Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

24.8.2008 15:16

Nätti ;)

24.8.2008 20:08

Hieman noi putken mutkat pistää silmään :roll: Mutta pelkkä oma mielipide.

Onko tossa muuten vakio takaswingi? Seuraavaks blingiä pintaa ja sormet verille 8)

24.8.2008 20:20

Jahas sitä laitettiin heti kumit katuun ;) Mitäs uutta rengasta alle?

24.8.2008 21:20

hyötysähkö kirjoitti:Hieman noi putken mutkat pistää silmään :roll: Mutta pelkkä oma mielipide.

Onko tossa muuten vakio takaswingi? Seuraavaks blingiä pintaa ja sormet verille 8)


Joo niinhän ne vähän,jos sitä ensi talvena siistisi niitä,tai sitten vaimennus vaihtuu ihan toisen malliseen...
Tietääkseni swingi on vakio ja tähän EI tule kiilotettua osaa :D
Ei mihinkään pyörään minkä tulen omistamaan. 8o

Kangas kirjoitti:Jahas sitä laitettiin heti kumit katuun ;) Mitäs uutta rengasta alle?


Joo pitihän se parit viivat käydä piirtääs.
En mä kattonu mitä siinä luki,musta ja pyöreä se oli,ei se niin justiinsa kunhan rullaa vaan ;)
Löytyy vielä 8 kpl omasta tallista,jos niillä loppukesän ajelisi...

25.8.2008 18:29

Hyvältä näyttää. Värimaailma on onnistunut... ;)

27.8.2008 13:45

Kyl tälläin asiallinen gigseri faitteri aina jonkuu snuarrowin kahvila R1 pesee ulkonäössä 10-0.. :lol:

27.8.2008 15:45

Tosi hieno lopputulos, onnea ;)

27.8.2008 18:56

A.S kirjoitti:Kyl tälläin asiallinen gigseri faitteri aina jonkuu snuarrowin kahvila R1 pesee ulkonäössä 10-0.. :lol:


Muttei onneksi tehoissa ^^

28.8.2008 17:22

Hei millonka niitä kuvia? oon joka päivä käyny katsomassa josko niitä olis tullu mut ei :D

28.8.2008 17:34

L0nker0 kirjoitti:Hei millonka niitä kuvia? oon joka päivä käyny katsomassa josko niitä olis tullu mut ei :D


Öh,eikös tossa edellisellä sivulla muutama ole :eek:
E: Viikonloppuna toivottavasti saataisi savuisia kuvia...

28.8.2008 17:47

S^X kirjoitti:
L0nker0 kirjoitti:Hei millonka niitä kuvia? oon joka päivä käyny katsomassa josko niitä olis tullu mut ei :D


Öh,eikös tossa edellisellä sivulla muutama ole :eek:
E: Viikonloppuna toivottavasti saataisi savuisia kuvia...


:nolo: tällästä on sattunu mulle koko viikon ajan :D

Ota joku hieno taidekuva pyörästä niin saadaan uus viikon moottoripyöräkuva etusivulle ;)

28.8.2008 17:55

L0nker0 kirjoitti: :nolo: tällästä on sattunu mulle koko viikon ajan :D

Ota joku hieno taidekuva pyörästä niin saadaan uus viikon moottoripyöräkuva etusivulle ;)


En mä sellasii hallitse,en saa edes paikallaan olevasta kohteesta kunnon kuvaa vaikka käytössä olisi järkkäri ja teline :lol:

Mutta jos saisin kaverin kameran taakse niin jotain voisi tullakkin...

29.8.2008 21:40

Ihan pakko kysyä tällänen välikysymys, eikös tuo tonnisen wanhemman gikserin kone käy ihan heittämällä tähän 750 runkoon? Tuskin niissä mitään isoja eroja on?

29.8.2008 22:17

Vanhempi on 1100cc, ja takakiinnikkeet ei sovi. Muuten kyllä.

30.8.2008 1:55

Niin takakiinnikkeetpitäisi kosiain vaiheessa tehtä ussikisi :D
Ehkä tulevaisuudestta tälläinen swappi tehdään jos pyörä pysryy mulla.

Selvennetääs hieman...
Eli tiedossa oli että vanhempi 1100 tekniikka käy melko suoraan,ainoastaan takakiinnikkeet pitää tehdä uusiksi. Mututietoa on myös että 1100 moottori olisi hieman korkeampi kuin 750,joten rungon ja vk:n väliin jäisi melko pieni tila mutta mahtuisi kumminkin.
Ja jos pyörä mulla miten kauan on niin ei olisi ihme vaikka tälläinen swappi tulisi tehtyä.
Leimallehan sitä on turha yrittää mutta ei tämä olisi ensimmäinen eikä varmasti viimeinen 7/11 GSX-R