Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

28.1.2006 17:37

Oletkos laittamassa jotain erikois-ducktailia siihen? Suizan omissa tulee mukana ainakin palat, jotka täyttää ne kahvan reiät. Ei se nyt tietenkään niin siistin näkönen ole kuin yhtenäinen pinta, mutta kuitenkin. eihän se alkuperäinen maksa kun jotain 50 egeä?

Ihan mielenkiinnosta, miksi haluat juuri ton putkiston siihen mopoon?

Itse tuumasin omaan kevään aikana hankkia vielä PC3:sen, ja varmaan sitten jonkin tarvikeputsarin. Viime kesänä kun tota dynotettiin, jäi alakierroksille pieni kuoppa, jonka luultavasti saisi sillä korjattua. Säkin kyllä varmaan tarttet sen Power Commanderin, jos meinaat kaiken hyödyn repiä tosta putkistosta. Varsinkin jos meinaat hankkia kokoröörin.

28.1.2006 17:42

Mulla on alkuperäinen ducktail, mutta ei kyseisiä reikiin tulevia palasia, eikä osaa, joka kiinittäisi ducktailin takarunkoon. Sen takia nyt askartelen.

Juuri kyseisen Sharkin putkiston haluan pelkästää ulkonäkösyistä. Tänätalvena en enää ala PC:iin sijoittamaan, eli olen tyytyväinen, jos K&N ja putkisto pudottaa tehoa alle 10hv. Otan sitten seuraavana talvena odottavat lisäkaakit käyttöön.

28.1.2006 19:25

Räpsin äskön muutaman kuvan, joissa näkyy kilpiteline ja lasikuitmössökikkareiden vaiheita:

http://www.tp.spt.fi/~jukamake/roinat/P1280003.JPG
http://www.tp.spt.fi/~jukamake/roinat/P1280004.JPG
http://www.tp.spt.fi/~jukamake/roinat/P1280006.JPG

28.1.2006 23:48

Kukas toi vanha mekaanikko tossa keskimmäisessä kuvassa on?

29.1.2006 11:47

opa_ kirjoitti:Kukas toi vanha mekaanikko tossa keskimmäisessä kuvassa on?

Eikö se ollutkaan x-race itse? :D

29.1.2006 16:59

millanen sharkin putkisto tohon on sitten tulossa. jotkut high level pöntöt sopis tohon kyllä kun nyrkki silmään.

30.1.2006 0:17

evo^ kirjoitti:millanen sharkin putkisto tohon on sitten tulossa. jotkut high level pöntöt sopis tohon kyllä kun nyrkki silmään.

sellasiahan tohon vissii on tulossakin.

31.1.2006 18:14

Ekalla sivulla kuva hakusessa olevasta putkistosta.


Elazi kirjoitti:
opa_ kirjoitti:Kukas toi vanha mekaanikko tossa keskimmäisessä kuvassa on?

Eikö se ollutkaan x-race itse? :D

Se on rahantekokone, joka on talvilomalla.


Sain tuon räpellyksen valmiiksi, josta nyt viimeksi olen täällä vaahdonnut:
http://www.tp.spt.fi/~jukamake/roinat/valmis.jpg

3.2.2006 22:31

Kävi muuten mielessä, että eikö tollasta löydy valmiina? Ainakin tuohon vanhempaan sv650 on olemassa ja maksaa noin kympin.

4.2.2006 0:58

Nakki kirjoitti:Kävi muuten mielessä, että eikö tollasta löydy valmiina? Ainakin tuohon vanhempaan sv650 on olemassa ja maksaa noin kympin.

Alkuperäisen ducktailin mukana tulee tommoset.

MP-messuilta löytyi lähellä toimiva alan yritys, jonka kautta saisin hakemani Sharkin putkiston 1100e:n hintaan. Tarvii lakata köyhtymästä tai ainakin muuttua rahaksi, niin hankin sitten tuon.

Louisin tilaus: tumma tuplakupla, kahvalämppärit, crash pads ja ledivilkut -saapui tänää. Kävinkin jo asentamassa tupet tankoihin ja tatit runkoon. Amisvilkkuja en ajatellut pistää, mutta kirkkaat vilkkujen kuvut taidan hankkia, jos ovat sopivan hintaisia.

8.2.2006 9:30

hyvältä näyttää, mutta putkisto ei ole kyllä hinnalla pilattu :)

10.2.2006 18:49

Louisin kamoista tosiaan kahvalämppärit, crashpadit ja tumma tuplakupla ovat löytäneet paikkansa moposta. Putkisto on tilauksessa ja ensviikolla saan Suzuki Racing jalkatappien kolmiot ja vivut.

11.2.2006 13:18

suzukin luttelosta huomas et tohonhan saa katesarjaaki tilattua, imo suht hyvältä näyttää sen kans mut on varmaa suht hintavaki paketti :)

12.2.2006 15:51

Mistä sä rahaa tähän revit?

12.2.2006 17:01

jusutus kirjoitti:Mistä sä rahaa tähän revit?


Keinoja on yleensä monia. Voi tehdä töitä, säästää, tienata veikkaamalla tai käyttää rahoitusyhtiötä.

Vaikka rehellinen työnteko ei olekaan koskaan kannattanut eikä kannata :)