Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

26.8.2008 22:57

Noniin. Taas jouduttu ottaa omaa lomaa koulusta, kävin hakemassa eturattaan stormilta jonka jälkeen pultattii vanteet, ketjut, ja rattaat kiinni. Harvinaisen vaikeata oli, mutta nyt ne siis on kiinni. Ajettavuus IHAN eri luokkaa, kun nyt kerta uudet välit niin ei tartte noita enskaväleja huudatella koko ajan, motomaster on nam (etujarrupalat vois hioa niin sais viel enemmän jarrutustehoa irti), ja nakit tuntuu hyviltä, mitä nyt tietenkin vähän liukkaat vielä kun on uudet.

Kuvaa heti kun kolmonen lähettää ne mulle. Nyt on semivalmis, mutta ennen talvea en enää tee mitään perushuoltoa kummallisempaa.

EDIT: pari fotoo lisätty galleriaan, lisää tulossa joku päivä.

27.8.2008 9:07

Kassu, se on täydellinen 8)

27.8.2008 9:17

Todella hieno. mäkin haluan tollaset kaatumapalat tai mitä ne nyt on etu ja taka akseliin.

Mistä muuten ostit ton jarrulevyn?

27.8.2008 14:57

Allright myy noita motomasterin jarrukamoja.

Jos sulla on ontot akselit niin on todella helppo tehdä noi "kaatumapalat", eli otat vanhasta skeitistä renkaat ja maalat ne haluamasi värisiks, ostat kierretankoa ja muttereita, ja se on sillä selvä.

Kuvissa saattaa näyttää semitäydelliseltä, mutta irl ei ole, eli katteet ja ohjaamo semihuonossa kunnossa, ne hoidetaan siis vasta talvella. Väriehdotuksia katteille? Vaihtoehtoina siis sininen, musta, valkoinen, ja keltainen. Tarrasarjojakin näyttäis jonkun verran löytyvän.

27.8.2008 16:13

Kassude kirjoitti:Allright myy noita motomasterin jarrukamoja.

Jos sulla on ontot akselit niin on todella helppo tehdä noi "kaatumapalat", eli otat vanhasta skeitistä renkaat ja maalat ne haluamasi värisiks, ostat kierretankoa ja muttereita, ja se on sillä selvä.


Juu, mutta toihan on 320mm eikö all-rightista saa vaan 260??

27.8.2008 16:42

saahan sieltä mopomasterin 320mm flamee

27.8.2008 18:19

Kassude kirjoitti:Allright myy noita motomasterin jarrukamoja.

Jos sulla on ontot akselit niin on todella helppo tehdä noi "kaatumapalat", eli otat vanhasta skeitistä renkaat ja maalat ne haluamasi värisiks, ostat kierretankoa ja muttereita, ja se on sillä selvä.

Kuvissa saattaa näyttää semitäydelliseltä, mutta irl ei ole, eli katteet ja ohjaamo semihuonossa kunnossa, ne hoidetaan siis vasta talvella. Väriehdotuksia katteille? Vaihtoehtoina siis sininen, musta, valkoinen, ja keltainen. Tarrasarjojakin näyttäis jonkun verran löytyvän.


Sini/Musta tai orkkiskeltaista jäljittelevä keltainen jollain namilla tarrasatsilla IMO

27.8.2008 20:28

Sopisko jos käyttäis sekä sinisiä että mustia katteita? Mitkä katteet siinä tapauksessa siniseks ja mitkä mustiks. Endurovanteille löydetty "ehkä"-ostaja, eli jos saan ne myytyä niin osa talveks tarkoitetuista muutoksista tulis jo nyt, ainakin virtuaalipippelinpidentäjä fatbar.

27.8.2008 20:50

Mielestäni pyörä näyttää hyvältä tuollaisenaan :) Kivan näkösen mopon oot menny hommaan, vaikka itsellä jäikin paska maku suuhun ko. merkistä :D Toivottavasti selvitään ilman ongelmia.

27.8.2008 21:10

Kassude kirjoitti:Sopisko jos käyttäis sekä sinisiä että mustia katteita? Mitkä katteet siinä tapauksessa siniseks ja mitkä mustiks. Endurovanteille löydetty "ehkä"-ostaja, eli jos saan ne myytyä niin osa talveks tarkoitetuista muutoksista tulis jo nyt, ainakin virtuaalipippelinpidentäjä fatbar.


