Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

Suzuki GSX-R 600 K4 (projekti)

5.9.2007 13:00

Tulipa heitettyä suitsa nurin motoparkissa ja tarkotus olis nyt rakennella siitä vähän tavallista poikkeava. "kisanen" ilme säilyy ja muoviluotina tämä pysyy :) faitteria en ole rakentamassa.

Kuva

Etsitään ehjää takavannetta, etuhäkkiä, jalkatappeja, kytkin/jarrukahvoja ja oikeanpuoleista clip-onia. Tarjoa

5.9.2007 15:37

Komea taistelija siitä kyllä tulisi,mutta rakentaja pysyy päätöksessään ? ;)

5.9.2007 18:52

päätös pysyy :) vittumaisia tommoset pienet muovipidikkeet millä umpio on kiinni etuhäkissä. kaikki lohjenneet..

5.9.2007 19:29

Jotakin http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=462598 tuon suuntaista rupeaisin itse väkertämään :P

5.9.2007 19:41

S^X kirjoitti:Komea taistelija siitä kyllä tulisi,mutta rakentaja pysyy päätöksessään ? ;)


mikä se sellanen on :roll: ? ikinä oo sellaista nähnyt :P....

5.9.2007 20:02

Juha S kirjoitti:
S^X kirjoitti:Komea taistelija siitä kyllä tulisi,mutta rakentaja pysyy päätöksessään ? ;)


mikä se sellanen on :roll: ? ikinä oo sellaista nähnyt :P....


hahaha :DDD No jokaisella on oma näkemys,ja kunnioitetaan niitä.

5.9.2007 20:17

Juha S kirjoitti:
S^X kirjoitti:Komea taistelija siitä kyllä tulisi,mutta rakentaja pysyy päätöksessään ? ;)


mikä se sellanen on :roll: ? ikinä oo sellaista nähnyt :P....


Harvoin tosiaan näkee noita :)

6.9.2007 16:17

ei herneitä mut mä en tosiaan ymmärrä mitä jotkut näkee noissa faittereissa :S

6.9.2007 16:32

MUCHOS OT:
Kyllä OMAAN silmään paljon paremmin iskee joku taistelija,kun esim tuollainen 93. 750W orkkis kuosissaan,sehän on ihan hirveän näköinen,mutta jokainen tyylillään jne. Keskitytään seuraamaan hyvää projektia (Y)

6.9.2007 16:55

teude kirjoitti:Jotakin http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=462598 tuon suuntaista rupeaisin itse väkertämään :P


Ei näin, ei tosiaan näin. Tilataan Saksasta valmiit osat ja isketään kiinni.. Tadaa! Saatiin aikaiseksi jälleen yksi kamalan näköinen tusinafaitteri joita näkee jo ihan liikaa. -_-

Propsit rakentajalle valitsemastasi suunnasta rakentaa tästä taas ehjää peliä. Pitää pistää seurantaan tämä projekti. :>

6.9.2007 17:19

Pommi- kirjoitti:
teude kirjoitti:Jotakin http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=462598 tuon suuntaista rupeaisin itse väkertämään :P


Ei näin, ei tosiaan näin. Tilataan Saksasta valmiit osat ja isketään kiinni.. Tadaa! Saatiin aikaiseksi jälleen yksi kamalan näköinen tusinafaitteri joita näkee jo ihan liikaa. -_-


Olen samaa mieltä tuosta rakentamisesta tehdaspaloilla. Kyllä sitä pitää osoittaa luonteen lujuutta rakentamalla pyörän omista roippeista Fighteria käsityönä. Itse olen illalla aloittamassa FZR:n takakatteiden laikkuun ja ihan vaan fiiliksellä mennään. Katsotaan mikä on loputulo :)

7.9.2007 11:12

Tietenkin jos on kunnon välineet ja taitoa ja muuta niin sitten voi itse ruveta väkertämään, mutta sitten kun sitä taitoa ei olekaan niin tulee sitä paskaa mitä faittereissa näkee aivan liikaa. Helmiä löytyy joukusta harmittavan vähän, varsinkin ihan oma tekeminä. Ja en itse ainakaan pidä tärkeimpänä kriteerinä sitä, että olisi kaikki osat tehty itse, mutta toisille se nyt vain on se ainoa oikea tyyli.

7.9.2007 11:58

teude kirjoitti:en itse ainakaan pidä tärkeimpänä kriteerinä sitä, että olisi kaikki osat tehty itse, mutta toisille se nyt vain on se ainoa oikea tyyli.


Sopivassa suhteessa omaa tekemistä ja valmista osaa. En tarkoita, että kaikki pitää tehdä itse alusta loppuun, mutta pelkkien jenkkiosien osto ja istutus on aika vaisu tapa tehdä pyörästä Fighter. Sitähän se taistelijan rakentaminen tarkoittaa, että rakentamisen kanssa on taisteltava :)

7.9.2007 12:43

Pommi- kirjoitti:
Ei näin, ei tosiaan näin. Tilataan Saksasta valmiit osat ja isketään kiinni.. Tadaa! Saatiin aikaiseksi jälleen yksi kamalan näköinen tusinafaitteri joita näkee jo ihan liikaa. -_-



tai vaihtoehtoisesti saatiin helpolla mukava räppäily/kikkailu-pyörä...

7.9.2007 13:24

propsit tästä, katteet pysyy ja on pysyäkseen.

se joka tekee hienon kyykky FAITTERIN!!! nii saa multa banaanin, (jos tulee hakemaan). noita mgm mitälienee vekottimia on kyllä nähty jo ihan tarpeeksi.

pitää varmaan tuota omaakin mopoa ruveta monistamaan osiin kun ei ilman sitä vaaleanpunaista muovilappua hirveesti tule noita kilometrejä.