Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

30.6.2008 23:56

JyppiVee kirjoitti:Mutta tälläinen tuli mieleen että millaiset tehoerot on 525 ja 450 kotareissa?


huipputehot on parin hepan sisällä, mutta 450:ssä vähemmän vääntöä ja koneen luonne on melkolailla raaka. saattaa sen takia jopa tuntua 525:sta tehokkaammalta...

6.7.2008 22:14

Mites sitten huoltovälit? onko suuria eroja 525 ja 450?

9.7.2008 14:34

JyppiVee kirjoitti:Mites sitten huoltovälit? onko suuria eroja 525 ja 450?


Ei oo mitään eroo...

13.7.2008 10:28

ajelitkos griini eilen lauantaina 12.7 n. klo 18.30 maissa mun kanssa samaa matkaa kehä ykköstä länteen...? ;)

13.7.2008 13:23

Mites kun itte tossa alkanu katteleen jo isompaa pyörää ens kesäksi, rahaa olis varattuna joku 5 - 6 tuhatta. Ja oon iskeny silmäni tollaseen 450:seen exc kotariin joka olis todennäköisesti saksasta uittaa poies. no haluaisin tietää noista huolto jutuista, et kuinka usein tollaseen joutuis tekeen ja mitä? vissiinkin öljyt noin 500 - 750km välein ja jokatoisella suodatin mutta koska mäntää ja muita hilppeitä. kun tarkotuksena olis ostaa joku 03 - 05 vuotinen kun sellaseen toi rahaa riittänee :P

14.7.2008 13:50

-k4n1- kirjoitti: no haluaisin tietää noista huolto jutuista, et kuinka usein tollaseen joutuis tekeen ja mitä? vissiinkin öljyt noin 500 - 750km välein ja jokatoisella suodatin mutta koska mäntää ja muita hilppeitä. kun tarkotuksena olis ostaa joku 03 - 05 vuotinen kun sellaseen toi rahaa riittänee :P


katukäytössä vaihtelet ne öljyt 500-1000km välein, venttiilit tarkistelet sillon tällön (aika harvoin vaatii säätöä), mäntä ja kiertokanki sitten jossain tuolla 15tkm nurkilla. riippuu pitkälti ajotyylistä. pitkiä settejä kun ei vedä kierrokset tapissa, niin hyvin menee...

14.7.2008 15:05

selvä, mietin vaan sillä et kattoo jonkun suht hyvin ajetun ettei tarvis heti olla mäntää ja muuta vaihtamassa jne :P mutta tietysti ennen ajoo katon todennäkösesti männän kuntoo vähän ja jos ei pahannäkönen niin eikun ajoon :P
Viimeksi muokannut -k4n1- päivämäärä 14.7.2008 23:39, muokattu yhteensä 1 kerran

14.7.2008 17:23

Nelarista helppo katella pakoaukosta mäntää.... :D

14.7.2008 23:41

joo huomaa taas kuka on ollu väsyneenä työpäivän jälkeen =D tosiaan piti sanoo et kattelen miltä mäntä ja muut hilppeet näyttää moottorissa, olisko kannattava ostaa joku max 6k maksava kotkotin ihan suomesta? vai ovatko kuinka ylihintasia täällä, mietin vaan kun tuolta saksanmaalta ostaessa kuitenkin tulee rekisteröinti ja muut maksut viellä päälle niin...

17.9.2008 22:31

noniin eli kyselisin etta onko kenellakaan kokemusta etta saako punakilpisesta tehtya valkokilpisen ja mita papereita pitaa olla ja paljoko semmoinen tulisi maksamaan
kiitos jo etukateen

17.9.2008 22:33

kannattaa kysyä tuota karvanopalta vaikka yksityisviestillä koska hänhän teki gassistaan valkokilpisen joka oli alunperin punakilpinen. hän varmasti osaa sinua auttaa ja mitä itse oon kuullu niin tonnin pintaan sitä rahaa kannattaa varata tuohon hommaan ja mieluiten sit vähän yli ettei kesken lopu ;)

18.9.2008 23:05

Tullin sivuilta näkee noita auto/pyörävero taulukoita, eli sinne kattelee. Verot riippuu iha siitä et minkä vuoden ja paljo ajettu ja mis kunnos ulkosesti.

15.10.2008 14:53

ajattelin ostaa kyseisen pyörän ja katsastusmies sanoi että päästöistä ei mee luultavasti läpi valkokilpiseksi, onko kokemusta kellään meneekö läpi? ja et oon lukenu et niit on kuristettu 12kw tai 25kw, mitä tarvii tehä / mitäs maksaa saada kilpiin?

15.10.2008 16:13

Ostat valmiiks kilvellisen, muuten tulee kalliiks.

16.10.2008 21:51

Siis mitataanko näistä muka oikeesti päästöt?