Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

24.6.2006 12:15

2kk sitten ostettu uutena ja nyt jo huoltoon?

24.6.2006 12:57

Maicheli kirjoitti:2kk sitten ostettu uutena ja nyt jo huoltoon?
Tiedätkö kato kun tehdään kilometrihuoltoja ettei takuut lähe :D

24.6.2006 13:16

Joo. Bridgestonet mullakin on, jotku batlaxit en vain muista numeroa. Alkaa joo olemaan aika sileet olemaan, kilsoja karkeesti 5tonttua takana, kuudentonnin huolto olisi sitten ensviikon torstaina ja samalla ne uudet gumit pyöräyttävät alle.

24.6.2006 15:57

Killalot kirjoitti:
Maicheli kirjoitti:2kk sitten ostettu uutena ja nyt jo huoltoon?
Tiedätkö kato kun tehdään kilometrihuoltoja ettei takuut lähe :D


Nyt tiedän. :P

13.7.2006 16:46

9tonnia aikalailla mittarissa, norjan reissu takana kakspäällä, takakate otti vähän itseensä matkasta samoin tankki, pitänee varmaan sotkea talvella uusiin väreihin koko mopo :roll:

18.7.2006 16:44

Tomppade kirjoitti:Joo. Bridgestonet mullakin on, jotku batlaxit en vain muista numeroa. Alkaa joo olemaan aika sileet olemaan, kilsoja karkeesti 5tonttua takana, kuudentonnin huolto olisi sitten ensviikon torstaina ja samalla ne uudet gumit pyöräyttävät alle.

BT014

13.8.2006 12:31

Eräs virstapylväs tuli saavutettua tuossa maanantaina, 10 000km tuli mittariin, ja nyt on lähemmäs jo 10500km taulussa =)

18.8.2006 15:30

Lisäsinpäs galleriaan parit kuvat norjan reissulta, mukavaa oli kyllä :P

6.10.2006 15:24

Juu, eli oisi pyörän vaidon aika tuossa ensi keväällä edessä ja tämmöinen kawa olisi päällimmäisenä vaihtoehtona. Nyt toivoisinki että joku viisaampi osaisi kertoa pyörästä hyviä ja huonoja puolia, onko kannattava ostos? Minkä laista huoltoa vaatii ja mitenkä usein? Onko mitään tyyppivikoja ym ym. Kiitos vastauksista jo etukäteen :)

6.10.2006 17:32

Eipä tuossa oo kuin 6tonnin välein määräaikais huollot joista selviää about satasella jos käyttää pienemmällä pajalla. etukumi about kymppitonnin välein, takanen viidentonnin välein. itelle makso 350e/molemmat gumit. Halpa pyörä ylläpitää, sitten tietenkin perusjutut, kuten pesu,vahaus, puunaus, ketjujen pesu, rasvaus yms.

6.10.2006 17:45

Itse selvisin noissa huolloissa 130¤ ja 86¤:lla... huollot tehtiin Raision Bike Worldissä... Mulla oli jo eturengaskin 4800km kohdalla vaihtokunnossa, takarenkaasta puhumattakaan.. Nyt alla pyörii bridgestonen Bt20:set... ja niillä n.5000km takana ja pintaa on runsaasti jäljellä...

10.10.2006 14:21

Olen ollut jo pienen aikaa kiinnnostunut tästä seuraavakis pyöräksi ja olisi muutama kysymys. Eli kysymykset koskee lähinnä 04 ja uusimpia pyöriä. Miten kuristetaan? Kuinka helppo ottaa pois/laittaa takas? Misssä kuristit? Paljonko kuristaminen makso papereineen päivineen?

10.10.2006 14:34

Akutus kirjoitti:Olen ollut jo pienen aikaa kiinnnostunut tästä seuraavakis pyöräksi ja olisi muutama kysymys. Eli kysymykset koskee lähinnä 04 ja uusimpia pyöriä. Miten kuristetaan? Kuinka helppo ottaa pois/laittaa takas? Misssä kuristit? Paljonko kuristaminen makso papereineen päivineen?


Kaverilla -06 ja ainakin se kuristettiin jollakin palalla jostakin moottorista tjsp. Aika vaivalloinen oli laittaa ja taisi maksaa pari sataa. Voin kysäistä vähän tarkemmin.

10.10.2006 18:22

Ite kuristutin myyjä liikkeessä, jotain 250-300e maksoi, ei tarkkaa muistikuvaa, tämä siis kaiken kaikkiaan. sitten poisto tapahtui kotipihassa, olisikohan ollut about tunnin ähellys. ja kuristus tapahtuu kaasukapulan liikettä rajoittamalla.

10.10.2006 20:45

Onko kurit kuinka helppo laittaa itse takas? esim. Jos poliisit käskee tuleen katsastusasemalle mittaan tehot niin ehtiikö ne laittaan kuinka nopeasti takas jos on vaikka tunti pari aikaa?