Nopee shoppaus ja tulin siihen tulokseen,että olis aika kermaisen näköinen laite,jos nuo ilmanohjaimet + sivunumerokilvet vetäisi mustalla ja jättäisi muut siniset romppeet paikalleen. Ehkä maskikin mustaksi,jos oikein haluaisi hifistellä.

Tuo on kuitenkin vain minun mielipiteeni ;)

E: Tuossa tuo todella nopea räpellys,mistä saa toivottavasti jonkunlaisen kuvan,mitä tarkoitin: http://img142.imageshack.us/my.php?image=kkkyr4.jpg

27.8.2008 22:05

Sopivalla sinisellä tarrasarjalla toi setuppi vois olla aikas hieno. ;)

27.8.2008 22:30

Seesami kirjoitti:
Kassude kirjoitti:Sopisko jos käyttäis sekä sinisiä että mustia katteita? Mitkä katteet siinä tapauksessa siniseks ja mitkä mustiks. Endurovanteille löydetty "ehkä"-ostaja, eli jos saan ne myytyä niin osa talveks tarkoitetuista muutoksista tulis jo nyt, ainakin virtuaalipippelinpidentäjä fatbar.


Nopee shoppaus ja tulin siihen tulokseen,että olis aika kermaisen näköinen laite,jos nuo ilmanohjaimet + sivunumerokilvet vetäisi mustalla ja jättäisi muut siniset romppeet paikalleen. Ehkä maskikin mustaksi,jos oikein haluaisi hifistellä.

Tuo on kuitenkin vain minun mielipiteeni ;)

E: Tuossa tuo todella nopea räpellys,mistä saa toivottavasti jonkunlaisen kuvan,mitä tarkoitin: http://img142.imageshack.us/my.php?image=kkkyr4.jpg


Herkullisen näkönen shoppaus, vaikka vasta suuntaa antava ;)

28.8.2008 16:20

Ihan kivaltahan toi shoppaus näytti, itse olen ehkä vähän skeptinen tuolle sininen etuloksu + musta maski yhdistelmälle. Ja jos etuloksun laittais kans mustaks nii täytyis penkinjatkekin vaihtaa. Eli nyt näyttää siltä että joko kaikki katteet mustiks keltasilla tarroilla (stormilta saa mustaa penkinpäällystä myös) ,tai ilmanohjaimet & sivunumerokilvet mustiks, loput sinisiks ja keltasia tarroja. Mielipiteitä?

28.8.2008 16:28

Kassude kirjoitti:Ihan kivaltahan toi shoppaus näytti, itse olen ehkä vähän skeptinen tuolle sininen etuloksu + musta maski yhdistelmälle. Ja jos etuloksun laittais kans mustaks nii täytyis penkinjatkekin vaihtaa. Eli nyt näyttää siltä että joko kaikki katteet mustiks keltasilla tarroilla (stormilta saa mustaa penkinpäällystä myös) ,tai ilmanohjaimet & sivunumerokilvet mustiks, loput sinisiks ja keltasia tarroja. Mielipiteitä?

Itse olisin tuon jälkimmäisen ehdotuksen puolella, kun pyörässä on siniset vanteet (jotka on ihan sika mageet) niin sopis olla muualla pyörässä sinistä :P

28.8.2008 17:02

Brói kirjoitti:
Kassude kirjoitti:Ihan kivaltahan toi shoppaus näytti, itse olen ehkä vähän skeptinen tuolle sininen etuloksu + musta maski yhdistelmälle. Ja jos etuloksun laittais kans mustaks nii täytyis penkinjatkekin vaihtaa. Eli nyt näyttää siltä että joko kaikki katteet mustiks keltasilla tarroilla (stormilta saa mustaa penkinpäällystä myös) ,tai ilmanohjaimet & sivunumerokilvet mustiks, loput sinisiks ja keltasia tarroja. Mielipiteitä?

Itse olisin tuon jälkimmäisen ehdotuksen puolella, kun pyörässä on siniset vanteet (jotka on ihan sika mageet) niin sopis olla muualla pyörässä sinistä :P


Juu täälläkin tuon jälkimmäisen ehdotuksen kannalla.