Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

8.1.2008 21:54

Joko putkisto saapunut suomen kamaralle? Äkkiä sit dynoon vaa et paljon irtoaa koko putkistolla ;)

10.1.2008 11:13

Eipä ole vielä tullut, koska putkisto oli tilaustavaraa eikä löytynyt hyllystä. Kyllä se sitten viedään uudestaan penkkiin säädettäväksi.

17.1.2008 12:30

Änkkärin kuori vaihtui titaaniseen, koska hiilikuituista saa vasta aikaisintaan helmikuun lopulla. Kortilla tuntuu olevan..

1.2.2008 23:08

Osat tulleet, nyt alkoi näpertely.

18.2.2008 21:17

Putkisto paikoillaan. Vielä PCIII kiini, suuntaa-antava kartta sisään ja penkkiin. Ennen kauden aloitusta tarttis vielä vetää sähköt navigaattorille, mutta siihen kyllä vielä aikaa.

22.2.2008 23:43

Galleriassa pari huonoa kuvaa pyörästä nykykunnossa.

29.2.2008 18:16

Onkos vielä dataa tehoista Akran ja PC:n jälkeen? Itselläni on ajankohtaista joko kesän lopussa tai ensi ajokaudella. Ensinhän tuossa pitää totutella tehonlisäykseen FZR:n jälkeen. Siinä ei varmaan kauaa mene :D

29.2.2008 19:22

Ei vielä. PC huomenna kiinni ja kuukauden alussa penkkiin.

1.3.2008 13:01

Seeber kirjoitti:Ei vielä. PC huomenna kiinni ja kuukauden alussa penkkiin.


Kun rojut on kiinni, niin päivitähän tänne tietoa...

2.3.2008 0:45

Rojut kiinni. Ma kilauttelee kaverille ja sopimaan pojulle aika.

11.5.2008 16:12

Viilaukset jatkuvat. Tarkoituksena on hankkia jollain tapaa lisää voimaa alas. Nykyisillä härpäkkeillä ero vakioon on 6000rpm paikkeilla 20hp ja 20nm. Ero on melkoinen ja sen kyllä tuntee ja kuulee myös.
Viikonloppuna avarsin ilmanottoreijän Lars (R) mukaan. Seuraavaksi, kun on aikaa kropata, niin sidon toisioläpät nippusiteillä auki ja testaamaan. "Pitäisi" kuulemma auttaa asiaan.

Polttoaine tuntuu maistuvan, vaikka koitaa suht rauhakseen ajella. Voipi olla, että osakaasu on säädetty huonosti. Pyörä menee penkitettäväksi ja säädettäväksi uudestaan toiseen paikkaan lähiaikoina, jotta nähdään mistä puristaa.

10tkm huoltokin lähenee. Tarttee alata tilailemaan iridium tulppia, jotka vaihdetaan vanhojen tilalle. Niiden pitäisi terävöittää kaasuun vastaamista ja kiihtyyttä pikkuisen. Takarengaskin on kohta vaihtokunnossa. Hyvin toimineen Z6:sen tilalle tulee Pilot Road 2, jonka profiili on lähes sama hyviksi havaittujen Pilot Powereiden kanssa. Lämpenee vaan katuajoon nopeammin ja kestää enempi kulutusta.

23.10.2008 23:47

Sun pyörän Acrapovic on varsin nätti, mahdollisesti bongasin sut tänään ajelemasta salon keskustassa, ainakin pyörä oli samanlainen.

btw, kytilläkin on fazereissa slipareita: http://fireimages.net/displayimage.php? ... fullsize=1