Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

20.5.2007 13:57

Kotard kirjoitti:Kumpi?


Siis tämä herra julberg.

12.6.2007 22:28

Kyllähän siitä jonkinlaiset äänet lähtee :D

Ois uus kuvaki pyörästä galleriassa, minkä näköinen nykyään on :)

12.6.2007 22:30

Duell kirjoitti:Itse katselin kanssa, että johan on nätit teippaukset. Pitäisi omaankin räpättimeen hankkia jonkunlaiset nätimmät teippaukset samalla kun uudet muovit hankkii, mutta ei vielä tietoa millaset. Löytyyköhän netistä kuvia valmiista tarrasarjoista? Tokihan vois teettää omat, mutta oma luovuus asettaa siinä kohdin rajat :D



http://www.shop.race-styles.com/en/kundenaufkleber.php


tuolla on jotain kuvia tarroista kotareissa ja www.shop.race-styles.com sivuilta löytyy jotain tarroja taitaavat olla vaan aika hinnakaita

11.7.2007 0:40

kertokaas vähän lc4 tekniikasta minulle, kun saattasin lc4:n ostaa seuraavaksi pyöräksi?

Venttiilinsäätö monenko tkm välein?
Öljyt ja suodatin? 2tkm? 5tkm?
Normi tankin koko, 10-15litraa?
Tehot normikunnossa?
Onko 11tkm paljon tämmöselle lc4:lle, että onko odotettavissa heti(ennen 20tkm) jotain suurempaa remppaa moottoriin, kuin venttiilien säätöä ja öljyn&suodattimen vaihtoa?

Sitten muutakin tietoa lc4:stä vois joku vaikka tänne kirjotella.

11.7.2007 12:37

Niko901 kirjoitti:kertokaas vähän lc4 tekniikasta minulle, kun saattasin lc4:n ostaa seuraavaksi pyöräksi?

Venttiilinsäätö monenko tkm välein?
Öljyt ja suodatin? 2tkm? 5tkm?
Normi tankin koko, 10-15litraa?
Tehot normikunnossa?
Onko 11tkm paljon tämmöselle lc4:lle, että onko odotettavissa heti(ennen 20tkm) jotain suurempaa remppaa moottoriin, kuin venttiilien säätöä ja öljyn&suodattimen vaihtoa?

Sitten muutakin tietoa lc4:stä vois joku vaikka tänne kirjotella.


5tkm venasäädöt ja öljyt. öljyt kannattaa vaihtaa useemmin. normitankki taitaa olla 11.5 litraa. kulutus tollasta 5-6l/100km. vakiokunnossa n.54hp ja perinteisillä putki + säätö, saadaan joku 5-8hp lisää.

isompia remppoja mahdollisesti tossa 30tkm jälkeen, jos sille pyörälle on annettua happea kunnolla. perushissuttelussa kestää sitten paljon pitempään...

15.7.2007 3:27

Bongasin sut tääl kettulanlahess :P Menit siihe rengas liikkeesee tms. mikä on toss.. Rullaluistelin sua vastaa :)

15.7.2007 10:38

inex:lle ajoin, kun yhen pyörä piti ajaa sieltä pois, kun oli jalkansa telonut :)

28.7.2007 13:33

Moro!

Kysysin vielä täällä, kun täällä porukka osaa vastata kysymyksiin ja tietää kotkista, niin mites tommonen 625sxc/smc kotka.

Mitä eroa verraten lc4, kun tehoa taitaa olla enemmän ja painoa vähemmän kuin lc4, eli miten huoltovälit tommosessa on?

28.7.2007 16:06

lähes samanlainen lc4 pannu sielläki on .... taitaa eka olla 1000km ja seuraava 5000km ja sitten juokseee 5000 eteenpäin mutta itse vaihdan öljyt 1500km välein, kun pääsääntöisesti tulee ajettua keskustaa

28.7.2007 17:14

Julberg kirjoitti:lähes samanlainen lc4 pannu sielläki on .... taitaa eka olla 1000km ja seuraava 5000km ja sitten juokseee 5000 eteenpäin mutta itse vaihdan öljyt 1500km välein, kun pääsääntöisesti tulee ajettua keskustaa


625sxc/smc ja 660smc öljyt ja filtteri 2500km:n välein. muuten sama huolto-ohjelma kuin LC4:ssä...

24.12.2007 15:02

pyörä on myyty, onnellinen omistaja löytyy Jyväskylästä.

Re: KTM 640 LC4 Supermoto -06

17.7.2011 23:00

Kannattaako tollane 06 pyörä jolla ajettu 8tonnii ja maksaa 7500e ostaa?

ktm smc pyörä siis kyseessä ja saisko tietoo pyörästä et onko hyvä ajaa matkaa/ kaupunkia?