Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

27.10.2007 11:14

yksi syy miksi poljin tuppaa olemaan vasemmalla puolella on juurikin tuo käyntiin polkeminen, ei päältä vaan pyörän viereltä.

27.10.2007 13:33

snuarrow kirjoitti:yksi syy miksi poljin tuppaa olemaan vasemmalla puolella on juurikin tuo käyntiin polkeminen, ei päältä vaan pyörän viereltä.

Näin siis ainakin europaukuttimissa, esim. Jammun XT:ssä kuitenkin oikealla.

Poljinkäynnistykseen pitää löytää se oikea tuntuma, eli huljuttelee männän YKK:hon ja siitä täräyttää menemään.

Mikäli kaasari on suoravetoinen/kiihdytyspumpulla, kannattaa pyöräyttää pari kertaa kahvasta ennen polkaisua niin motissa on soppaa sopivasti jo potkaistessa.

28.10.2007 23:59

Hieno Husse täytyy myöntää :D

29.10.2007 0:40

Kiitos.

Hussessakin poljin olisi oikealla puolella.. Ei muuten lähde sähköstartillakaan helposti, ellei käännä paria kertaa kahvasta. Itse yleensä pistän ryypyn päälle, sitten käännän kolme kertaa kaasun täysille ja sitten starttia.. Välillä ei silti lähde heti, tosin se kyllä seisookin monta viikkoa välillä käyttämättä kun ei korttia ole vielä.

29.10.2007 6:22

Oliskos kellään tietoa mistä husseen sais ostaa SIISTEJÄ tarrasatseja?
http://www.shop.race-styles.com/en/details.php?id=1852&kategorie=291&main_kat=53&start=20&sortfield=name&sorttype=asc&nr=#
ei oikein säväytä...

29.10.2007 15:32

Säädöt vähä sinnepäin varmaan, nii ei polkemalla saa käyntiin. Siis mulla. Mut en halua ettiä syytä, ku toimii nii hyvin kuitenki :p

cemoto myi jotai tarroja, en muista oliko hienoja. Kato www.cemoto.it.
sieltä mä tilasin tarrasarjan husseen

29.10.2007 16:24

Säilytätkö pyörää ulkona vai tallissa? Nimittäin jos pyörä on ulkona näin syysaikaan, niin noi käynnistymisongelmat voivat johtua siitä että pyörä ottaa kosteutta...

31.10.2007 21:29

Anteeksi, ei liity aiheiseen nyt, mutta jos jollakin on tietoa mistä saisi HVA SM 450 -04 putken änäri osaa tai takahäkkiä kenties käytettynä tai uutena muualta kuin maahantuojalta. Kaikki ehdotukset otetaan vastaan.

050-4626020

1.11.2007 10:39

Voithan sä käytetyn multakin ostaa, jos mieli tekee. Pistä yv:llä tarjousta. Vaimennin siis.

12.11.2007 6:01

EiNiinNopea kirjoitti:Jees, 'vika' korjattu. Isi tuli räpläämään johtoja, kun sanoin että tuollainen vika on ja nyt toimii täydellisesti.. Täytyy kyllä vielä avata tuo maskin takainen johtohelvetti, että varmistuu huolettomat ajot tulevaisuudessa.



mikä siinä mätti?
mulla sama laulu, ei starttaa jos ei heiluttele stongaa puolelta toiselle...

12.11.2007 15:15

Ilmeisesti ei vain nappi ollut yhteydessä. Otin siitä isosta johtokimpusta kiinni ja työnsin sen enemmän sinne maskin taakse ja sen jälkeen on pelittänyt täydellisesti.

14.1.2008 18:54

Jaahas, eipä tuosta sähköongelmasta päässyt sitten vieläkään eroon. Samat oireet vieläkin ja muutama lisää.. Eli vilkut eivät välillä toimi, startti ei pyöri ja valot eivät pala (paitsi parkit) ja pitkien valojen merkkivalo palaa vain koko ajan. Nopeusmittari näyttää yli 6000rpm jälkeen jotain 150-250 väliltä.. Kyllä huomaa, että on italialaisen ostanut. Jos jollain olisi ratkaisukeinoja, niin olisin helvetin kiitollinen.

14.1.2008 19:21

kuullostaapa oikein hyvältä mainospuheelta husqvarnalle :D...

14.1.2008 21:13

Jep. Eikös muillakin (Mikaeli?) ole ollut vastaavia ongelmia..? Huomenna katson maskin taakse, mutta luulen että lähes koko pyörä pitää purkaa jos jossain johdot menevät päin vittua.

14.1.2008 21:35

Kun on noin monta vikaa yhtäaikaa,vaikuttais maadoitus vialta,tarkista että kaikki runkoon menevät maadoitukset on kunnolla kiinni.