittiin lauantaina käydä ottamassa pari viimeistä fotoo uudesta ohjaamosta jne. joten ne tulee galtsuun kunhan saan ne koneelle.

E: Isi sai rahansa motocross-shopista.
E2: Täytyy katsoa nyt talven aikana, mutta jos satun innostumaan kun kerta moottori jne. irti rungosta niin rungon voisi heittää maalaukseen ja takahäkille + swingille tehdä jotain. Rahatilanteen mukaan, riippuu tän rempan hinnasta.
Viimeksi muokannut Kassude päivämäärä 29.9.2008 16:43, muokattu yhteensä 1 kerran

29.9.2008 15:47

:|

Pidän peukkuja ettei sylkälle oo käyny mitenkään.

29.9.2008 16:27

vaikka oliskin pelkkä mäntä hajonnut, niin kannattaa se kiertokanki ja kampuran laakerit uusia samalla. ei ne pitkään kestä enää kuitenkaan...

29.9.2008 18:29

Joo eiköhän se olis muutenki ollut jo pikkuhiljaa aika leväyttää se kone ja tehdä se isompi remppa ;)

30.9.2008 13:22

Paljos pyörällä ajettu?