Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

28.8.2008 18:14

Miten olisi kaikki katteet mustiksi ja sinisiä tarroja/tarrasetti?

31.8.2008 23:02

Alustavasti päätetty että ilmanohjaimet ja sivunumerokilvet mustiks, loput sinisiks. Penkistä en ole vielä päättänyt pysyykö sinisenä vai vaihtuuko mustaks. Maski vaihtuu uuteen samanlaiseen, stonga vaihtuu fatbariin, ja rumat sharpit vaihtuvat tokipron alumiinisiin. Nämä tapahtuu heti kun endurovanteet vaihtaa omistajaa, muussa tapauksessa viimeistään talvella.

Ja laitetaanpa tähänkin varoitus motocross-shopista: 8 viikkoa ollaa odotettu rahoja vanteista joita ei ollu --> huomenna faijan kaa (sen rahat kun siltä lainasin) puhelua EU:n kuluttaja-asiamiehelle tjsp. toivottavasti voivat jotain tehdä. Eli en suosittele tilaamaan yhtään mitään sieltä, ja jos haluutte auttaa niin laittakaa s-postia niille ettette aio tilata sieltä yhtään mitään ennen kuin ovat hoitaneet asiansa kuntoon (riippumatta siitä, oletteko oikeesti tilaamassa vai ei). En tiedä toimisko, mutta saattaisihan se jotenkin vaikuttaa jos 30 ihmistä laittaisi samanlaisen viestin sinnepäin menemään.

Vituttaa kun tällaista tapahtuu, eniten olen faijalleni pahoillani sotkuista, sillä kun on jo ihan tarpeeks tekemistä.

31.8.2008 23:58

Eikös luottokunta hoida noi asiat vai teitkö pankkisiirron suoraan niiden tilille?

1.9.2008 1:26

motocross-shopista kun talvella tilasin, ei mitään kuulunu varmaan kuukauteen. Sähköpostia piti 3 kertaa laittaa, viimeisessä käyttää aika värikästä tekstiä, että sais jotain tapahtumaan, sitten tuli vaan joku parin sanan vastaus takaisin. Yli 3 ja puoli kuukautta kesti tavaroiden lähtemisessä.

1.9.2008 12:26

Mikes kirjoitti:Eikös luottokunta hoida noi asiat vai teitkö pankkisiirron suoraan niiden tilille?

Jep jos visalla on maksanut niin ei hätää.

1.9.2008 14:56

Tilisiirrolla maksettu, ja ite olen laittanut s-postia ja soittanut ties kuinka monta kertaa. Joko vastausta ei tuu ollenkaa tai sit "relax, we are working on it."

Edit: Yritetää pitii topic semisiistinä, et ei tulis liikaa motocross-shop juttua. Syy miksi ei maksettu visalla oli se, että niillä ei ole ns. normaalia visamaksua, vaan paypalin kautta. Siihen ei jaksettu sen enempää tutustua kuin että se oli paska, ja päätettiin maksaa tilisiirrolla. Itse olen sen verran vanhanaikainen, että olen ehdottomasti sitä mieltä että postiennakko on paras ja varmin. Saat tavarasi silloin kun maksat ne, sillä sipuli. Eri asia kuinka turvallinen se on kaupoille.

Kukaan laittanu tonne motocross-shopiin postia? ;E

1.9.2008 15:12

Ois kannattanu kyllä siihen PayPal hommaan tutustua. Hiton yksinkertainen ja luotettava tapa...

1.9.2008 18:33

Kassude kirjoitti:Syy miksi ei maksettu visalla oli se, että niillä ei ole ns. normaalia visamaksua, vaan paypalin kautta. Siihen ei jaksettu sen enempää tutustua kuin että se oli paska, ja päätettiin maksaa tilisiirrolla. Itse olen sen verran vanhanaikainen, että olen ehdottomasti sitä mieltä että postiennakko on paras ja varmin...

Tutustuhan siihen PayPaliin niin saatat muuttaa mielipidettäsi.. :)

Pyörä on kyllä komea. Itse laittaisin katteet mustiksi, penkki ja vanteet sinisellä.

1.9.2008 20:41

Tilisiirrolla en kyllä maksa enää koskaan, ainakaan isompia summia.

Vanteet ja penkki ovat jo sinisiä, pitäisikö mielestäsi kaikki katteet laittaa mustiks? Tähän asti kun oltiin suunniteltu että sivukatteet mustiks, lokarit ja maski sinisiks.

1.9.2008 20:53

Miksei suoraa kaikke siniseksi?. tulee iha jonku keräilypyörän näköne, jos laittaa mustaa ja sinist. Ei millää pahal koitin vaa että hiffaisit.

1.9.2008 21:03

jep, itekkään en oikeen piittaa tosta musta/sininen värityksestä.

Mun mielestä paras on toi vakio kelta/sininen

1.9.2008 22:30

Vaikeeks menee. Ei tämä vakio kelta/sininen minustakaan huonolta näytä, olen vaan kyllästynyt siihen. Miltä kuulostais mustat sivukatteet keltapainotteisella tarrasarjalla? Tai sama väritys kuin nykyään paitsi että sivunumerokilpiin mustat numeropohjat. Haluis nyt saada sitä mustaa nussittua mukaan tavalla tai toisella...

1.9.2008 22:36

Musta paska väri, näkyy kaikki jäljet heti, ei kannata :D

1.9.2008 22:41

Kassude kirjoitti:Vaikeeks menee. Ei tämä vakio kelta/sininen minustakaan huonolta näytä, olen vaan kyllästynyt siihen. Miltä kuulostais mustat sivukatteet keltapainotteisella tarrasarjalla? Tai sama väritys kuin nykyään paitsi että sivunumerokilpiin mustat numeropohjat. Haluis nyt saada sitä mustaa nussittua mukaan tavalla tai toisella...


Kuulostaa hyvältä mutta musta+sininen ei näytä todellakaan miltään namilta koska on niin lähellä toisiaan nämä väris. pyörä näyttää matkan päästä kuin olisi kilikaleilla maalattu väärän väriset sävyt, jotain toisistaan eriäviä sävyjä niin on todella bueno. Vaikka esimerkkisi kelta/sini tai kelta/musta. Musta/valko. Tuo on vähän sama kuin kotarissa laittaisi oranssi/punainen. Jos värit on liian lähellä toisiaan nii ei näytä kovin hyvältä.

Mun mielipide, elä mua kuuntele kuha sekotan päänne :D

2.9.2008 0:38

Tai sitten kaikki mustaks ja kultanentarrasetti...