Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

25.5.2008 23:38

Jepulis, täytyy miettiä tuossa tonnin huollossa myös jos vaihtaisi vähän pienempää ratasta eteen, ja ehkä tremodia.

Kokeilin äsken K3:sta joissa kyseiset temput oli tehty ja funfactor oli arvatenkin 10x :)

Kilpitelineen ajattelin askarrella itse.

27.5.2008 8:36

mza kirjoitti:Jepulis, täytyy miettiä tuossa tonnin huollossa myös jos vaihtaisi vähän pienempää ratasta eteen, ja ehkä tremodia.

Kokeilin äsken K3:sta joissa kyseiset temput oli tehty ja funfactor oli arvatenkin 10x :)

Kilpitelineen ajattelin askarrella itse.


Joo kannattaa vaihtaa se pienempi ratas sinne, tuntuu keräävän jo ykkösellä noilla vakio väleillä ihan hyvät nopeudet. :D Lyhyemmät välit on nii sithän se eturengas vasta pysyykin siel ilmas. ;)

31.5.2008 21:55

Mitenkäs tarkkoja noiden huollon suhteiden ollaan noista mittarilukemista? 1tkm huolto ensiviikolla ja edelleen ensimmäistä tankillista ajellaan.

31.5.2008 22:08

en tiiä kyl sitä alarajaa mut ylärajaks sano mulle 1500 kilsaa.

31.5.2008 22:17

Kyllähän ton sit ajaa parhaimmillaan/pahimmillaan päivässä, jos se pakko on saada.

Itse vastausta kysymykseen en tietenkään tiedä... :)

31.5.2008 23:51

Kyllä 50km alkaa olee maksimilenkki minkä kerrallaan jaksan ajella.

Yritin sitä kauppiaallekkin selittää etten millään saa ajettua 1tkm parissa viikossa, mutta suositteli silti varaamaan ajan. Nyt sitten pitäis repästä 800km parissa päivässä?

Eikä sekään mikään ongelma ole, mutta mistä helvetistä tuohon ajeluun taikoo aikaa? Taidan vuokrata mopon jollekin vapaa-ehtoiselle.

1.6.2008 0:08

se on kyllä oma tahkomisensa kun kehittää kilometrit ekaan huoltoon. Sinulla on sentään hyvät kelit, itse pöristelin sen 800km loppusyksystä ja ekassa huollossa oli jo lumet maassa ja pyörä pakun kyydissä huoltoon.

1.6.2008 0:55

Olis muuten tosi hyvä fighterin aihio. Kawasaki 6r perä ja MGM666-maski. Sitte perää ylös, vanteet reunat kiiltävät ja musta, kiiltävä maali. Miltä kuulostais?

1.6.2008 6:06

SirKaarlo kirjoitti:Olis muuten tosi hyvä fighterin aihio. Kawasaki 6r perä ja MGM666-maski. Sitte perää ylös, vanteet reunat kiiltävät ja musta, kiiltävä maali. Miltä kuulostais?


Varmasti olisikin, mutta kokeile kuitenkin ensin vastaavaa muutosta johonkin noista rojuista joita sun galleriasta löytyy niin kokeillaan sen jälkeen sitten gixeriin.

Tjooh..

Melkoista settiä mza heittää uudesta pyörästään. :D
Itellä ei ole edes tällä hetkellä varaa tuollaiseen pyörään, ja jollain sen omistajilla on varaa valittaa siitä. Eipä tuo omaan silmään muuta vaadi kuin putkistoa ja kilpitelinettä niin olisi täydellinen. Ja tietenkin helvetin kovaa ajoa. :)

1.6.2008 23:35

SirKaarlo kirjoitti:Olis muuten tosi hyvä fighterin aihio. Kawasaki 6r perä ja MGM666-maski. Sitte perää ylös, vanteet reunat kiiltävät ja musta, kiiltävä maali. Miltä kuulostais?


Ikävä kyllä olen päässyt tästä vaiheesta jo yli. Muutenhan nämä olisi jo laitettu :)

Tänään tuli jo melkein 400km mittariin... ei perkele voi muuta sanoa kuin että on sairas laite. Hymy on korvasta korvaan kun vauhtia on yli 200 ja etupyörä nousee kohti taivasta, siinä häviää rumat pakoputket ja pillu mielestä :)

Ensiasennus batlaxit kun saa vaihdettua kunnon kumeihin niin radalle on pakko päästä.


Ja tulipa tuo pestyäkin, ABC:lta harjaton pesu ja koneeseen, puhdasta tuli :)

9.6.2008 22:22

Haista nyt jo paska! :D Alkaa vähä itellekki himo nousta vaa entisestää toho pyörää kun hehkutat. :) Kaverit jo mehustaa tarpeeks tosta. Ens talvena varmaa omaanki tallii itellekki tommonen kun budjetti riittää ja ikä tulee täytee. ;)

9.6.2008 22:41

Tuli 1tkm valohoito teetettyä. Samalla tuli laitettua tremod paikkaamaan huonoa alavääntöä. 250e, kiitos.

9.6.2008 22:50

Hyvinkö on pelittänyt? Onkos näissä uusissakin vielä nopeus rajoitettu 299km/h? Taino tuskin olet kokeillu ;)

9.6.2008 23:00

Kangas kirjoitti:Hyvinkö on pelittänyt? Onkos näissä uusissakin vielä nopeus rajoitettu 299km/h? Taino tuskin olet kokeillu ;)


Jossen aivan väärin nähnyt niin taitaa olla jo vitosella tuon verran mittarissa... ei nopeutta kai mitenkään ole rajoitettu, mittariin ei vaan tule isompia lukemia :)

Hyvin tuo on pelittänyt, ainoa mikä pyörässä häiritsee on tuo peilien värinä ja tärinä, peileistä ei saa mitään selvää.

9.6.2008 23:05

mza kirjoitti:
Kangas kirjoitti:Hyvinkö on pelittänyt? Onkos näissä uusissakin vielä nopeus rajoitettu 299km/h? Taino tuskin olet kokeillu ;)


Jossen aivan väärin nähnyt niin taitaa olla jo vitosella tuon verran mittarissa... ei nopeutta kai mitenkään ole rajoitettu, mittariin ei vaan tule isompia lukemia :)

Hyvin tuo on pelittänyt, ainoa mikä pyörässä häiritsee on tuo peilien värinä ja tärinä, peileistä ei saa mitään selvää.
Joo mun moka, siis tota meinasin justii, että mittari ei näytä yli 299km/h.
No hyvinhä se sit kulkee :)