Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

14.8.2008 21:59

wihu kirjoitti:Järkeä ostaa Piikin tehoinen epäluotettava pyörä kadulle ? :roll:


No luuletko et jos olis ollu rahaa siihen viiskaksvitoseen niin olisin ostanu tämän? Tämä oli halpa, ja tehoista voi sanoa kaikki mitä haluaa mutta voin sanoa että ajettavuus on ihan eri maailmaa kuin joku helvetin piikkikotari. Piste. Luotettavuudesta en ole löytänyt mitään sanomista, ei ole kertaakaan hajonnut mikään / (jättänyt tielle), aina ykkösellä käyntiin, jne. Eli tähän asti luotettavuus ollut hyvä.

15.8.2008 8:47

Kassude kirjoitti:
wihu kirjoitti:Järkeä ostaa Piikin tehoinen epäluotettava pyörä kadulle ? :roll:


No luuletko et jos olis ollu rahaa siihen viiskaksvitoseen niin olisin ostanu tämän? Tämä oli halpa, ja tehoista voi sanoa kaikki mitä haluaa mutta voin sanoa että ajettavuus on ihan eri maailmaa kuin joku helvetin piikkikotari. Piste. Luotettavuudesta en ole löytänyt mitään sanomista, ei ole kertaakaan hajonnut mikään / (jättänyt tielle), aina ykkösellä käyntiin, jne. Eli tähän asti luotettavuus ollut hyvä.

Tota wihua on ei kannata ottaa tosissaan. Bannattu trollaamisesta :P

15.8.2008 11:30

Kassude kirjoitti:Bensankulutus on aika tarkkaan 6L / 100km. Siihen sisältyy siis se että jokaisista Tuusulassa sijaitsevista valoista otetaan viivaa viereisen mölypönttöcorollan kanssa.

Mites rauhallisemmassa ajossa? Tuo viissatku syö minun ajossani aika tarkkaan 5l/100km, alle 6l/100km aina, ellei sitten ole aivan täysillä painellut motaria tms. järjetöntä. Mutkapätkilläkin kulutus pysyy alle kuudessa litrassa, outoa.
250cc on ihan järkevä laite tehojen kannalta, pystyy vielä helposti hyödyntämään kaikkea tarjolla olevaa tehoa. Noissa 450cc+ kisapyörissä alkaa olemaan niin paljon jerkkua, että leikkiminen on vähän riskialtista jollei täysin hallitse pyörää (ja siltikin). Husseltahan tulee nyt uusi 310cc nelari (ja 300cc 2-tahti), se voisi olla kadullakin ihan mukava, varsinkin motona.

15.8.2008 15:09

No sanotaanko 5.5L, ainakaan en ole päässyt viiden alapuolelle.

Nyt hakemaan kumit alleen saaneet vanteet, kuvaa illalla. Tällä hetkellä ei ole eturatasta, joten vielä ei pääse ajelemaan. Ellei se helvetin saksan paketti tule niin haetaan uus eturatas från allright tiistaina tai keskiviikkona.

15.8.2008 16:09

Kassude kirjoitti:No sanotaanko 5.5L, ainakaan en ole päässyt viiden alapuolelle.

Nyt hakemaan kumit alleen saaneet vanteet, kuvaa illalla. Tällä hetkellä ei ole eturatasta, joten vielä ei pääse ajelemaan. Ellei se helvetin saksan paketti tule niin haetaan uus eturatas från allright tiistaina tai keskiviikkona.


Elä vaan sano, että meinaat rullailla vielä vanhoilla ketjuilla ja takarattaalla? :lol:

15.8.2008 16:23

Kolme kirjoitti:
Kassude kirjoitti:No sanotaanko 5.5L, ainakaan en ole päässyt viiden alapuolelle.

Nyt hakemaan kumit alleen saaneet vanteet, kuvaa illalla. Tällä hetkellä ei ole eturatasta, joten vielä ei pääse ajelemaan. Ellei se helvetin saksan paketti tule niin haetaan uus eturatas från allright tiistaina tai keskiviikkona.


