Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

7.1.2009 23:02

Tattis vaan. :) Helmiäisvalkoinen joko kivalla taitolla tai kultaisilla yksityiskohdilla oli alkuperäinen idea. Alkaa vaan yleistymään liikaa, Hondaakin tulee tänävuonna valkosena. Tavallaan siis pari vuotta jälkijunassa, nyt se on jo muotia. :|

Kakkosvaihtoehtona on helmiäismusta, todennäköisesti jollain voimakkaalla taitolla.
Kolmosvaihtoehto on eräänlainen ässä hihassa, joko joka toimii tai sitten ei todellakaan. Täytyy kyllä pahasti vinksahtaa, että sitä lähtee toteuttamaan... :D

Edit: vanteita olin puhdistellut neverdullin kanssa ja nyt sain vihdoinkin aikaiseksi tarttua nurkissa pyörineeseen autosolin tököttiin. Aika reilusti on eroa lopputuloksessa...

8.1.2009 13:27

Kerrataanpa vähän viime vuoden lopussa tapahtunutta: kuten kuvastakin näkyy vanteet vaihtuvat 3-puolaisista 6-puolaisiin ja rattaiksi niille veivasin Pilot Power 2CT:t (myynnissä uudenkarhea 180/55ZR17 Road 2 ja hyväkuntoinen 120/70ZR17 BT015, jos jollain kiinnostusta), välityksiksi on näillä näkymin tulossa aluksi -1/+3, josta varmaankin siirrytään takaisin -1 / std tai mieluummin std / +3. Ketjuja täytyy pidentää, mutta onneksi tuli säilöttyä ylimääräiset 10 lenkkiä.

Iskunvaimentimiksi on hankittu 07 mallin vakiokamat, jotka tekevät tosiaan kierroksen motoracingin kautta. Huhujen mukaan 03:n verrattuna huomattavasti katuystävällisemmät, etenkin herkemmät. Eroa on lähinnä eri valmistajan muodossa (Kayaba -> Showa), jonka lisäksi takapampussa erillinen hidas/nopea säätö ja etupumpuissa hieman rakenne-eroa. Pumput eivät myöskään ole enää kultaiset anodisoidut.

Jarruiksi tulee 07 ZX6R / ZX14 Nissin radiaalipääsylinteri ja puristimet, Jenkeissä laittavat noita myös kymppeihin ja kokemukset ovat olleet hyviä. Nämäkään eivät siis ole enää kultaiset. Lisää kokemuksia, kunhan joskus päästään kokeilemaan. :) Paloiksi tulee EBC:n HH:t ja levyt ovat 05 mallin 300mm piparkakut.

Hyllyssä odottaa myös LSL:n jalkatappisarjat ja Micronin kokoputkisto Ultralite -mölyttimellä.

Muovipuolella on vielä hieman asiat auki. Etulokari menee väkisinkin vaihtoon, uusi swingi tuntuu myös huutelevan Ermaxin huggerin perään. Jonkin sortin kilpitelinekin tulisi väsätä, vilkullinen takavalo kun meni vaihtoon.

9.1.2009 10:11

markketo kirjoitti:Kerrataanpa vähän viime vuoden lopussa tapahtunutta: kuten kuvastakin näkyy vanteet vaihtuvat 3-puolaisista 6-puolaisiin ja rattaiksi niille veivasin Pilot Power 2CT:t (myynnissä uudenkarhea 180/55ZR17 Road 2 ja hyväkuntoinen 120/70ZR17 BT015, jos jollain kiinnostusta)


Mitäs meinaa uudenkarhea? Kerran poltettu? :D Itellä vois kiinnostusta olla takanakkia kohtaan, jos halvalla lähtee.. ;)

11.1.2009 17:18

Jos viitit kuvan laittaa tuosta eturenkaasta, oma on 18.000km ajettu ja pintaa vaivaiset 1mm jos sitäkään :D

Paljolla lähtis?

22.1.2009 20:43

No niin, tarttui se huggerikin tänään matkaan ja tuli vähän mallailtua paikoilleenkin sitä, ihan hyvän näkönen lärpäke.

Jousituksen osatkin pitäisi olla noudettavissa ensi viikolla, pääsee vihdoin kasaamaan taas hiukan etiäpäin.

Uuden kilpitelinevilkkulasikuitutsydeemin mallailulukin alkoi. Kaveri avustaa kuiduttamisessa, on mulle täysin tuntematonta seutua toistaiseksi.

26.1.2009 21:57

Kuva

Kuva

Väriä tohon vielä ja alkaa tuo peräpää olemaan kunnossa... :)

26.1.2009 22:24

Kaunista, kiinteä jarrunestesäiliö kruunaisi kokonaisuuden :P .

26.1.2009 22:40

Pakko myöntää että toi meni nyt kyllä ohi? Löytyis kyllä pienempi jarrunestesäiliökin...

26.1.2009 23:04

markketo kirjoitti:Pakko myöntää että toi meni nyt kyllä ohi? Löytyis kyllä pienempi jarrunestesäiliökin...
Tarkoitin siis tämän tyyppistä säiliötä mikä tulisi työsylinteriin kiinni.

26.1.2009 23:05

Tuuningmaster tarkoitti varmaan sellaista säiliötä joka kiinnittyy suoraan pääsylinteriin, ilman letkua.

Kuva

E: Hidas :(

26.1.2009 23:26

Jotain sen tyylistä ajattelinkin, mutta tuollainen säiliöllinen on syystä tai toisesta enemmän omaan mieleen.

4.2.2009 20:42

Eipä mitään uutta taas hetkeen. Huomenna pääsee ruuvaamaan keulaa kiinni ja voishan noi etujarrutkin koittaa ilmata saman illan aikana.

Tuli myös tilattua MEKkiä ja löysin paikan josta saan ABS-muovia rouheena. Sen jälkeen alkaakin kokeilunomainen katteiden muokkaus... :nörtti:

5.2.2009 16:31

Olenko sokea kun en näe alemmassa isossa kuvassa jarrunestesäiliötä? :D

5.2.2009 16:46

Oikea yläkulma ;)

5.2.2009 16:48

SB2 kirjoitti:Olenko sokea kun en näe alemmassa isossa kuvassa jarrunestesäiliötä? :D


Olet, katos oikee ylämummo.

edit. Hidas :/