Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.
26.11.2007 0:57
Tuli tällainen projekti varastetun kotarin tilalle. Mikäli otsikko ei ollut vielä tarpeeksi vihjaava, niin rekisteriotteesta löytyy teholukeman perästä A.
Kone tuli otettua auki ja tarkoitus olis uudet kampuran laakerit vaihtaa ja takomännät heittää sisään.
http://img.photobucket.com/albums/v606/ ... G_4770.jpgHuomatkaa myös pro-moottoripukki joka tuli väsättyä nopeasti, että on helpompi konetta purkaa. Helvetin ruma se on, mutta toimiva.
Lisää juttua kun projekti etenee.
Viimeksi muokannut p_super* päivämäärä 19.4.2009 9:24, muokattu yhteensä 2 kertaa
26.11.2007 13:29
Tässähän oli fööni jo yhdessä vaiheessa?
Meinaatko itse vääntää uuden turbosatsin vai kääntyä esim. ProBoostin puoleen? Onnea projektiin joka tapauksessa. :)
Ostin sulta muutama kesää sitten sen peilin Hondastas. :D
26.11.2007 13:46
Joo tää on ollu ahdettuna, mutta turbosetti myyty pois ja loppupyörä projektina.
Ite meinaan vääntää toin nippuun ja koululla olis tarkoitus penkittää, kunhan valmistuu.
Juu niin taisit ostaa.
9.12.2007 17:00
Projekti ei ole oikein vielä pyörähtänyt eteenpäin, koska odotellaan vielä uusia mäntiä ja laakereita.
Jotain pikkuosaa on tullut jo haalittua.
Ahtimen ja pakosarjan laipat pitäis jossain leikkauttaa niin pääsis ensi viikonloppuna pakosarjaa tekemään.
Tänä viikonloppuna tuli vähän seisontavahausta tehtyä noille maalatuille osille:
9.12.2007 22:17
näyttää hyvältä
10.12.2007 8:38
Mikäs tuo ahdin on muuten malliltaan?
Hyvältä näyttää juu, kai tästä on videota luvassa?
10.12.2007 11:17
Se on garrett T25. Kyllä kai sitä keväämmällä täytyy videota ottaa kunhan saadaan pelit ensin nippuun.
11.12.2007 17:22
Mahtaako mulla olla joku fetissi turbopyöriä kohtaan?
Seurantaan meni.
16.12.2007 19:49
Ei päästy vielä pakosarjatalkoisiin, mutta katteita ja tyhjää mottia sovittelin paikalleen, että saa moitoitettua ahtimen paikkaa.
Lisäksi tuli ohajuaslaakerit vaihdettua. Vähän tuntuu olevan eri kaliberia mitä vanhat (alkuperäiset)
http://smg.photobucket.com/albums/v606/ ... G_4815.jpg
3.2.2008 23:28
Päivitellään tätäkin pitkästä aikaa.
Ei paljoa edistynyt, mutta painekotelo tuli heppailtua
ja jarruletkut teetettyä
Ensi kerralla ehkä enemmän
3.2.2008 23:57
Painekotelo näyttää asialliselta. Meinasitko päästä jo ajokauden alkuun tällä pöristelemään?
4.2.2008 0:15
Tume34 kirjoitti:Painekotelo näyttää asialliselta. Meinasitko päästä jo ajokauden alkuun tällä pöristelemään?
Tottakai
. Ei siitä oikeastaan puutu kuin ne männät niin sais niputettua toin.
4.2.2008 15:36
Jeps hyvältä rupeaa jo näyttämään, sit kyl saat videoo pistää kun nippuun saat ;)
4.2.2008 18:41
p_super* kirjoitti:Tume34 kirjoitti:Painekotelo näyttää asialliselta. Meinasitko päästä jo ajokauden alkuun tällä pöristelemään?
Tottakai
. Ei siitä oikeastaan puutu kuin ne männät niin sais niputettua toin.
Hei muutes, täähän on kaasarivärkki? Onko kaasarit paineistettu vai milläs ajattelit saada ne pelaamaan?
4.2.2008 20:11
Tume34 kirjoitti:p_super* kirjoitti:Tume34 kirjoitti:Painekotelo näyttää asialliselta. Meinasitko päästä jo ajokauden alkuun tällä pöristelemään?
Tottakai
. Ei siitä oikeastaan puutu kuin ne männät niin sais niputettua toin.
Hei muutes, täähän on kaasarivärkki? Onko kaasarit paineistettu vai milläs ajattelit saada ne pelaamaan?
Jep. Paineistan noi kaasarit. Painekotelosta puuttuu vielä lähdöt ja pitot putki. Pitotin teen tohon putkeen läpimenevällä pienemmällä putkella jonka kylkeen reikä ja siitä kohokammiohin dynaaminen paine ja kotelon kyljestä suoraan staattinen paine kalvojen alle.