Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

24.3.2008 1:49

Haa, alkaa teillekin tämä minun pulmani aukeamaan. Juurikin sen takia kyselin täällä, kun ei mistään tahdo löytyä.

Itse tekeminen näissä on tietysti yksi vaihtoehto. Pelkäänpä, että se on kuitenkin pois laskuista. Omissa käsissä lasikuidun kanssa leikkimisestä ei oikein tahdo tulla mitään... 18.5 neliön kämpässä kun tuo ilmanvaihto ei tahdo riittää kemikaalien kanssa leikkimiseen. :)

24.3.2008 1:57

Pah, hyvin sillä hartsilla ja lasikuidulla pystyy leikkimään pienessäkin kämpässä! Kokeiltu on. Tosin sivuoireina se haju tarttu vaatteisiin ja leivätkin maistu siltä :D

24.3.2008 3:39

Siihen tottuu :D

24.3.2008 22:17

http://www.poly26.com/
tuolla olis maalaamaton belly sun mopoos, tosin 122e kallis, eli ilmeisesti turhan hintava? http://www.mach.fi/ suomalainen maahantuoja. toimituskulut 12% hinnasta.

25.3.2008 2:33

Njuu'u, ei toi 122 nyt paha tuosta evo2 ole. Ihan näppärän näköinen oli ainakin. Tosin siihen tulee vielä kyllä logistiikkakulut ja maalaus, mutta parempaa jo kuin nuo normaalit ~300 euron tynkään olevat. Kiitoksia tästä tiedosta, tarvitsee ihan harkita!

29.3.2008 16:04

Tämmöinen on minusta ihan nätti. Eikä mikään hirveän hintainen.

Hyvin sopii minusta SV:n muotoihin :)

1.4.2008 22:02

njam, 95e oli akku (normi 120e). SVessaan ei ilmeisesti käy "tavallinen" akku, vaan täytyy olla geeliakku.

1.4.2008 23:28

Juha S kirjoitti:njam, 95e oli akku (normi 120e). SVessaan ei ilmeisesti käy "tavallinen" akku, vaan täytyy olla geeliakku.
Sinänsä jännä kun ceebbariin akku makso 49e :roll:

Muistatko akun mittoja karkeesti?

2.4.2008 8:40

Eipä siinä mitään jännää ole. Jos ensiasennus on huoltovapaa, sellaista tarjotaan, mikäli geeliakku niin sitten sellaista. Hinta tietysti nousee joka pykälällä.

Geeliakkuun tms. suljetumpaan on yleensä jokin syy, joten sitä ei kannata välttämättä alaspäin päivittää.

Edit: SV:n akku: YT12A-BS huoltovapaa: 12V 11,0Ah (pit. 150 x lev. 88 x kork. 105)
Cebarin: YTZ10S: 12V 8,0Ah (pit. 150 x lev. 87 x kork. 93)

Samaan hintaan saa vessaan huoltovapaan tarvikkeen, kuin cebariin "tavallisen" laatuakun... :)
Vastineeksi CBR:n geeliakku maksaa tuplasti enemmän kuin SV:n.

2.4.2008 13:04

markketo kirjoitti:
Geeliakkuun tms. suljetumpaan on yleensä jokin syy, joten sitä ei kannata välttämättä alaspäin päivittää.
.


ei niin, ja se syy on se, että SV:n akku on n.45 astetta kenollaan. tavan akku todennäköisesti höökisi nesteet pihalle, etenkin jos keula vielä joskus kevenisi :).

2.4.2008 14:32

En minä tiedä mistä te akut ostatte, mutta ostin laadukkaan merkkisen geeliakun cebariin hintaan 49e stormilta.

Että minusta aika jännä hinta, mutta samapa tuo..

2.4.2008 16:38

Micce kirjoitti:
Että minusta aika jännä hinta, mutta samapa tuo..


ei sinällää, yksi halvempi merkki ois ollu, 80e hintaa muttei saatavissa stromilla. tuota kokoa ei tee kuin muutama valmistaja.

24.4.2008 13:07

Nuo v2 äänet on kyllä yhtä juhlaa :). Kun tohon hyosungii löytyis kurisarjaa(25kw) nii mahtaako tähän sv650 laitteeseen saada kureja jotta voisi sitten ennen ens kesää jo ajaa sillä. Kattelin netistä kuvia ja hyvän faitterin tosta sais stonga+korokkeet ja siihen vielä perää muuttamalla. Mites toi huoltaminen jos vertaa vaikka 1pyttysiin kisapeleihi. Kaasari tai ruisku kelpais.


Btw hieno pyörä sulla Juha.

24.4.2008 13:14

ralliraita kirjoitti:mahtaako tähän sv650 laitteeseen saada kureja

Saa, tätä on myyty uutenakin 25kW tehoissa.

25.4.2008 22:40

ralliraita kirjoitti:Nuo v2 äänet on kyllä yhtä juhlaa :). Kun tohon hyosungii löytyis kurisarjaa(25kw) nii mahtaako tähän sv650 laitteeseen saada kureja jotta voisi sitten ennen ens kesää jo ajaa sillä. Kattelin netistä kuvia ja hyvän faitterin tosta sais stonga+korokkeet ja siihen vielä perää muuttamalla. Mites toi huoltaminen jos vertaa vaikka 1pyttysiin kisapeleihi. Kaasari tai ruisku kelpais.


Btw hieno pyörä sulla Juha.


onhan ne käheät, muttei naapuriystävälliset ;). SV:seen on kureja, ja näitä myydään myös melko paljon valmiiksi kuristettuina.

jos faitteria meinaat ni kaiketi sitä nakumallia olet katellut?

no kisapelit on sellaisia ritsoja huoltovälien suhteen ainakin tähän verrattuna. normihuollot ja venttilien säätö 24000 km:n välein. ei oikeastaan muuta.

no kaasarit vaihtui ruiskuun jossain vuonna -03, ei nyt tarkalleen muista. tehoa taisi tulla hevosvoima tai kaksi lisää+ paljon helpompi säädettävyys (pöwer commander).

kiitosh, onhan tuon ulkonäön ja koneen muokkaamiseen muutama euro mennytkin.....