20.1.2008 2:37
20.1.2008 12:45
20.1.2008 12:47
20.1.2008 14:06
20.1.2008 14:28
20.1.2008 21:31
Depa kirjoitti:Mitä tyylilajia edustavan meinasit tästä tehdä? Säilytätkö vanhan puolikatteen vai tuleeko keulille jotain ihan muuta? Siistin pyörän oot kyllä hankkinu. Tonnisesta v-koneesta lähtee varmaan kiva murinat
Juha S kirjoitti:RS-3 vaimentimet vielä kiinni, nii laite alkaa kuullostamaan jo joltain. vakiona kauhean tuhnu ääniltään (niinkuin kaikki pärrät nykyään). SV:hen tais mennä suoraan tellun vaimentimetkin kiinni..
mitäs tuolle perälle oli tehty? oliko sahattu lippa vaan raakasti pois ihan juuresta, vai oliko vakiovilkut jätetty paikoilleen?
21.1.2008 9:57
21.1.2008 20:15
26.1.2008 0:46
-Makke- kirjoitti:Tulee omatekoiset vaimentimet tai sitten TiForce:n kokoränni. Myös Yoshin 3/4 vois olla yks vaihtoehto. Epäselvää on venyykö talous putkistoon vielä tänä talvena.
26.1.2008 23:29
26.1.2008 23:55
jusutus kirjoitti:Mittailehan joutessas noitten vaimentimien kiinnityspulttien etäisyys. Kiinnostais tietää että sopiiko nuo hyllyssä olevat BOSin sliparit tuohon(kin?).
WPWW kirjoitti:Paljos tämmönen antaa tehoa?
27.1.2008 11:56
27.1.2008 16:07
27.1.2008 16:42
27.1.2008 20:43
Ride_to_live kirjoitti:Kiitettävän kunnianhimoinen projekti, jossa pääinsinööri ei selvästikään ole aivan peukalo keskellä kämmentä syntynyt! Siitä, oliko alkuperäinen etumaski tulevaa parempi, voidaan olla montaa mieltä.
Kangas kirjoitti:Hyvän näköinen tuli maskista, minkä värinen tulossa? musta?