Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

10.10.2006 20:54

Akutus kirjoitti:Onko kurit kuinka helppo laittaa itse takas? esim. Jos poliisit käskee tuleen katsastusasemalle mittaan tehot niin ehtiikö ne laittaan kuinka nopeasti takas jos on vaikka tunti pari aikaa?


No jos pois ottamisessa meni tunti, niin kai se on samanverran kun laittaa takaisin.

11.10.2006 16:23

paikalleen laitto on kohtuullisen vittumainen homma, ellei omaa kirurgin käsiä+vielä sen päälle helvetinmoista sorminäppäryyttä joutuu läppärungot purkamaan pois -> aikaa menee kyllä enemmän kuin tunti pari...

11.10.2006 16:49

Jos kuristus on samanlailla kun tossa -03 pikkuninjassa, niin tunti riittää kyllä. Ruiskurunkojen pois ottamisessa ei mene kauaa. Itselläni meni eniten aikaa tankin ja muitten osien varomiseen, ettei tulis naarmuja :D

13.10.2006 12:04

kuristus palikka on ainakin erilainen kuin kaverin -04 ninjassa. tässä on sellainen peltilevy siellä välissä joka sitten rajoittaa kaasun liikettä, on vaan niin pirun ahtaaseen väliin sullottu että ei helvetti. tai sitten mulla on vaan karmeet nakkisormet 8)

14.10.2006 18:38

Ok, tollaset olivat laittaneet tohon -03 Ninjaan --> http://reimar.freeserverhost.com/Ninja/Kurit_.JPG

17.10.2006 22:03

Juu eli tämmönen pyörä tulee sitten tossa talven/ens kevään aikana. Onkos porukka pahemmin kikkaillut kyseisellä pyörällä? Itsellä olis tarkoitus vähän sellastakin harrastaa, b-foorumilla jampat ainakin totesivat hyväksi pyöräksi siihenkin puuhaan, mites täällä?

18.10.2006 16:59

Eetu200 kirjoitti:Juu eli tämmönen pyörä tulee sitten tossa talven/ens kevään aikana. Onkos porukka pahemmin kikkaillut kyseisellä pyörällä? Itsellä olis tarkoitus vähän sellastakin harrastaa, b-foorumilla jampat ainakin totesivat hyväksi pyöräksi siihenkin puuhaan, mites täällä?
Paha sanoa, itelläni onkin ihan väärän oloinen ja näköinen pyörä meikäläisen käyttötarkoitukseen, mun käyttöön sopivan näköinen pyörä ois joku er5 ;D eli maantietä ja matkailua tuo pyörä vain mullakin näkee, ei pommitusta ;)

22.10.2006 14:56

Tomppade kirjoitti:Paha sanoa, itelläni onkin ihan väärän oloinen ja näköinen pyörä meikäläisen käyttötarkoitukseen, mun käyttöön sopivan näköinen pyörä ois joku er5 ;D eli maantietä ja matkailua tuo pyörä vain mullakin näkee, ei pommitusta ;)


Olisko kannattanu tota S-mallia harkita, jos maanteitä ja matkailua harrastat? ;)

22.10.2006 18:14

Ei ikinä :P tää normimalli miellytti silmää pirusti enemmän ja oli halvempi =) ja kyllä se matkailu hyvin tuollakin onnistuu. porukka vain kesälläkin hieman katseli norjassa kun olivat gold wingeil yms vastaavilla, sitten kun kuulivat mistä oltiin ja näkivät pyörän =)

22.10.2006 20:55

juu... en sitä tarkottanutkaan, etteikö tolla pääsis.. :D Mut ajattelin, et yleensä tota S-versiota kehuvat matkapyöränä, vaikka rumempi olisikin.. Ite tykkään kyl.. Mut siitä katteesta ei ole juuri mitään hyötyä mun pituselle... Viima iskeytyy suoraan ylävartaloon ja päähän.. :D

24.10.2006 2:08

Tomppade kirjoitti:
Eetu200 kirjoitti:Juu eli tämmönen pyörä tulee sitten tossa talven/ens kevään aikana. Onkos porukka pahemmin kikkaillut kyseisellä pyörällä? Itsellä olis tarkoitus vähän sellastakin harrastaa, b-foorumilla jampat ainakin totesivat hyväksi pyöräksi siihenkin puuhaan, mites täällä?
Paha sanoa, itelläni onkin ihan väärän oloinen ja näköinen pyörä meikäläisen käyttötarkoitukseen, mun käyttöön sopivan näköinen pyörä ois joku er5 ;D eli maantietä ja matkailua tuo pyörä vain mullakin näkee, ei pommitusta ;)



Osta mun er5 erittäin sopivasti ;)

12.11.2006 2:30

Jees.. tänään käytiin isän kanssa katsomassa tollasta -05 zetaa. Oli kyllä hemmetin hieno ja ulkoisesti täysin virheetön, eikä oltu ajettukaan kuin 8tkm. Pyörä siis sinisen värinen, lisäksi oli minivilkut ja ducktail. Huomenna selviää pyörän osto, kunhan se liikkeen mies vain soittaa ja tekee tarpeeksi hyvän tarjouksen kevaristani, niin siirryn minäkin zetan omistajien joukkoon :)

7.12.2006 22:08

Juu eli kirjotellaas vaikka tännekin näin ajankuluksi :D Eli ei tosiaan tullut sitten kauppoja tehtyä tuosta pyörästä mistä ylemmässä kerroin, harmi sinänsä sillä olisi ollut varmasti kelpo yksilö :( Onkos täällä kellään sattumoisin tulossa zetaa myyntiin lähiaikoina ? :roll:

28.1.2007 14:07

Eikös tuolla mototallissa ollut yksi -06 mallinen oranssi myynnissä ihan sopuhintaan? voi olla että on mennyt jo.

Tulipas omaakin eilen käyteltyä pitkästä aikaa, komeasti pörähti käyntiin vaikka viimeksi käynyt syyskuussa kun talviteloille laitoin =) kahvakuumetta ehkä hieman jo havaittavissa.

28.1.2007 19:46

Niin voi olla, että on mennytkin jo. Itse en pidä niin paljon tuosta oranssista väristä. Enemmän omaa silmää miellyttäisi musta tai sininen. Kauhea hinku olisi kyllä jo saada isompi alle, mutta ei vieläkään ole mennyt piikki kaupaksi :( Noo.. kyllä se tästä, keväällä sitten viimeistään.