Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

27.5.2008 0:12

ei perkele kaipa se täytyy se oma renthalin -1 heittää eteen ja kattoa. joo noi kakkosella kaasulla nouseminen on "melko" korkeilla kierroksilla :D

kytkimellä on kivempaa <3

27.5.2008 8:31

-Makke- kirjoitti:Joku on myynyt sulle tonnisen kuussatkun katteilla.

That bastard...

Niin, joku paskiainen on Kawasakin tehtaalla livauttanut koneeseen saman määrän hevosia, kuin Suzukilta on heltinnyt vessaan...

27.5.2008 18:54

markketo kirjoitti:Niin, joku paskiainen on Kawasakin tehtaalla livauttanut koneeseen saman määrän hevosia, kuin Suzukilta on heltinnyt vessaan...


Niinpä..

*Kirjoittaa ostoilmoitusta paikallislehteen*
"Vaihdetaan SV 1000 -06 Kawasaki Ninja 636 -03:seen tehonpuutteen vuoksi, maksan väliä. Täytyisi olla yhtä kova peli kuin markketo:lla, mut vähempikin riittää. Kiire!"

Jos joku tarttuisi niin alkaisin kerkeämään töihin ajoissa.

27.5.2008 19:20

Makke joutunu kattelemaan liikaa Ninjan takavaloja vai mistä mahtaa puristaa? :D Häiriintyny varmaan rivinelkun tylsistä purinoista..

Pitäis itse myös laittaa omaan Ninjaan nuo uudet ketjut ja rattaat jotka talvella hommasin. -1/+2 väleillä ovat nuo uudet, matka-ajo saattaa olla tuskaa mutta motarilla en muutenkaan niin hirveesti viihdy. :)

27.5.2008 21:10

"Veekaks"-miehillä tuntuu aina olevan jotenkin itsetunto herkällä. Vieläkään en ymmärrä mitä niin ihmeellistä tuossa moottorissa on? Toyota saa litran koneesta miltei saman väännön irti, joten niiltäkään osin tuo ei mikään insinöörien taidonnäyte ole.

Kai siinä jotain "fiilistä" sitten on, vaikka en itse saanutkaan valoista keulineen vessan äänistä erektiota. Naisille yleensä on tarkoitettu tuollaiset vempaimet, jotka tärisevät haarojen välissä... :roll:

Makke: onnea pyörän vaihtamiseen. Sokeatkaan ei pidä tuosta sun pyöräs maskista, joten tulet sitä tarvitsemaan.

27.5.2008 21:51

Ite ruuvasin justiinsa ninjaan rekkarivalon ja takaheijastimen kii. Aiemmin päivällä hain renkaanvaihdosta. Huomenna vakuutusyhtiöiden kilpailuttaminen vielä loppuun ja torstaina pitäs saaha kilpi kii. Tossa aikasemmin ku xenoneista oli puhetta, niin olen itekin kiinnostunut. Jos saisi yv:nä tai tähän seikkaperäisen selvityksen mitä piti tehdä, mistä sai kyseisen sarjan ja paljonko kustansi.

27.5.2008 22:13

markketo kirjoitti:"Veekaks"-miehillä tuntuu aina olevan jotenkin itsetunto herkällä. Vieläkään en ymmärrä mitä niin ihmeellistä tuossa moottorissa on? Toyota saa litran koneesta miltei saman väännön irti, joten niiltäkään osin tuo ei mikään insinöörien taidonnäyte ole.

Kai siinä jotain "fiilistä" sitten on, vaikka en itse saanutkaan valoista keulineen vessan äänistä erektiota. Naisille yleensä on tarkoitettu tuollaiset vempaimet, jotka tärisevät haarojen välissä... :roll:

Makke: onnea pyörän vaihtamiseen. Sokeatkaan ei pidä tuosta sun pyöräs maskista, joten tulet sitä tarvitsemaan.


Mitäs sä taas vänkytät? Tottakai haluan itelleni noin kovan pelin mitä sulla on, ainakin juttujes perusteella.

Rakastan kiusia sua, otat aina heti niin tosissaan. <3

27.5.2008 22:30

-Makke- kirjoitti:Mitäs sä taas vänkytät? Tottakai haluan itelleni noin kovan pelin mitä sulla on, ainakin juttujes perusteella.

Rakastan kiusia sua, otat aina heti niin tosissaan. <3

Puhuu mies, joka onnistui tekemään hienosta pyörästä oksettavan näköisen... :D

27.5.2008 22:34

markketo kirjoitti:
-Makke- kirjoitti:Rakastan kiusia sua, otat aina heti niin tosissaan. <3

Puhuu mies, joka onnistui tekemään hienosta pyörästä oksettavan näköisen... :D


Tätä mä just tarkotan. :D

27.5.2008 22:41

-Makke- kirjoitti:
markketo kirjoitti:Puhuu mies, joka onnistui tekemään hienosta pyörästä oksettavan näköisen... :D


Tätä mä just tarkotan. :D

Mitäpä siihen lisäämään, kun sun aikaansaannokset on mainittu jo yllä. Öitä rakas. :)

28.5.2008 7:37

markketo kirjoitti:Mitäpä siihen lisäämään, kun sun aikaansaannokset on mainittu jo yllä. Öitä rakas. :)


Olis joskus hauska nähdä jos törmätään vaikka samalle huoltsikalle kahville, niin kehtaatko pitää samaa juttua yllä. :P

Mut palatakseni asiaan, 636 Kwaakku on ollu julkaisustaan asti mulle mieluisin kuussatku. Muotoilu on onnistunu ja tässä(kin) on Kawalle tyypillinen rouhea käynti. Jos kuussatkua olisi vailla, niin 636 se olisi.

