16.3.2007 13:29
16.3.2007 14:21
16.3.2007 14:53
Johnnie kirjoitti:Ei voi kun onnitella valinnan johdosta.
...
27.3.2007 15:47
27.3.2007 17:06
27.3.2007 17:08
-tzr- kirjoitti:hami kun noit ei oo 2T
27.3.2007 17:29
Snage kirjoitti:siis 650 cc 2t pyörä, on se kumma kun toi 80 hp ei vielä riitä...
27.3.2007 19:07
28.3.2007 16:20
Sami kirjoitti:Vaikuttaahan tuohon sekin että nakumallia on myyty kauemmin.
Ensi kaudelle(?) on muuten tulossa uusi fighter-tyylisempi nakumalli GT 650X
28.3.2007 17:07
Johnnie kirjoitti:Onkohan kaikissa uudemmissa nakumalleissa musta runko, vai pelkästään sinisessä kuten maahantuojan kuvissa?
29.3.2007 14:13
evo^ kirjoitti:Snage kirjoitti:siis 650 cc 2t pyörä, on se kumma kun toi 80 hp ei vielä riitä...
tehoa ei oo ikinä tarpeeks. ei mee kauaa kun nuokin hurjat 80 heppaa tuntuis ihan mopolta esim. piikin jälkeen.
29.3.2007 19:26
29.3.2007 20:12
Onnittelut hyvästä ostoksesta (ainakin minun mielestäni). Mulla on tossa mun naku cometissa wileycon vapaasti hönkivä änkkä ja sanon ihan varotuksen sanana vaan että tuut herättämään naapuruston kilometrin parin päästä . Toi änkän vaihto toi mun mielestä ainakin tiettyä kaasuherkkyyttä, jos kurkkaat vakioänkän sisään kun irrotat sen niin tuut ymmärtämään miks...Sami kirjoitti:Nyt on pyörä haettu ja ensimmäiset tuntumat saatu. Tänään ajelin hieman yli 100km, joka koostui kaupunki- ja maantieajosta. Pyörä tuntuu oikein hyvältä ja ensimmäisen päivän jälkeen olen varsin tyytyväinen ostokseeni!
Kuvia löytyy galleriasta:
http://www.motot.net/galleria/showgallery.php/cat/15993
Lisää ja parempia kuvia ensi viikonloppuna kun saan kunnollisen kameran käsiini.
Ensimmäinen mihin kiinnitin huomiota, oli ainakin aluksi todella onnettomilta tuntuneet jarrut. Päivän aikana niitä ilmeisesti oppi annostelemaan sopivasti kun ei niitä niin enää huomioinut, mutta joka tapauksessa ei ne hyvätkään ole. 2007 mallissa on kai uudet jarrut, harmi ettei tähän ehtineet. Monesta suunnasta olen kuullut jarrupalojen vaihdon tuovan tuntuvaa parannusta, ehkä kokeilen sitä myöhemmin.
Rivinelosiin tottuneelle pyörän olemus on mukavan erilainen, ei tarvitse paljoa kierroksia, ääni on kivaa pörinää ja pieni tärinäkin tuntuu tässä vaiheessa oikeastaan enemmän plussalta kuin miinukselta. Katsotaan viikonlopun matka-ajon jälkeen jos mielipide vaikka muuttuisi.
Nyt huomaa että on tullut välissä ajettua liian kauan nakukawoilla, muutama kymmentä kilometriä kyykyllä ja jo alkaa ranteissa tuntumaan.
Suorituskyvystä en osaa ihmeempiä sanoa kun ajelin vain rauhallista sisäänajoa. Kierrosten pitäminen matalalla ei ainakaan tuota ongelmaa, alhaalla tuntuu voimaa riittävän ihan tarpeeksi. Välityksetkin tuntuu sopivan pitkiltä matka-ajoa ajatellen.
Nyt odotellaan LeoVincen saapumista jotta saataisi potentiaaliset pörinät muunnettua murinoiksi...
29.3.2007 21:20
29.3.2007 22:00