Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

30.5.2009 18:30

Kesä 2009 alkanut jo hyvää aikaa sitten niin voisi tätäkin hieman päivitellä.

En jaksanut talvella 2008-2009 alkaa projekteista vääntämään juttua kun pajalla käynti oli sen verran satunnaista. Ermax:ia, tuplavaloa, lasikuidusta väännettyä mittarinkoppaa, erinäisten paikkojen maalailua yms. tapahtui talvella.
LSL:än kamoja on tilauksessa ja ehkäpä kesäkuun aikana tulevat.
Tulevalle talvelle jäi maalaus (graffitinharmaa ei miellytä) +jarrujen ja jousituksen puolelle erikoisosaa tekisi mieli jos lompakko sallisi. Tällä mennään kesä 2009. :)

Kuva
Kuva

31.5.2009 11:04

Hyvältä näyttää! Hyvin sopii nuo tuplavalot eteen.

31.5.2009 22:33

Jep, erittäin siistit valot ja mittariston koppa.

11.6.2009 23:05

Käytiin muijakaverin kanssa särkillä pyörähtämässä.

Kuva

Mitään sen isompia ei juuri nyt, odottelen Stormilta LSL:än osia edelleen (en kyllä enää kauaa jos ei kohta kuulu) ja pieniä suunnitelmia on jo talveksi 2009-2010.

Voisi tuosta muijakaverin horosta tänne vääntää juttua. Siis ei muijasta vaan hornetista. :P

6.12.2009 2:22

Talvi 2009-1010 käynnissä ja niin on projektitkin.

Suznaan tulee piparkakkulevyt eteen ja taakse, vanteiden keskiöt maalaan, LSL:än osia, GSXR 1000 K4 keula, LSL fatbar, väritys vaihtuu, tangonpäävilkut vaihtuu normaaleihin Kellermaneihin etc.

Tuossa vain muutamat asiat mitä tapahtuu nyt talvella. Takakeppiä tuskin vaihdan mihinkään GSXR:än vastaavaan koska vakiojousen ns. springratio sopii painoiselleni juuri hyvin. Ehkäpä jos rahatilanne sallii Öhlärin niin sit...
Kuva
Tuossa tuo K4 keula. Huollettuna tottakai, öljyt ja stefat vaihdettu. Jarrut vaihtuu keulan mukana radiaaleihin. 8)
Kuva
Aika surullinen näky on nyt, mut kyl se siitä. Takajarrusatulan maalasin yks yhteen etujarrujen kanssa.
Kuva
Näistäkin hioin kaikki tekstit ja valujäljet pois, monta tuntia työtä...

Tosiaan teen kahta pyörää nyt talvella, apuja onneksi saan avokilta aina välillä. :)

Lisää kuvia kun vanteet maalissa+osat tulee maalarilta.

6.12.2009 19:28

Mitä väriä olet ajatellut harmaan tilalle ?
Komean näköinen, tykkään tuplavalo toteutuksesta, älä mene muuttamaan.. ;)

6.12.2009 20:08

VamP kirjoitti:Mitä väriä olet ajatellut harmaan tilalle ?
Komean näköinen, tykkään tuplavalo toteutuksesta, älä mene muuttamaan.. ;)


Triumph:in värikartasta tulee sävy, jätetään yksityiskohdat kuitenkin kertomatta. :P Harmaa saa
väistyä pirteämmän sävyn tieltä.

Etuvaloratkaisu pysyy. Täytyy vaan hommata uudet kiinnikkeet paksummille putkille.

6.12.2009 20:15

Komia pyörä. ;) Kesällä bongattu tämä sv ylivieskassa useamman kerran.

13.12.2009 18:30

Päivitelläämpä vähän tänne erinomaisen vilkkaalle sivustolle että missä mennään.

Vanteet maalattu ja lakattu. Jenkkiautojen värikartasta pronssi ja päälle 2k lakkaa neljä kerrosta. Kyllä teettivät töitä tuntikaupalla, mut kyl nyt on olo sangen tyytyväinen kun ovat valmiit.

