Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

25.4.2010 22:46

Jeps oikeeksi pyöräksi sit tunnistin. 8) Heilutukset jäi kyl näkemättä. :)

2.5.2010 17:24

Sain penkin vihdoin Tanelta pois. Tane teki erinomaista työtä ja hintakin jäi alle Stormin pelkän päälisen. ;) Ei voi olla kuin tyytyväinen.. Sivut on keltaiset, eikä beiget niinku kuvassa vaikuttaa.

Kuva

Vappuajelut jäi sateen takia väliin. Ei tunnu joitakin (Joonas) haittaavan. :P

28.6.2010 11:16

Kysytääs nyt täällä, ko alkanu SV houkuttamaan.. Mites tällainen +190cm äijä pystyy tuolla ajamaan? Pystympi ajoasento tuossa varmaan on, mitä omassa ninjassa, mutta miten tuon polvikulman kanssa käy?

NII.. Komian pelin olet jalostanut..

28.6.2010 18:01

DriveFast kirjoitti:Kysytääs nyt täällä, ko alkanu SV houkuttamaan.. Mites tällainen +190cm äijä pystyy tuolla ajamaan? Pystympi ajoasento tuossa varmaan on, mitä omassa ninjassa, mutta miten tuon polvikulman kanssa käy?

NII.. Komian pelin olet jalostanut..


Itse 160cm kaverina hirveän vaikea kuvitella miten 30cm pidempi mahtuu ajamaan, mut ei ole niitä ahtaimpia pyöriä, istuinkorkeuttakin 810mm. Itselle kate+cliparit olivat jopa liian edessä ja kurkottelu pisti ranteet vihlomaan, varmasti ei sulle mikään ongelma. Tankin polvenpainaumat on niin korkealla, et en usko et yllät jaloillasi liian korkealle. Käy koeistumassa vaikkakin vaikea liikkestä löytää SV:tä, ovat aika harvassa.

Jos SV:hen päädyt niin tulet huomaamaan Ninjan jälkeen, että joskus vähemmän on enemmän. :P
Radallakin mitä pari kertaa oon käyny ajaa tänä kesänä, niin tehoa ei enempää kaipaa, ajotaitoja sitäkin enemmän... :roll:

29.6.2010 6:30

-Makke- kirjoitti:Itse 160cm kaverina hirveän vaikea kuvitella miten 30cm pidempi mahtuu ajamaan, mut ei ole niitä ahtaimpia pyöriä, istuinkorkeuttakin 810mm. Itselle kate+cliparit olivat jopa liian edessä ja kurkottelu pisti ranteet vihlomaan, varmasti ei sulle mikään ongelma. Tankin polvenpainaumat on niin korkealla, et en usko et yllät jaloillasi liian korkealle. Käy koeistumassa vaikkakin vaikea liikkestä löytää SV:tä, ovat aika harvassa.

Jos SV:hen päädyt niin tulet huomaamaan Ninjan jälkeen, että joskus vähemmän on enemmän. :P
Radallakin mitä pari kertaa oon käyny ajaa tänä kesänä, niin tehoa ei enempää kaipaa, ajotaitoja sitäkin enemmän... :roll:


Oke.. Kiitoksia noista tiedoista.. :)

Ja vähän näin kuvittelen itsekin.. Tusinan tarjoamat tehot ovat erittäin kivoja, mutta jokseenkin vaikeasti käytettäviä täällä Suomessa :D Taajamassa ei juuri kakkosta suurempaa tarvita..
Raumalla näyttäisi tuollainen Susna olevan.. Tarttis saada aikaiseksi käydä koeajolla.. ;)

30.6.2010 14:58

Missä penkin verhoilutit? Vai onko vain "tarvike" päälinen? Siisti SV kaikin puolin!

30.6.2010 15:15

Tuuningmaster kirjoitti:Missä penkin verhoilutit? Vai onko vain "tarvike" päälinen? Siisti SV kaikin puolin!


