Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

7.4.2008 19:25

Viiman on tarkoitus osua suoraan rintakehään, jolla kevennetään paino käsiltä reippaassa matkanteossa. (Biken mukaan ~130km/h jälkeen).

Pleksiä vaihtamalla saattaa ranteet olla kovemmalla ja pahimmassa tapauksessa viima osua suoraan kypärään...

7.4.2008 20:32

jep tiedän, siksi ihmettelinki miksi tuntui kolisevan nimenomaan päässä eikä rintakehässä... :D

no ei kaipa tuo on nyt vaan taas uuteen pyörään totuttelua.

huomas myös selkeän eron ku ajeli n 120km/h nopeuksia verrattuna tohon moottoriteiden perus 160km/h marssivauhtiin.

7.4.2008 21:10

Hmm. Itse oon 170cm ja risat ja mulla viima tulee melko suoraan rintakehään. Edit: samanmallinenhan tuo on... :roll:

9.4.2008 15:07

noniin pari likaisesta pyörästä napattua kuvaa galleriassa. parisataa kilsaa yhteistä taivalta jo taitettu.

9.4.2008 15:19

Spine^ kirjoitti:noniin pari likaisesta pyörästä napattua kuvaa galleriassa. parisataa kilsaa yhteistä taivalta jo taitettu.
Miten etenee jos verrataan vanhaan Zetoriin?

9.4.2008 15:33

niin vähän on vielä tullut ajettua ja tiet kun on niin pölystä liukkaita niin tuppaa tehot häviämään sutimiseen mutta mutta..

sanotaan näin että yllättävän vääntävä kone ollakseen 600cc, ei minkäänlaista eroa huomattavana zetaan sen perusteella. kone on myös huomattavasti kiukkuisempi, ainakin kaasuun tuntuu vastaavan paremmin ja ajaminen on tarkempaa. sanotaan että teho tulee nopeammin, zeta kun alkoi hönkiä kunnolla vasta 7000rpm maissa.

zetassa oli tosin myös vakiovälit jotka aivan liian pitkät, kulki vitosella kovempaa kuin kutosella...