15.4.2007 18:37
15.4.2007 18:46
15.4.2007 18:52
15.4.2007 19:19
15.4.2007 19:45
15.4.2007 19:54
15.4.2007 23:19
SirKaarlo kirjoitti:Mullo tuommonen samanlainen paitsi vähemmän ajettu ja musta ja vuotta uudempi. Oli pörinäpönttö paikallaan ostaessa. Maza luuli että tulin jontikalla käymään kun menin häntä tervehtimään.
15.4.2007 23:21
Sami kirjoitti:Hyvän näköinen pyörä, sopii mun silmään!
Kannattaa varmaankin ensimmäisten asioiden joukossa hankkia vaikka Stormilta jäykemmät progressiiviset jouset etupumppuihin, noita vakioitahan on laajalti haukuttu. Kawaan (Zephyr) vaihdettiin ja oli todella kannattava muutos, ero oli tuntuva.
SirKaarlo kirjoitti:Joo, ensitöikseni vaihdatin jäykemmät jouset eteen heti keväästä tuohon omaan kikottimeen. About 1100km tullut rupsuteltua heti tuoreeltaan tuolla nyt keväästä.
15.4.2007 23:54
Juha S kirjoitti:sitten siihen kaikkia kiinnostavaan ajettavuus asiaan: eli mopossahan on 52kw, eli n.70 hopojoutita potkua, ja vääntöä todella mukavasti koko kierrosalueella (vähän päälle 60nm). eräs englantilainen pyörälehti oli mitannut SV:lle seuraavat arvot:
0-100km/h= 3,2sek
0-400m= 11.8sek.
perstuntumalta voisin kyllä sanoa noiden pitävän paikkansakkin.
16.4.2007 0:05
Pommi- kirjoitti:Juha S kirjoitti:sitten siihen kaikkia kiinnostavaan ajettavuus asiaan: eli mopossahan on 52kw, eli n.70 hopojoutita potkua, ja vääntöä todella mukavasti koko kierrosalueella (vähän päälle 60nm). eräs englantilainen pyörälehti oli mitannut SV:lle seuraavat arvot:
0-100km/h= 3,2sek
0-400m= 11.8sek.
perstuntumalta voisin kyllä sanoa noiden pitävän paikkansakkin.
Ovat englantilaiset hivenen kieroon kattoneet tuon 0-100 km/h ajan. Tuohan jättäisi paljon tehokkaammat ja kevyemmät sporttipyörät taakseen. 4,2 voisi olla edes vähän lähempänä, jos sekään riittää. Mutta noihin engelsmannien lukemiin en luottaisi.
16.4.2007 0:15
Juha S kirjoitti:sporttimopot kyllä lähtevätkin vasta kiihtymään tuossa satasen jälkeen... tiedä häntä, peräkkäin kävin tonnista ja kuuspuokkia SV:tä testaamassa, pienissä nopeuksissa kiihtyvyysero oli hämmästyttävän pieni. paljon paremmin tuo sataseen kiskoo ku entinen GS, sen piti mennä johonkin viiden sekan hujakoille. mutta varmistuksen varttimailin aikaan saa kesällä, ku käyn sen lentokentällä testaamassa. siihen asti luotan engelsmanniin
16.4.2007 0:21
16.4.2007 0:28
Juha S kirjoitti:mutta jos nyt käydään oikein "tarkasti" mittaamaan
16.4.2007 8:22
Juha S kirjoitti:tuosta olen lueskellut, tulis maksaa joku 350e
16.4.2007 8:50
Pommi- kirjoitti:Juha S kirjoitti:mutta jos nyt käydään oikein "tarkasti" mittaamaan
Jep, oikein tarkasti.
Mutta en mie halua kinata enkä mitään, tuntuu vaan nuo lukemat niin hoopoilta että ei ne voi pitää paikkaansa. Mutta pistä ihmeessä tänne aikoja kun olet pyöräsi kiihtyvyyden saanut mitattua.