Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

1.8.2008 2:01

Ostin tuossa pari viikkoa sitten SV:n ja ajattelin laittaa siihen uuden änkän, mutta huomasin, että nykyinen änkkä on hitsattu putkeen kiinni :| Eli nyt kysyisin, että oletteko joutuneet leikkeleen putkianne ennen kuin kiinnititte uuden änkän vai onko pyörässäni jokin ei alkuperäinen putki kiinni? Änkässä kuitenkin lukee suzuki.. Väsymyksestä johtuen kirjoitukseeni saattoi tulla virheitä, pahoittelen.

1.8.2008 16:19

Noniin. Selailin äsken noita muita SV:itä netistä ja huomasin, että niissä oli kaikissa änkkä hitsattu putkeen.

1.8.2008 19:57

Kyllähän sitä putkea sahata täytyy, ohjeet tulevat varmasti sliparin mukana jonka hankit. Vähän enemmän työtä kuin perus irrotettavassa änkässä, mut tehtävissä. Muistaakseni hieman kollektorin jälkeen katkaistaan ja siihen kiristetään klemmarilla.
(en ole kyseistä pyörää omistanut, vaan vierestä seurannut)

http://www.twobros.com/Cust_Service/Install_Inst/005-8904x_Inst.pdf

Tuollainen ohje löytyi pienellä selauksella...

3.8.2008 16:20

joop, heti kollektorin jälkeen sen putken joutuu katkaisemaan. ja ainakin leo vincessä oli mitoitukset sen väliputken kanssa ihan päin vittua, eli sitä mukana tulevaa väliputkeakin joutuu sahaamaan, mikäli ei halua käyttää änkkäriä myös keulimarautana. ihan helppo homma, ei vie kuin puoli tuntia.

3.8.2008 19:06

Aika hurjaa. Banditissa ainakin meni kollektrorin jälkeen poikki.

4.8.2008 14:16

X-Race kirjoitti:Aika hurjaa. Banditissa ainakin meni kollektrorin jälkeen poikki.


niin menee SV:ssäkin, rautasahan säestyksellä :)

3.9.2008 11:28

Pistin omaan galtsuun muutamia kuvia räpättimestä syysreissulta.

12.9.2008 23:31

Moro! Tossa oon nyt pyörää kattellu keväästä asti, mutta nyt vasta sain aikaseks myydä auton. :nolo: SV kuulemma luotettava ja nyt löytykin pari ihan kohtuu kiinnostavaa. Mutta pitäis saada kuristettua 25kw papruihi enkä ainakaa pikasesti löytäny et mistä löytyy ja paljo maksaa. :s Joku vois mulle myydä noi kurit jos ei muu auta. vastailkaas vaikka privana jos jaksatte nääs.

14.9.2008 15:04

nitroq kirjoitti:Moro! Tossa oon nyt pyörää kattellu keväästä asti, mutta nyt vasta sain aikaseks myydä auton. :nolo: SV kuulemma luotettava ja nyt löytykin pari ihan kohtuu kiinnostavaa. Mutta pitäis saada kuristettua 25kw papruihi enkä ainakaa pikasesti löytäny et mistä löytyy ja paljo maksaa. :s Joku vois mulle myydä noi kurit jos ei muu auta. vastailkaas vaikka privana jos jaksatte nääs.


Kaasarimalliin makso kuristimet muistaakseni jotain 90€ ja asennuksessa meni joku tunti.

24.9.2008 11:02

Noni tuli eilen todettua että tunne voittaa järjen ja ostin 2004 sv:n mittarissa 18 tkm yoshimuran putkella ja vaimentajalla. ;)

25.9.2008 22:40

Kuinka jäykkää öljyä kannattaa sv:n etupäähän laittaa? 650s vm. 99 Oon vaihtamassa pian etupumppujen stefat, niin kiinnostais mitä öljyä porukka käytää? Onko merkillä väliä?

26.9.2008 12:26

Olenko ihan hakoteillä jos kuvittelen että sv leikkaa Toinen pytty kiinni jos vetää vähän pitempää matkaa keulien? Ainakin vanhemmat mallit. Vai onko yleinen sanonta vain?

26.9.2008 20:25

Niissä ei kaiketi saa toinen pytty voitelua kun kewlii. Tais olla sitä vuosimallia missä kone oli musta.

27.9.2008 18:26

Pähkinänsärkijä kirjoitti:Kuinka jäykkää öljyä kannattaa sv:n etupäähän laittaa? 650s vm. 99 Oon vaihtamassa pian etupumppujen stefat, niin kiinnostais mitä öljyä porukka käytää? Onko merkillä väliä?


15w on iha hjyvä. osta samalla jäykemmät etujouset :)

27.9.2008 18:27

weyh kirjoitti:Olenko ihan hakoteillä jos kuvittelen että sv leikkaa Toinen pytty kiinni jos vetää vähän pitempää matkaa keulien? Ainakin vanhemmat mallit. Vai onko yleinen sanonta vain?



joo, etummainen muki ei saa voitelua, saattaa leikata kiinni. niissä malleissa missä on harmaa kone on ongelma ratkaistu uudella öljypohjalla.