Elä vaan sano, että meinaat rullailla vielä vanhoilla ketjuilla ja takarattaalla? :lol:


Kyllä kassu nekin laittaa uusiksi, ei hätää. Voi samalla kulutuskin pienentyä kun vierintävastus pienenee ja loppuu noiden enskavälien kanssa huudattelu ;)

15.8.2008 16:45

jarez kirjoitti:
Kolme kirjoitti:
Kassude kirjoitti:No sanotaanko 5.5L, ainakaan en ole päässyt viiden alapuolelle.

Nyt hakemaan kumit alleen saaneet vanteet, kuvaa illalla. Tällä hetkellä ei ole eturatasta, joten vielä ei pääse ajelemaan. Ellei se helvetin saksan paketti tule niin haetaan uus eturatas från allright tiistaina tai keskiviikkona.


Elä vaan sano, että meinaat rullailla vielä vanhoilla ketjuilla ja takarattaalla? :lol:


Kyllä kassu nekin laittaa uusiksi, ei hätää. Voi samalla kulutuskin pienentyä kun vierintävastus pienenee ja loppuu noiden enskavälien kanssa huudattelu ;)


Näin on :D

Ja jarno, kolme viittasi ehkä siihen, että olen päättänyt että ellei ne ketjut ja rattaat tule ens viikon aikana saksasta, niin haen allrightista pelkän eturattaan ja isken ne kiinni kunnes ne uudet osat sit tulee.

Vanteet kotona, kuvaa galleriassani. Motomasterin etulevy pultattu kiinni, siitä kiitokset kolmelle.

16.8.2008 9:55

Kassude kirjoitti: Vanteet kotona, kuvaa galleriassani. Motomasterin etulevy pultattu kiinni, siitä kiitokset kolmelle.


Nam ;)

22.8.2008 18:31

Mitä helvettiä? Alkaa ottaa päähän nää hommat pikku hiljaa. Tänäänkään ei päästy vaihtamaan vanteita, koska rattaat & ketjut olivat saapuneet helsinkiin aamulla, kuljettaja oli lähteny viemään niitä, mutta ei jostain syystä pystynyt tuomaan niitä minulle vaan vei ne takaisin UPS:n tiloihin.

Good job. Lol.

Maanantaina uusi yritys.

22.8.2008 18:52

jopa ups kuljettajat ovat ihmisiä joilla on työaika. Lisäksi jos paketista puuttui puhelinnumero, niin ei onnaa. Minä annoin saksaan puhelinnumeroni kansainvälisessä muodossa ja ups:n toimitukseen oli välittynyt normaalin puhelinnumeron verran numeroita alkaen +358 alusta.

22.8.2008 23:24

Vaasassa on ihana UPS mies, laitto mun nimen findiin, sai sieltä faijan numeron, soitti faijan kännykkään, ja sieltä mun kännykkään :D Täällä sentään joku näkee vähän vaivaa ;)

23.8.2008 9:48

Noinhan ne tekee. Minun numeroni on salainen -> ei onnistu(myös faijan).

23.8.2008 12:00

Täytynee jäädä pois koulusta maanantaina -_-, mikäli tilanne on se ettei niillä ole mun numeroa / niillä on väärä numero tjsp. No, kai se on parin poissaolon arvoista.

23.8.2008 15:50

Mulle ainaki kun UPS on paketin tuonu kun oon pari kertaa saksanmaalta tavaraa tilannu, niin ovat vaan soittaneet edellisenä päivänä tai aamusta ja kysyneet että oletko huomenna tai tänään mihin aikaan kotona jos tuovat paketin, kun siis numeron on ilmoittanut sille sivustolle :)

25.8.2008 20:48

Voi saatana, ei oo ikinä jääny näin huonoa makua suuhun tilauksesta. Tänäänkään näkyny pakettia, joten hyppäsin äidin opeliin ja ajoin vantaalle UPS: n terminaalille, siellähän se mun paketti oli. Olin iloinen kunnes avasin paketin ja huomasin että sakut oli unohtanu laittaa eturatasta mukaan. Huomenna allrightille, ellei niitä ole siellä niin odotetaan toiset 7 viikkoo ;E