Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

17.9.2008 17:34

uteliaisuutta kyselen että kuinkas leveää rengasta on sit tulossa kun leveempää viivaa meinaat vetästä ;) meinaatko vaimennusta ihan vaan säädellä ja millasta hintaa tolla motilla on? ootko siis kysynyt.. varmasti mukava tehonlisähän se olisi mutta myös arvokas :D

17.9.2008 20:33

225 "suorakulma" ;)
Meneekö niin levee ihan suosiolla, ehkä ei :D

Ei varmasti ole hirmunen homma toi padan vaihto, mutta käppyrät muuttuu aikalailla vaihdon jälkeen.

18.9.2008 7:27

-k4n1- kirjoitti:uteliaisuutta kyselen että kuinkas leveää rengasta on sit tulossa kun leveempää viivaa meinaat vetästä ;)


hyötysähkö kirjoitti:225 "suorakulma" ;)


Tuossahan se vastaus tulikin ;)

-k4n1- kirjoitti:meinaatko vaimennusta ihan vaan säädellä ja millasta hintaa tolla motilla on? ootko siis kysynyt.. varmasti mukava tehonlisähän se olisi mutta myös arvokas :D



Vaihtoon menee koko ränni.
Jos ruetaan laskemaan että tuota seiskapätkää rupeisi viilaamaan niin saavutettuun tehoon nähden tuo 7/11 on kannattavin viritys :)

Eikä olisi mikään amerikan temppu hakea saksasta jotain vanhaa ärrää(nopeasti selattuna ~1500€ melko hyvin tarjolla) ja myydä sitten muu pyörä mosan ympäriltä poies. Saattaisi tulla halvemmaksi...

NO mutta nää on rahattoman opiskelijan turhia spekulointeja.

20.9.2008 13:58

hyötysähkö kirjoitti:225 "suorakulma" ;)

Tähän tyyliin? :S

20.9.2008 15:42

jusutus kirjoitti:
hyötysähkö kirjoitti:225 "suorakulma" ;)

Tähän tyyliin? :S
Hyvästi ajo-ominaisuudet :D , leveempää vannetta ja kunnon rengas tähän tyyliin.

Saattaa pystyä kanttamaankin... :roll:

20.9.2008 15:56

Eiköhän tuo rengas ole paskana tunnin sisällä, niin aika sama mikä siellä pyörii...

Eikä helvetissä mitään bling bling matafaka 25"leveitä takavanteita...

21.9.2008 18:45

Tomppa90 kirjoitti:Eiköhän tuo rengas ole paskana tunnin sisällä, niin aika sama mikä siellä pyörii...

Eikä helvetissä mitään bling bling matafaka 25"leveitä takavanteita...


Joo pyörä ei ole ollut muutamaan viikkoon vakuutuksissa niin ei hirveän pitkälle viitsi lähtä ajamaan ja kun keulat on sellasia "kytkinylös-keulaylös-keulaalas-munattankkiin" niin pitää "tyytyä" tohon burnailuun ;)

Ja ei todellakaan mitään leveämpää vannetta ole tulossa,eikä varsinkaan mitään bling blang systeemejä. Katsokaas kun ei noita leveitä renkaita ole hirveän hyvin tarjolla,180/190 löytyy just sopivasti ja ovat hyvin menneet 5,5" vanteelle.

Muutamista takaiskareista hieronut kauppaa,tulee varmaan k4/k3 :n iskari joka kiinteällä säiliöllä.
Vaimentimetkin ovat melko varmasti menneet kaupaksi.

Suorakulma jäi kokeilematta sillä kaveri jolta renkaat piti hakea lähtikin ostamaan itselleen jotain öljyärrää :itku:

26.9.2008 17:58

Tuli hommattua K4 Suizan takaiskari.
Kiinteällä säiliöllä niin ei tarvii sitä mollukkaa piilotella :)
Kuva

26.9.2008 20:22

Meneekö toi ihan heittämällä, vai pitääkö toi asentaa jotenkin "väärinpäin"? Onko samanpituinen ku orkkis?

28.9.2008 10:27

m_kko kirjoitti:Meneekö toi ihan heittämällä, vai pitääkö toi asentaa jotenkin "väärinpäin"? Onko samanpituinen ku orkkis?


Myyjä puhui että hänellä on 1100W:ssä samanlainen ja kävi kuulemma suoraan.
Mulla ei tosin tietoa 750 vs. 1100 swingien ja kiinnityksien eroista,mutta uskoisin että ei niissä hirveästi eroa ole.
Pitää sovitella,jos ei mene suoraan niin laitetaan sopimaan. Väsätään adapteria ja muuta kivaa :)

29.9.2008 15:52

S^X kirjoitti:
m_kko kirjoitti:Meneekö toi ihan heittämällä, vai pitääkö toi asentaa jotenkin "väärinpäin"? Onko samanpituinen ku orkkis?


Myyjä puhui että hänellä on 1100W:ssä samanlainen ja kävi kuulemma suoraan.
Mulla ei tosin tietoa 750 vs. 1100 swingien ja kiinnityksien eroista,mutta uskoisin että ei niissä hirveästi eroa ole.
Pitää sovitella,jos ei mene suoraan niin laitetaan sopimaan. Väsätään adapteria ja muuta kivaa :)


Mielenkiinnolla jään seuraamaan, kun saa nähdä joutuuko oman myös vaihtamaan.

4.10.2008 12:35

Mittailin noita iskareita ja ala- sekä yläpuolen kiinnityskohdat ovat muuten samanlaiset paitsi K4:n iskarin alapää on hieman leveämpi. No tää ei ole sinänsä ongelma sillä oikeanlaisilla prikoillahan sen saa passattua.
K4:n iskarin kiinnityskohdat ovat 20mm etäämmällä toisistaan kun originellin,saa nähdä miten vaikuttaa ajettavuuteen.

Tänään pyörä meni ihan käytännössä seisontaan eikä vain papereissa. Ei tuolla vesisateessa kehtaa enään ajella ja kun kaikki kymmenen rengastakin meni niin eiköhän tämä ajokausi ollut tässä :)
Kilometrejä kertyi vähän reilu puoltoista tonnia. Pisin yhtäjaksoinen lenkki taisi tulla reissulla Loviisan Burn-Out partyihin,huimat 130km putkeen :lol:
Mitään suurempia ongelmia ei ollut,mitä nyt näitä perusjuttuja mitä fightereiden kanssa on...

Palataan asiaan kun jotain saadaan aikaan ;)

6.10.2008 13:25

talvella isompi mosa tohon runkoon ja turbo kylkiäisiks 8)

6.10.2008 17:18

tupsude kirjoitti:talvella isompi mosa tohon runkoon ja turbo kylkiäisiks 8)


Ei näillä tuloilla. :lol:
Ensimmäinen olisi kyllä himo.
Toinen sitten joskus... :seko:

19.10.2008 13:30

Eilenä tuli tuo K4 takapamppu vaihdettua. Asennus oli täysin bolt on,ei mitään ongelmia tai vastaavaa.
Säädöt ovat paremmissa paikoissa ja onhan tuo ulkonäöllisestikkin parempi,eikä tarvitse säiliötä pitää puolen metrin letkun päässä ja piilotella katteen alle... :x
Vaihto olisi pitänyt tehdä jo viime talvena mutta se vain sitten jäi...

Orkkis
Kuva
Uusi ja orkkis
Kuva
uusi
Kuva
Kuva
Kuva