Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

19.10.2007 13:27

<MadMan> kirjoitti:Meinasitkos Sami penkittää pärrääsi nykyisessä kunnossa? Kuinkas pitkälle pääsee komeetalla tankillisella?

Tuskin tulee penkitettyä kun nytkin tuntuu toimivan hyvin, ja rahalle on paljon muutakin käyttöä. Tehojakin on joka tapauksessa niin vähän ettei sillä dynopaperilla voisi elvistelläkään. :)

Tankillisella ajelee pyöreästi 300km. Bensamittarin asteikko tuntuu logaritmiselta, siinä on varmaankin hieman vajaa kymmenen pykälää (samaan tapaan kuin kännykän akun tilaa kuvaavat palkit) ja ensimmäisellä palkilla (täysi tankki) ajaa 100km, kahdella seuraavalla toiset 100km ja loput pykälät vilistää ihan silmissä sen viimeisen 100km.

Tarroja?

23.10.2007 22:49

Pyörä on nyt siirtynyt talvisäilytykseen ja samalla on alkanut haaveilu kaikenlaisesta turhasta säädöstä, jauhemaalauksista yms. Aikaa ei kuitenkaan onneksi taida talven aikana tarpeeksi olla pyörän purkamiseksi maalauskuntoon. :)

Nyt sitten päähän pääsi ajatus sponsoritarroista. Sanokaa nyt että se on rumaa, mautonta ja typerää pyörän raiskausta. :D

Kuva

Laitoin aiheesta myös turhan gallupin.

23.10.2007 23:10

Pistin tohon sun turhaan galluppiis ekana äänen :) jee, eli pistä vaa tarrat tilauksee, toisaalta joku toinenkin tarrasatsi ois ehkä ollu parempi mut en keksiny mikä.

24.10.2007 14:42

itse en kyllä tuollaisia vapaaehtoisesti huolisi pyörääni, onko kummeli tyylistä sponsorointia?

"ota sieltä sponsorikassasta"
-se on tyhjä
"et kai sää nyt ilmaseks näitä tarroja tähän ottanu?"

-kyl mää niistä maksoin

...

24.10.2007 14:47

Minä ottaisin. Riippuu toki pyörästä, mutta pääsääntöisesti pidän ja paljon.

24.10.2007 22:07

Taisin jo kyllästyä noihin RedBull tarroihin, menee kyllä vähän turhan suoraksi mainostamiseksi.

Mistäköhän "peruskaupasta" saisi hyvää tarramuovia mistä voisi itse leikellä esim valkoiset numerotaustat?

Onhan noita vaihtoehtojakin tietty, mutta yksiväriselle mustalle taustalle kuitenkin varsin rajoitetusti:

Kuva

24.10.2007 23:02

Puhtaasta tarra-arkista en tiedä, mutta tästä liikkeestä (Maltalla) itse ostin ongelmatta tarroja ja olivat hyvälaatuisia: xtreemedecals.com

24.10.2007 23:15

Johnnie kirjoitti:Puhtaasta tarra-arkista en tiedä, mutta tästä liikkeestä (Maltalla) itse ostin ongelmatta tarroja ja olivat hyvälaatuisia: xtreemedecals.com


Tuonne olinkin jo aiemmin tänään eksynyt race replica tarroja surffatessani.

Tuon yksivärisen valkoisen tarra-arkin kohdalla tarkoitin kuitenkin kotimaisia liikkeitä mistä voisi itse käydä helpolla paikan päältä ostamassa halvalla tarramuovia (Helsinki/Tampere).

25.10.2007 15:55

Joku tämän tyyppinen olis varmaan hieno korealaisessakin: Linkki

Hyosung uutisia maailmalta

27.10.2007 18:02

Tässä hieman Hyosung uutisia niille jotka merkin tekemisistä ovat kiinnostuneita:
  • 2008 GT650 mallistoon tulossa ruisku sekä uusi mittaristo (R malliin vai kaikkiin? en tiedä)
  • GT650X tuotanto aloitetaan ja myöhemmin tulossa 1000cc V-Twin moottorilla, tosin 1000cc Hyosung mallista on huhuiltu jo varsin kauan aiemminkin

Wizzard kirjoitti:GT650 2008

Saw a GT650 2008 model here in Denmark - the dealer have got it a week ago.

The differents and imprvoments i saw - from the 2007 model is :

FI and about 82 hp - instaed of 79.

New digital instruments - (RPM and speedometer in one )

Other turnsignals .

It has black frame like the 2007 models. :wink: :wink:


I also heard that a 1000 ccm V2 cruiser will be available next year on the program here in Denmark - :?


smackdoogle kirjoitti:Good News
Motorcycleusa.com says Hyosung has revealed the final production of the GT650X streetfighter and it will be available later with a 1000cc v-twin.
The rumors are true!!!!

28.10.2007 14:44

Suomenojan ja iivisniemen tienoilla olevan a.katsastuksen vieressä on jokin tarraliike. En muista nimeä mut siellä saa kait teetettyä ihan omat tarrat. Kannatta käydä kysymässä sieltä.

28.10.2007 16:59

Itse tilasin Apriliaani Hart-tapes:lta teipit.. Hyvä palvelu ja kohtuu hintaista tarraa.. Kannattaa kysellä..

29.10.2007 19:46

No eilen tuli vietyä pärrä talvisäilöön. Ihan ok kausi takana, paria asiaa lukuunottamatta. Kansirempan jouduin tekemään ja akku ei enää latautunu. Sähkövika paikallistettiin käämiin, mut sitä ennen epäiltiin staattoria. Joten noi osat vaihdoin ja ny pelaa nii ku pitääkin. Vielä pitää pistää uudet öljyt koneeseen ku öljynvalutuksen yhteydessä huomasin että öljyfiltterin kannentiiviste oli pilalla. Moottorin oikeaan kylkeen olikin tullut jostain öljyä nii toivotaan että ratkeaa tolla.

Talven aikana ois tarkotus väsätä uus ducktail ja tehä uus takalokari johon aion upottaa led takavalon ja led katevilkut. Toivotaan että onnistuu nii sais perää siistimmäks ja sirommaks.

1.11.2007 22:27

No eilen tuli vietyä pärrä talvisäilöön. Ihan ok kausi takana, paria asiaa lukuunottamatta. Kansirempan jouduin tekemään ja akku ei enää latautunu. Sähkövika paikallistettiin käämiin, mut sitä ennen epäiltiin staattoria. Joten noi osat vaihdoin ja ny pelaa nii ku pitääkin. Vielä pitää pistää uudet öljyt koneeseen ku öljynvalutuksen yhteydessä huomasin että öljyfiltterin kannentiiviste oli pilalla. Moottorin oikeaan kylkeen olikin tullut jostain öljyä nii toivotaan että ratkeaa tolla


Mulla vuoti kans öljyä toi filtterin kansi, se kansi kannattaa hioa vaikka lasin päällä suoraks noin 400 hiomapaperilla sillä se kansi menee todella helposti kieroks jos kiristää liian tiukalle...

2.11.2007 16:11

eepo86 kirjoitti:Mulla vuoti kans öljyä toi filtterin kansi, se kansi kannattaa hioa vaikka lasin päällä suoraks noin 400 hiomapaperilla sillä se kansi menee todella helposti kieroks jos kiristää liian tiukalle...

Tota voisin kokeilla. Kiitos vinkistä.