Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

RD350LCF2

1.4.2008 19:22

Kuvien kyselijöille pari otosta ruoskasta, joka on ollut tallissa jo 13 vuotta. Muutaman kerran availtu jokainen ruuvi tuona aikana.

Josko tällä ensi kesän pääsisi ilman tekniikkamurheita, joita karvan auki 100 000 ajokilometriä on tuonut mukanaan. Kone on tänä talvena saanut mm. uuden kampiakselipaketin sisuksiinsa.

http://i287.photobucket.com/albums/ll14 ... G_2398.jpg

http://i287.photobucket.com/albums/ll14 ... G_2388.jpg

http://i287.photobucket.com/albums/ll14 ... G_2392.jpg



Komeita kuvia, mutta laitetaan linkkien kautta, niin ei venytä sivua.
X-Race

1.4.2008 19:26

On kyllä tyylikkään näköinen peli, hyvässä kunnossa :)

1.4.2008 19:31

Vähän surkeasti näkyy kuvat, kun on pienennetty.

Linkkien takana pari vähän isompaa fotoa.

http://i287.photobucket.com/albums/ll14 ... G_2395.jpg

http://i287.photobucket.com/albums/ll14 ... G_2393.jpg

http://i287.photobucket.com/albums/ll14 ... G_2389.jpg

1.4.2008 19:33

Kymppi_ kirjoitti:On kyllä tyylikkään näköinen peli, hyvässä kunnossa :)


Kuvat eivät ihan totuutta kerro. Kaikenlaista pientä jälkeä ja skrubua on ympäri fillaria, mutta näyttelypelit on erikseen.

1.4.2008 19:50

Näyttää siltä että sitä on puunattu enemmän kuin ajettu.

1.4.2008 19:58

Kyllä on komia legenda... pölläyttääkö komiat voimasauhut? :D

1.4.2008 20:05

Onko Cheetah kampiakseli paketti jos kerran uus on laitettu??? Ja onko muuten viritelty??

1.4.2008 20:57

Kuin kaksi marjaa??
http://i287.photobucket.com/albums/ll143/GeorgMcGeorg/RD350LCF2/IMG_2388.jpg
http://www.motot.net/galleria/data/25055/23022008_004_.jpg

Ikäeroakin vain vuosikymmen tai pari! :)

1.4.2008 21:32

RM kirjoitti:Onko Cheetah kampiakseli paketti jos kerran uus on laitettu??? Ja onko muuten viritelty??


OEM-kampura sieltä löytyy.

Virittelyt jätän niille, jotka sen homman osaavat. Vuosien aikana on tullut kokeiltua kaikenmoista pientä (putket/läpät/reed spacerit/boost bottle yms.) ilman kummoisia vaikutuksia. Micronin putkilla tehoa tuli lisää, mutta en tykännyt, kun joutui vinguttamaan niin pirusti.

Nykyään on ainoastaan kuituläpät, kanavat siistitty ja ilmansuodatinkotelon kumitorvi sipaistu mäkeen.

1.4.2008 21:33

MänTä kirjoitti:Kuin kaksi marjaa??
http://i287.photobucket.com/albums/ll143/GeorgMcGeorg/RD350LCF2/IMG_2388.jpg
http://www.motot.net/galleria/data/25055/23022008_004_.jpg

Ikäeroakin vain vuosikymmen tai pari! :)


Onhan niissä jotain samaa ulkonäöllisesti. Muutoin veikkaan, että Jawa on varmatoimisempi ja mukavampi ajaa.

1.4.2008 21:37

Micce kirjoitti:Näyttää siltä että sitä on puunattu enemmän kuin ajettu.


Tänä vuonna ajoa on ollut alta 10 metriä, joten ei ole ehtinyt likaantumaan. :)

Katteet on putsattu ja vahattu ja keulaputket kiillottelin talven aikana, mutta muutoin tuo on ns. remontin jäljiltä vielä. Pari ruuviakin puuttuu tällä hetkellä..

Ja kuten mainittu, niin livenä pyörästä löytyy ziljoona käytön jälkeä, naarmua, halkeamaa yms. pientä.

1.4.2008 21:38

Gleb kirjoitti:Kyllä on komia legenda... pölläyttääkö komiat voimasauhut? :D


Kylmänä kyllä, lämpöisenä ei juurikaan. Ainakin perässäajelijat ovat näin väittäneet.

2.4.2008 22:04

On kyllä komia! :)

2.4.2008 22:09

Pakko myöntää, että hyvin on siistinä pysynyt! :P Hieno mallikin tuo! Mutta jos puhutaan kaikkien aikojen hienoimmasta katujapsista, niin RD LC:n eka painos on kovilla: http://www.bikepics.com/pictures/846532/

3.4.2008 0:44

8) Noniin, kinuamiseni palkittiin hienojen kuvien muodossa ja täytyy sanoa, että vielä hienommalta näyttää kuin muistelin (tosin kuvatkin nyt isompia)! Vaikka omani oli siistiksi kehuttu, niin kyllä näistä kuvista löydän monta yksityiskohtaa, jotka ovat Georgin yksilössä paremmin. Ja tiedän, kuvat kyllä yleisesti parantavat kuvauskohteita, mutta tiettyjä seikkoja ne eivät vääristä.

Ja tuolla alkuperäisellä tarrasetillä varustettuna tämä lienee Suomessa ainoita (vaiko peräti ainoa, mitäs itse muuten luulet?), vaikka "Gauloises blue" muuten väriltään onkin yleinen. Maailmallakin todella harvassa nämä; nelinumeroisen luvun verran olen RD-kuvia katsellut ja vain muutamia vastaavia on löytynyt.

Monista hyvistä malleista huolimatta, tämähän se on kuitenkin se RD:n historian paras malli F2, parhaalla 1WT-koneella, ja vielä parhaalla ulkonäöllä. Kyllä kelpaa.