Tuokin olisi selvinnyt jos vain olisit lukenut ne tekstit mitä siihen kuvan päälle oli kirjoitettu. :roll:

-Makke- kirjoitti:Sain penkin vihdoin Tanelta pois. Tane teki erinomaista työtä ja hintakin jäi alle Stormin pelkän päälisen. ;)

30.6.2010 17:32

Laitetaan tarkennus:
http://www.saunalahti.fi/tanenver/
Tekee erinomaista työtä. Ajokaudella ei kannata viedä penkkiä, tuntuu muutkin käyttävän herran
palveluita. :)

30.6.2010 20:02

Makk kirjoitti:
Tuuningmaster kirjoitti:Missä penkin verhoilutit? Vai onko vain "tarvike" päälinen? Siisti SV kaikin puolin!


Tuokin olisi selvinnyt jos vain olisit lukenut ne tekstit mitä siihen kuvan päälle oli kirjoitettu. :roll:

-Makke- kirjoitti:Sain penkin vihdoin Tanelta pois. Tane teki erinomaista työtä ja hintakin jäi alle Stormin pelkän päälisen. ;)
Tottakai viestin luin, kaikki vaan eivät välttämättä tunne ennalta tätä "tanea".

Kiitos -Makke-:lle täsmennyksestä, pitää varmaan oman kawan penkitkin verhoiluttaa.

9.9.2010 21:14

Hyvältä näytti suzuki niin paljaalla silmällä katsottuna kuin peilistäkin. :)

9.9.2010 22:12

Kiitoksia. :) Jäin katselemaan ajolinjojanne, hyvin teillä pyörät kulkee. ER-6:nen yllätti kun pysyi hyvin vauhdissa. :eek:

Tulkaahan radalle tulevana kesänä, Kemora ei ole kaukana(alle 100km). Itse kävin tänä kesänä puolen kymmentä kertaa ja olen koukussa. 8) Lisäilen kuvia sieltä piakkoin tänne.

10.9.2010 23:24

Tässä olisi lupaamiani kuvia Kemorasta:
16.5
Kuva
25.6
Kuva
Kuva
GSXR pysyi takana. ;)
24.7
Kuva
8.8
Kuva

Niinkuin kuvista näkyy loppukaudesta ajoasento alkoi jo löytymään ja tänä kesänä sain polven laahamisenkin iskostumaan alitajuntaan. Cloverin alkuperäiset palat ovatkin jo kuluneet pois ja vaihdettukkin jo. Muutaman kierroksen kaverit otti aikaa ja ajat pyöri siinä 1.28 molemmin puolin eli keskiryhmän hitaimpien vauhtia.

Kuva

Diablo Rosso elementissään radalla. Muutamat highsliderit lähellä kun lähtee mutkasta availemaan liian agressiivisesti... Vääntömomenttia täytyy kunnioittaa ettei heitä kyydistä.

Kuva
Kuva
Varikolta muutama kuva. Kemorassa tuli tänä kesänä vain ajettua läheisen sijainnin ja rajoitettujen kesälomien takia. Tarkoitus olisi tulevana kesänä päästä etelän radoille ajelemaan.

Tulkaa vaan kaikki äidinpikkukatukaaharit radalle katsomaan mihin oikeasti vauhti riittää. 8) Eka askel on tulla munsta ohi. :lol:

11.9.2010 13:42

Pitää ens kesänä radalle päästä pyörähtään mikäli intiltä joutaa. :s

11.9.2010 16:57

Kannattaa tuossa ajoasennossa keskittyy enemmän yläkroppaan ja päähän, pitäs siirtää paljon enemmän sisäkurvia kohti. Nyt se pyörä on jo noissa vauhdeissa paljon kallistettuna ja saatta ruveta lipsumaan yllättävästi.

11.9.2010 18:07

Mikes kirjoitti:Kannattaa tuossa ajoasennossa keskittyy enemmän yläkroppaan ja päähän, pitäs siirtää paljon enemmän sisäkurvia kohti. Nyt se pyörä on jo noissa vauhdeissa paljon kallistettuna ja saatta ruveta lipsumaan yllättävästi.


Jees näinhän se olisi, mut jotenkin tuntuu luonnottomalta päätä ruveta hilaan sisäkurviin. :s Suht leveä tanko+lyhyt kaiffari ei helpota tuota.. :roll: Ekana ratapäivänä mulla oli jalat niin väärin tapeilla et kengänkärjet raapi assua. :lol: Reeniä reeniä, eka kesä vasta rataillessa... Ja kiitti vinkistä.

Joonas: Ratapäivät on yleisesti viikonloppuna et etköhän sä jossain välissä. ;)