Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

Kawasaki Z750 -06

18.4.2006 18:14

Jeps. tuollainen pyörä tuli sitten ostettua piikkisten seuraajaksi, toivottavasti on vähän pidempi aikaisempi ilo kuin edelliset pyöräni :) Kaupat tein tuusmotorissa viime kuun lopussa, ja tänään sitten noudin pyörän pois. Pyörä on luonnollisesti papereissa ja tehoissakin vielä toistaiseksi 25kw, ekan tonnin jälkeen asiaan kyllä tulee muutos ;)

Kuvia pyörästä ei ole, mutta sen verran paljastan että vakiokuntoinen oranssin värinen Z tallista löytyypi, mutta säilyykö kauan täysin vakiokuoseissa? ;)

18.4.2006 18:53

Tuut sit jokupäivä vilauttamaan sitä Storöreniin :)
Mainio kahvila se.

18.4.2006 21:11

jeps, kyllä varmaan kelpaa kruisailla :) kai tuut jumbon avausmiittiin esittelemään :P

18.4.2006 21:29

oon nyt vähän shokissa, että upouuden pyörän menit ostamaan :D

18.4.2006 21:45

jumalauta. uus peli!

tolal hintaa ois saan ukivoja käytettyjä ;)

no onnee nyt kuitenki.

18.4.2006 22:35

Oli sitten pakko räpsästä joku otos pyörästä, löytyypi tuolta gallerian puolelta, että sellainen oranssi pyörä. Ekat päälle 100kilsaa nyt takana, kulutukseksi sain karkeasti 5,6/100km ei mikään kauhean paha :)

spine, ootko varma paljonko jouduin tuosta köyhtymään, aika paljon vähemmän kuin lapussa luki ;) ja pitäähän sitä joskus uuttakin ottaa, ei aina jaksa sotkea näppejä. Taino kyllä jaksaa, jos ei ole pakko ;)

18.4.2006 23:09

tietty lapusta hintaa saa pois mut silti ;)

mm vaihtaiskohan ton moton johonki ryköseen, 2500e tuli voittoo ku ton ostin ;D

19.4.2006 1:00

jep hyvän pelin hommasit :)
mun ex-zeta http://www.bikepics.com/pictures/300816/

19.4.2006 13:41

apexi kirjoitti:jep hyvän pelin hommasit :)
mun ex-zeta http://www.bikepics.com/pictures/300816/
aika poke penkki :D

Kyllä on hieno Tomppadenkin pyörä , ite oon kuolannu tommosta jo pitkään :D

19.4.2006 14:42

Noo, sellainen kauppakassipyörä toi seiskapuokki, itte kävin koejamassa, eikä se nyt kovin ihmeellistä kuvaa antanut itsestään. Vaan pääseehän sitä tuollakin. Onnistunut muotoilu mopotissa on, paitsi toi kauhea pönttö. Kai se menee edes vaihtoon? Tomppaden mopon väristä diggaan, todella pirtsakka ilmestys.

Ei muuta kuin kovaa ajoa. Pidä kumipuoli alaspäin niin kauan kuin mahdollista.

19.4.2006 18:04

Sirkaarlo, paremmasta kun ei tietoa ole, ellei laske olemattomia tyyppauksia -99 vuoden 9r kawasta niin ainoa kunnon isopyörä jolla olen ajanut, ja tuonkin ostin ilman että edes ajoin sillä. ja kiva pyörä on todellakin ajaa :P

Ja kaikkeahan meikäläinen tuohon tekis, ellei ole sitä mukavaa ongelmaa kuin raha...pyörästä jokunen pelimerkki muorille velkaa, vakuutukset pukkaa päälle ja ajokamojakin pitäisi katella... ei oo raha mun valuuttaa.

19.4.2006 18:53

OHHHOH :D jotenki kun katsoin omat pyörät puolta, niin osasin odottaa että Tomppade on jonkin 80- luvun vanhan z kawan laittanu.. :) ÄÄH. ei se tomppade nostalgiaan ryhtynyt. Onko sulla muuten kortti?

Hieno pyörä kaikin puolin. Minkälaisissa tehoissa tää pyörii? 100hp yli/ali?

19.4.2006 19:01

weyh kirjoitti:OHHHOH :D jotenki kun katsoin omat pyörät puolta, niin osasin odottaa että Tomppade on jonkin 80- luvun vanhan z kawan laittanu.. :) ÄÄH. ei se tomppade nostalgiaan ryhtynyt. Onko sulla muuten kortti?

Hieno pyörä kaikin puolin. Minkälaisissa tehoissa tää pyörii? 100hp yli/ali?

pakko sanoa että et ollu ainut yllättynyt, kun yleensä tomppaden kalusto on ollut vähä nostalgisempaa luokkaa :) 110hp ja ohan tomppade jo 18 täyttäny :P

19.4.2006 19:08

Jusba kirjoitti:
weyh kirjoitti:OHHHOH :D jotenki kun katsoin omat pyörät puolta, niin osasin odottaa että Tomppade on jonkin 80- luvun vanhan z kawan laittanu.. :) ÄÄH. ei se tomppade nostalgiaan ryhtynyt. Onko sulla muuten kortti?

Hieno pyörä kaikin puolin. Minkälaisissa tehoissa tää pyörii? 100hp yli/ali?

pakko sanoa että et ollu ainut yllättynyt, kun yleensä tomppaden kalusto on ollut vähä nostalgisempaa luokkaa :) 110hp ja ohan tomppade jo 18 täyttäny :P

tällä hetkellä näyttäs pyörivän 25 kw:n tehoissa :P

19.4.2006 19:12

Ikää on juu 18v, mutta A korttia en omista :P tulee sitten joskus kun C inssin ja teorian saan käytyä, kuukauden sisään siis. A1 kortilla sitä taidetaan vielä hetki ajella :oops:

Jeps, ei huvittanut ykköspyöräksi enään vanhaa muiden loppuun ajamaa rouskua hankkia, niistä on kokemusta niin monesta :( kerrankin pääsee itse ajamaan ne ensikilometrit, ellei uutta mopoa lasketa. Tottahan vanhat pyörät on lähellä sydäntä, ja rakentelukin on niin kauan kivaa kun se ei ole pakonomaista. eli ajokausi alkaa, pyörästä paukahtaa mylly ja sitten väännetäänkin pyörä nippuun armottomalla kiirellä... ei kiitos sitä enään ;)