Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

PROJEKTI SRAD

3.10.2007 20:14

Tuli sitten käytyä banditilla radalla ja ratakärpänen puri, bandit lähti kokkolaan ja Gixxeri löytyi läheltä ja sopivalla hinnalla.. joten.. _>>
Pyörä on siis vuosimalliltaan 1996 ja on siis kaasutinvekotin.. tehoa pitäisi ilmeisesti olla 128hv mutta tässä on ulkomailta tuodun paperit eli 92hv..
Tehoa tuntuu kuitenkin olevan, lyhyemmillä välityksillä varustettuna keulii helposti jopa kolmosvaihteella.. uuh :)

kuvia pyörästä on tällähetkellä osoitteessa: http://s22.photobucket.com/albums/b347/Suikki/Gsx-r/

ja seki mikä eniten kaikkia kiinnostaa on että mitä pyörälle tapahtuu talvella..

- Pakoputkisto Micron Zeta race full system
- FrenTubo teräspunosletkut
- Mra savunvärinen tuplakupla pleksi
- Taakse ermaxin kolmiovilkut
- eteen kirkkaat lediminivilkut
- Lsl motorradin crashpad suojakiekot sekä tangonpäätypainot
- takatapit poistettu (rasinki putkiston takia)
- singleseat takakate mikäli vaan löytyy jostain
- katteiden maalaus ja tankin klommon oikaisu
- kokoputkisto vaatii varmaan suutinsarjan sekä muutaman dynovedon..
jotain varmasti unohtui mutta kuvia eri vaiheista tulossa.. Ehdotuksia otetaan vastaan, ja muutenkin kommenttia kyseisestä pyörämallista jos löytyy kokemusta!

4.10.2007 8:01

Hieno pyörä.

Tarkistappa syylärin kiinnikkeiden kunto ellet vielä ole tarkistanut. ;) Tuppaavat noissa herkästi rikkoutumaan, etenkin keulimisen takia.

4.10.2007 8:23

Itseasiassa syyläri on purettu pois lähinnä sen takia että putkisto on helpompi laittaa paikalleen, mutta jo koeajaessa huomasin että pyörästä tulee tankin alta jostain edestä "kilinämäistä" ääntä keskikierroksilla ja moottorijarruissa -> päättelin että johtuu juuri syyläristä. pitää kiinnittää kunnolla sitte ku pääsen siihen vaiheeseen. Muutenkin hyvä ku tulee vaihdettua uudet pakkasnesteetkin.. oli aika "kuraa"..

9.10.2007 21:03

tänään pyörä sai oikein molemmat peilit, vanha tangonpääpeili menee miljoonalaatikkoon.
Mra:n savuinen tuplakupla pleksi on myös parilla ruuvilla asennettu ja hyvältä näyttää.. kuvia vois räpsiä ku seuraavaks tallilla käy.

Pakoputkistosta pitäisi ottaa ääninäytteet jahka jaksaa laittaa syylärin takaisin paikalleen.

Kaipaisin ehdotuksia värin suhteen.. Linkkejä kuviin jossa olisi hienon värinen srad!

12.1.2008 12:51

Uusia kuvia pari.. uutta valonlähdettä asennettu ja maalipintaa ruiskuteltu!

21.2.2008 21:03

pyörä ~valmis ajoon.. kuvia allekirjoituksen linkissä.
nuorennusleikkaus onnistui, imo.

21.2.2008 21:40

Ite aina pitänyt 750cc. Vetää tasasemmin kuin kusiaiset ja tonnisista lähtee jo pirusti potkua. Käyhän siinä varmaan aina niin, että isompaa haluttaa taas pian.

22.2.2008 16:53

Ehkä kaunein noista hitusen vanhemmista pyöristä :)

25.2.2008 10:47

tämän mallin gsxr on myös "kyykympi" kuin usea uudempikin malli.. ainakin seiskapätkä ei tuppaa pitämään eturengasta maassa kovin mielellään :)

13.4.2008 21:36

jusutus kirjoitti:Hieno pyörä.

Tarkistappa syylärin kiinnikkeiden kunto ellet vielä ole tarkistanut. ;) Tuppaavat noissa herkästi rikkoutumaan, etenkin keulimisen takia.


Hehe.. talvella lisäsin vähän kumia prikan väliin ja kiristelin syylärin.. mutta nyt ku kausi on avattu ja muutama puolivahinkoinen kärsännousu on tapahtunut niin syyläri helisee :D