Pyörän pilaa vaan nämä kaverit, joilla ei juttu+huumorintaju ole PV-ajoista muuttunut laisinkaan.

28.5.2008 9:18

-Makke- kirjoitti:bla bla bla ... kuussatku ... bla blaa ... PV ... blah

Juu, soittele jos eksyt sivistyksen pariin... :D

Jatkathan samaan malliin, jooko? Saatiin työporukalla sen verran hyvät naurut, että tämän huvin soisi jatkuvan.

Voisitko nyt sitten kirjoittaa tänne ne kohdat, jotka kirjoittamalla olen pyörä pilannut? Tuo oma PV-aikojen äidinkielentaito kun ei niitä taas mitenkään löydä? mza myös pisti toiseen topikkiin puhelinnumeron, mistä saa todennäköisesti apua suomenkielen ymmärtämiseen! :)

Luojan kiitos olen pilannut pyörän vaan kirjoittamalla, enkä kiinnittämällä jotain siihen. :P
Mikäli poika itse kehtaa esiintyä samalla tavalla tosielämässä, niin tuokin tuntematon kunta saattaa nousta kuuluisaksi. :D

28.5.2008 9:54

Itse just lopettelin "peevee ajat" ja nämä viime viestit tähän topicciin ovat lähinnä olleet lapsellisia ja naurettavia, aikuiset miehet kiistelee ku lapset viimeisestä tikkarista :)
Ei herneitä sit ;)

28.5.2008 12:40

markketo kirjoitti:Juu, soittele jos eksyt sivistyksen pariin... :D

Jatkathan samaan malliin, jooko? Saatiin työporukalla sen verran hyvät naurut, että tämän huvin soisi jatkuvan.

Voisitko nyt sitten kirjoittaa tänne ne kohdat, jotka kirjoittamalla olen pyörä pilannut? Tuo oma PV-aikojen äidinkielentaito kun ei niitä taas mitenkään löydä? mza myös pisti toiseen topikkiin puhelinnumeron, mistä saa todennäköisesti apua suomenkielen ymmärtämiseen! :)

Luojan kiitos olen pilannut pyörän vaan kirjoittamalla, enkä kiinnittämällä jotain siihen. :P
Mikäli poika itse kehtaa esiintyä samalla tavalla tosielämässä, niin tuokin tuntematon kunta saattaa nousta kuuluisaksi. :D


Taisin satuttaa sua pahasti kun noin henk.koht. asioita otat jo esille. Olen pahoillani jos loukkasin tunteitasi, yritin vain hiukan kiusia. Et ole pilannut pyörääsi, rakastan sun knseenoneita.

On se kamalaa kun täytyy pyörällä leijua netissä ja sit jos joku epäilee hiemankin, niin vedetään herne nenään ja syvälle. Taitaa itsetunto olla ja pahasti sen pyörän varassa...

Mitä tulee mun pyörän pilaamiseen, niin makuja on monia.

28.5.2008 21:53

Ei millään pahalla, mutta jos noin naurettavan miehen ottaisin tosissani, ilmoittautuisin ensi töikseni lataamoon. Mun mielestäni sun kirjoitteluja on hauska lukea. :)

Mitä henkilökohtaista olen ottanut esiin? Sen, että sun pyörässä on ruma maski ja sen, ettet oikein ymmärrä kirjoitettua Suomen kieltä. Aion ihan tehdä sulle kuvan, jossa perustelen sen sun epäilemän lausahduksen ja ehkä se vihdoin uppoaa. Väritoivomuksia? Ajattelin käyttää kirkkaita, tehoavat parhaiten.

Pyöräily on mulle yksi kolmesta harrastuksesta, joten se siitä. Kahta en nyt laskenut mukaan, koska aikaa ja rahaa ei riitä kaikkeen.

Viba: sulla on tuossa kieltämättä aika paljon pointtia. ;) Minkäs mä tosin sille mahdan, että multa kysytään, mä vastaan ja sen jälkeen vessamies tulee levittämään totuuden sanaa.

PS. Xenonit ovat pyörässä siksi, että niillä näkee paremmin. Tulee ajettua paljon syksyisin, keväisin ja öisin. Etulamput auttavat asiaa kummasti, ja siksi ne on kai pyörään laitettu? Vastaa sinä Makke viisaampana. Kehityskaari noissa kulkee suurinpiirtein seuraavasti: soihtu - lyhty - hehkulamppu - jalokaasu - kaasupurkaus, mikäli tuo valintani vielä aiheuttaa jonkin sortin epäselvyyksiä.