Kuva

Jos laittaisi tilaukseen seuraavaksi vaikka Pirelli Diablot, kokeilisi sellaisia nakkeja tulevalle kesälle.

13.12.2009 21:45

-Makke- kirjoitti:Jos laittaisi tilaukseen seuraavaksi vaikka Pirelli Diablot, kokeilisi sellaisia nakkeja tulevalle kesälle.


Rahan tuhlausta.

Vanteet on pirun hyvän näköiset.

15.12.2009 1:07

Komeennäköstä jälkeä vanteet. Toteutuksesta riippuen, eikö olekkin mukavaa hommaa vanteen kiillotus :lol: ? Tuntuu, ettei ne koskaan tuu valmiiks, etenkin monipuolaset on ERITTÄIN v*ttumaisia.

15.12.2009 8:35

hyötysähkö kirjoitti:Komeennäköstä jälkeä vanteet. Toteutuksesta riippuen, eikö olekkin mukavaa hommaa vanteen kiillotus :lol: ? Tuntuu, ettei ne koskaan tuu valmiiks, etenkin monipuolaset on ERITTÄIN v*ttumaisia.


Todellakin, vielä kun nuihin vanteisiin ei maalinpoistoaine edes toimi. Käytyy käyttää monenlaista maalinpoistolaikkaa ja pinta on tottakai naarmuilla niiden jälkeen. Vielä kun piti saada kaikki valuröpelöt ja tekstit pois, niin ei noilla olis ollut pitkää matkaa kokonaan kiillotetuiksi. :s
Onneksi olivat vain kolmipuolaisia. :P

Onneksi sain taas vanteet sorviin kiinni, niin reunojen kiillotus helpottuu ja kovasti. Kuva jostain alkuvuosilta pyörän kanssa kun ensikertaa kiillottelin.
http://yfrog.com/2rvannemelkeinvalmismc6j

30.12.2009 23:13

Jotain taas tapahtunut. Vaihdoin vaimentimiin villat ja samalla otin 5cm pois kuoresta.
Enempää ei voinut ottaa, koska "Future" teksti olisi tullut kiinnityspannan alle ja sitähän me emme halua. Ei kyllä ollut tarkoitustakaan hakea "hernekeittopurkki" vaimenninta, vaan saada perää sirommaksi ja muotoja esille.

Kuva

Renkaat tulossa Saksanmaalta. Sitten lisää juttua kun saapuu ja saa taas pyörän rullaavaksi.

20.2.2010 0:35

Jos päivittelisi jotain tänne vilkkaalle foorumille tällekkin vuodelle.

N.puolet osista saapui maalarilta. Renkaat myöskin kiinni jo ja keula aikalailla kasassa jarruletkuja lukuunottamatta.

Kuva
Väri varmasti jakaa mielipiteitä, itse pidän kontrastista mustan kanssa. Triumph:in värikartasta
hieman murrettu keltainen. Enemmän banaani kuin kananpoika. ;)
Kuva
Lyhennetyt vaimentimet tuo perälle sirompaa ilmettä, tosin varmaksi voi sanoa vasta kun saa
takakatteet maalarilta ja kiinni.

Palaillaan kun saan etuvilkut kiinni (ei tule sinne jossa normaalisti luulisi kiiluvan) ja letkut saapuu.

Sai taas käyntiin pitkästä aikaa ja... Korvissa soi ja suupielet on samoilla paikkeilla. 8)

20.2.2010 12:16

Keltainen näyttää ihan kivalta ja sopii tosiaan mustan kanssa hyvin. Kuvissa keltainen näyttää aika erilaiselta, alemmassa näyttää paljon vaaleammalta kuin ylemmässä. Kumpi on lähempänä totuutta?

Vanteet sensijaan taistelee muiden värien kanssa, on keltaista, keulaputkien kultasävyä, jarrujen kultasävyä ja sitten vielä vanteiden kuparisävyä. Mustat vanteet sopis mun silmässä tohon kokonaisuuteen.